Dat is altijd hetzelfde riedeltje. We moeten wakker worden en we zijn schapen die de MSM klakkeloos nalopen, maar heb je dat stukje van Baracuda gelezen dat Copycat hier plaatste?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:21 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch.
Er zijn teveel mensen die gewoon alles klakkeloos aannemen wat ze zien op het nieuws of wat de regering ons verteld want thja als die mensen het zeggen moet het wel waar zijn toch?
Daar ga ik mijn vingers niet meer aan branden hier. Er is toch bijna niemand die er open voor staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:17 schreef Nibb-it het volgende:
Maar wat is 'de waarheid' dan, volgens jou? Wat is het doel?
Je claimt iets met stelligheid. Dan heb je toch argumenten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vingers niet meer aan branden hier. Er is toch bijna niemand die er open voor staat.
Je hebt dus geen flauw idee, oké.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn vingers niet meer aan branden hier. Er is toch bijna niemand die er open voor staat.
Zeker, maar die worden over het algemeen afgedaan als onzin.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je claimt iets met stelligheid. Dan heb je toch argumenten?
Nouja heb jij daadwerkelijk dode lichamen gezien?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met valse vlag kan je inhoudelijk zoveel kanten op. Verschillende scenario's enzo.
Zijn de slachtoffers nep volgens jou?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Nouja heb jij daadwerkelijk dode lichamen gezien?
O jawel hoor maar het is useless om dat hier te gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt dus geen flauw idee, oké.
Die agent hebben we toch allemaal kunnen zien? Achmed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ze laten wel onthoofdingsfilmpjes zien van IS als bewijs, maar bij dit soort gebeurtenissen isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die agent hebben we toch allemaal kunnen zien? Achmed.
Maar had je verwacht dat de lichamen van de vermoorde mensen allemaal tentoongesteld zouden worden als bewijs voor mensen die het niet geloofden? Je beseft wel dat dat absurd en ongevoelig zou zijn voor de nabestaanden? Of kunnen die je niks schelen?
Dus vertellen wat er mis is wil je wel doen maar uitleggen wat het doel is brand je je vingers niet aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
O jawel hoor maar het is useless om dat hier te gaan uitleggen.
Linkjes plaatsen heeft ook geen zin want dan zijn het weer belachelijke bronnen of
mensen lezen ze niet eens en hebben hun weerwoord al weer klaar.
Die agent werd helemaal niet geraakt door een kogel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die agent hebben we toch allemaal kunnen zien? Achmed.
Maar had je verwacht dat de lichamen van de vermoorde mensen allemaal tentoongesteld zouden worden als bewijs voor mensen die het niet geloofden? Je beseft wel dat dat absurd en ongevoelig zou zijn voor de nabestaanden? Of kunnen die je niks schelen?
Misschien iets te maken met Divide et impera?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Je hebt dus geen flauw idee, oké.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Die agent werd helemaal niet geraakt door een kogel.
Dat zogenaamde schot door zijn hoofd heeft nooit plaatsgevonden.
Ik vind het juist respectloos voor de nabestaanden dat ze in de maling worden genomen.
Is dat nodig?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:29 schreef Photomorti het volgende:
[..]
-edit, nokken hiermee-quote:
Verdeel en heers? Dat slaat hier toch helemaal niet op?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met Divide et impera?
Die vergelijking is bijzonder krom.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:35 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze laten wel onthoofdingsfilmpjes zien van IS als bewijs, maar bij dit soort gebeurtenissen is
het dan weer not done.
Vertel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar mag iedereen hier een dood een "toneelstuk" noemen en heeft iedereen er hier verstand hoe een wapen werkt en wat de uitwerking is van een 7.62 in een schedel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |