abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148547046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:41 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoeveel mensen er al dood zijn gegaan?
Bijna bij elke grote gebeurtenis, waarbij mensen zich afvragen of het misschien opgezet is
of gefaked, verdwijnen er naderhand tientallen kerngetuigen en mensen die hoge functies
hadden binnen de organisatie. Dit is een terugkerend patroon.
En de families van die kerngetuigen accepteren dat allemaal en stappen niet naar de media?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:11:46 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148547216
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:05 schreef Awsom het volgende:

En de families van die kerngetuigen accepteren dat allemaal en stappen niet naar de media?
Die worden allemaal omgekocht of bang gemaakt. En schijnbaar werkt dat in het echt nog beter dan in de film.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 19:23:55 #203
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148547489
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Vertel.
9/11 - 19 mysterious deaths
http://www.cabaltimes.com(...)f-the-9-11-cover-up/
JFK - Bijna 100
http://mcadams.posc.mu.edu/deaths.htm
Lijst van personen die nav. het Clinton schandaal zijn "overleden"
http://whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.html

Zo zijn er van vele gebeurtenissen lijsten te vinden. Google is your friend.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148548760
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

9/11 - 19 mysterious deaths
http://www.cabaltimes.com(...)f-the-9-11-cover-up/
JFK - Bijna 100
http://mcadams.posc.mu.edu/deaths.htm
Lijst van personen die nav. het Clinton schandaal zijn "overleden"
http://whatreallyhappened.com/RANCHO/POLITICS/BODIES.html

Zo zijn er van vele gebeurtenissen lijsten te vinden. Google is your friend.
Zelfs Hunter S. Thompson en Kurt Vonnegut.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 20:26:55 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148549080
Mijn opa stierf ook vlak na het Clinton-schandaal. Zet je toch aan het denken, hè ...
Toeval bestaat niet! All is agenda.
pi_148549287

Hier wordt goed onderbouwd (incl. analyze van dichtbij) waarom het hoofdschot niet echt was.

Video is vandaag upgeload op YT door StormCloudsGathering
  zaterdag 10 januari 2015 @ 20:45:56 #207
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148549671
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:34 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:

Hier wordt goed onderbouwd (incl. analyze van dichtbij) waarom het hoofdschot niet echt was.

Video is vandaag upgeload op YT door StormCloudsGathering
Ja lijkt me duidelijk, maar ja zal wel weer een hoop tegenargumenten opleveren hier.
Ook houdt hij zijn AK-47 voor zich uit, de terugslag van zo'n ding is dan lastig te controleren.
Verder ligt er later op de dag een enorme plas bloed op die locatie.
En er hangt een lullig rood lintje rondom gespannen.
Je mag verwachten dat ze die plek isoleren en helemaal afzetten zoals bij een echte moord.
En grondig onderzoek doen naar de kogel, inslag e.d.
Mochten ze dit al gedaan hebben lijkt het me logisch dat je daarna het bloed netjes opruimt en
verwijdert voordat je er weer mensen toegang toe bied en bloemen neerzet.
En als toetje zegt de verslaggever ook nog eens , the blood that has been put there :?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 20:50:34 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148549799
Treffend omschreven door Barracuda:
quote:
Je wist al bij de eerste berichtgeving over de aanslagen in Parijs dat de hoaxroeptoeters weer uit alle hoeken, kieren en gaten zouden kruipen. Barracuda vermoedt dat het legertje werklozen zich al bij voorbaat in de handen wreef. Als onder de ochtendkoffie moeder- of vrouwlief vroeg hoe de dag nu weer zou worden doorgebracht, werd daarop enthousiast geantwoord: 'De ganse dag Joe Toebs en foto's vergelijken, dit schandaal moet nog voor het avondeten aan het licht worden gebracht!'

O ja, en er was ook al een motief: Frankrijk is bereid een Palestijnse staat te erkennen en wil een einde aan de door Amerika gedicteerde sancties tegen Rusland. Of zoiets. Verzonnen door de nog altijd niet uitgeschreven Donkerdoorn op het verder geheel uitgestorven Zapruder. Die, hoe kan het ook anders bij plotters, verscherping van draconische politiestaat-wetgeving voorziet. Ook Boudine 'Boeblog' Berkenbosch, die in het nieuwe jaar dan toch eindelijk ook in chemtrails is gaan geloven, ziet weer overal valse vlaggen met heel veel uitroeptekens!

Het probleem is natuurlijk dat hoaxroepers al bij voorbaat uitgaan van een valse vlag en ongeveer ieder verdacht stipje op een foto als bewijs aanvoeren, oftewel het soort amateurspeurderswerk dat, behalve bij de plotters zelf, alleen maar eindeloos op de lachspieren werkt.

De eerste poging tot debunken liep bijvoorbeeld al gelijk spaak. De slimmeriken meenden op foto's een zwarte vluchtauto met 'witte spiegels' te zien, die op andere foto's juist zwart leken. Helaas, gewoon lichtweerkaatsing.

En dan was er nog het filmpje van de agent die liggend op straat met een machinegeweer in het hoofd zou zijn geschoten. Daarop is geen 'bloed' te zien. De domme malloten van Niburu zetten daar dan een video van een watermaloen tegenover, 'wat een vergelijkbaar effect geeft als met een menselijk hoofd'. Yep, zelfs watermeloenen hebben blijkbaar schedels. Overigens schijnt de agent niet in het hoofd zijn geraakt.

En anders zijn er wel de volgende argumenten: 'De terroristen liepen in legerboots rond' (alsof dat zo uitzonderlijk is), 'Er zijn geen zwaar toegetakelde lijken te zien' (plotters zijn pas overtuigd als een dampend lijk op hun stoep wordt bezorgd), 'Het is toch frappant dat de identiteitspapieren in de vluchtauto zijn achtergelaten' (niet verstandig om ze tijdens het schieten bij je te hebben, lijkt Barracuda zo. en er is maar een ID gevonden) en deze klassieker: 'Het is wel heel toevallig gefilmd'.

Als die video niet was gemaakt, was het argument waarschijnlijk geweest dat het wel heel verdacht is dat er geen beelden zijn. Een beetje plotter keert argumenten net zolang om totdat hij gelijk krijgt.

En Barracuda begrijpt het volgende ook niet echt: als het nou allemaal geënsceneerd zou zijn was er ruim de tijd geweest om even te letten op details, zodat slimme plotters ze niet ter discussie hoeven stellen. Toch?
pi_148549876
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja lijkt me duidelijk, maar ja zal wel weer een hoop tegenargumenten opleveren hier.
Ook houdt hij zijn AK-47 voor zich uit, de terugslag van zo'n ding is dan lastig te controleren.
Verder ligt er later op de dag een enorme plas bloed op die locatie.
En er hangt een lullig rood lintje rondom gespannen.
Je mag verwachten dat ze die plek isoleren en helemaal afzetten zoals bij een echte moord.
En grondig onderzoek doen naar de kogel, inslag e.d.
Mochten ze dit al gedaan hebben lijkt het me logisch dat je daarna het bloed netjes opruimt en
verwijdert voordat je er weer mensen toegang toe bied en bloemen neerzet.
En als toetje zegt de verslaggever ook nog eens , the blood that has been put there :?
De agent was al geraakt en lag al voor het laatste schot. Die wond zal ook gebloed hebben denk ik zo.

En de plek is afgezet, wat wil je nog meer zien? Er zal zorgvuldig gezocht zijn, gisteren en vanmorgen. Lint er om en laat de mensen die die dat willen bloemen oid leggen.
Het is niet alsof er zich een mysterie heeft afgespeeld, ze weten wie, wat, waar en wanneer.
Hoe stel je trouwens voor om bloed uit beton te krijgen? Veel meer dan afspoelen en schrobben kunnen ze niet.
pi_148549951
@ Izzy73 in de comments sectie van de video staan ook aardig wat goede argumenten zoals:

• Die politie agent had al een paar ronde kogels ontvangen waardoor hij viel,maar nog steeds geen bloed

• geen tissue in het gezicht/hoofd die beschadigd raakt op moment van impact, van dichtbij bekeken

• mannen die moeite doen om hun gezicht te verbergen (gemaskerd) maar dom genoeg zijn om hun echt ID's mee te nemen en ook nog eens achter te laten in de auto
pi_148550018
Ze zijn ook dom genoeg om moslim te zijn dus wat dat betreft valt ze weinig te verwijten.
Conscience do cost.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:06:35 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148550289
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Izzy73 in de comments sectie van de video staan ook aardig wat goede argumenten zoals:

• Die politie agent had al een paar ronde kogels ontvangen waardoor hij viel,maar nog steeds geen bloed

• geen tissue in het gezicht/hoofd die beschadigd raakt op moment van impact, van dichtbij bekeken

• mannen die moeite doen om hun gezicht te verbergen (gemaskerd) maar dom genoeg zijn om hun echt ID's mee te nemen en ook nog eens achter te laten in de auto
Thanks, ik heb al veel meer dingen gezien op verschillende websites waaruit blijkt
dat er heel veel dingen niet kloppen en zelfs onmogelijk zijn.
Ik heb zelf een onderofficiersopleiding gevolgd bij het leger en weet hoe een zwaar wapen werkt.
Ook de gevolgen ervan. Alle media verklaren dat hij in zijn hoofd is geschoten.
Nee dat is geen meloen, maar een schedel is ook niet erg hard en wat er binnenin zit is zo zacht als
pudding. Het "schot" is niet eens raak, geen terugslag en geen stuiptrekking bij het slachtoffer.
Ook totaal geen bloed. Het is gefilmd en de daders zijn meteen weggereden.
Moeten we geloven dat ze die agent daar een uur hebben laten liggen "bloeden" ipv.naar
een ziekenhuis of evt. mortuarium te brengen.
Mensen die deze beelden als realistisch bestempelen hebben er inderdaad geen verstand van.
Of willen/kunnen de waarheid niet aan.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:09:58 #213
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148550377
Auto gehuurd, klappertjespistolen en een peppie outfit geregeld, cameraman gevonden, straat afgezet en dan het zakje bloed vergeten. Wat een amateurisme.

Jij zal dan met je opleiding ook wel weten dat bloed niet per se direct uit alle lichaamsopeningen spuit. Het leven is nou eenmaal geen kung fu-film.
pi_148550382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:41 schreef Photomorti het volgende:

En dan opeens op wonderbaarlijke wijze ligt er opeens bloed op de stoep waar de "doodschoten franse agent" heeft gelegen wel merkwaardig dat het bloed zichzelf op merkwaardige wijze een meter heeft verplaatst richting de paal van het reclamebord.

Let ook even op het prachtige foutje van de reporter "U can see the blood on the ground which has been put there"

Dat krijg je als je geforceerd probeert de waarheid te verdraaien maar wel denkt aan hetgene wat echt is gebeurd.

A Freudian slip, also called parapraxis, is an error in speech, memory, or physical action that is interpreted as occurring due to the interference of an unconscious ("dynamically repressed") subdued wish, conflict, or train of thought guided by the ego and the rules of correct behaviour. They reveal a "source outside the speech". The concept is thus part of classical psychoanalysis.

En dan nog iets "Wtf doet er opeens een winkelwagentje op een crimescene??? En rozen ook midden in de crimescene nu zou het kunnen dat het onderzoek daar al was afgerond maar waarom is het bloed dan niet fatsoenlijk opgeruimd?
Omdat ze willen dat we het zogenaamde bloed zien.

En dan nog het merkwaardige verhaal dat vandaag naar buiten kwam dat een agent die onderzoek deed naar deze aanslag zelfmoord heeft gepleegd met zijn eigen dienstwapen.
Zelfmoord?? Of een in scene gezette moord om dit geheim in stand te houden.
Typisch geval van een valse vlag operatie.
De daders begonnen binnen ook niet lukraak om zich heen te schieten ze noemden hun slachtoffers bij naam want ze wisten van tevoren al precies wie ze moesten doodschieten.
Is het niet waarschijnlijk dat hij bebloed was aan de onderkant van zijn lichaam... dan is het logisch dat het bloed niet zichtbaar is op het moment dat hij daar lag.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:11:33 #215
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148550414
Het is nu dus al de waarheid, volgens expert Izzy.

Ik kan het niet aan!

zaterdag 10 januari 2015 @ 21:14:04 #216
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148550486
De stoorzenders doen weer goed hun best om de pagina op te vullen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:14:59 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148550509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:14 schreef Izzy73 het volgende:
Daar worden we dan ook rijkelijk voor betaald. Voor die Speldenprikjes.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:17:35 #218
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148550586
Maar wat is 'de waarheid' dan, volgens jou? Wat is het doel?
pi_148550600
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb al veel meer dingen gezien op verschillende websites waaruit blijkt
Ik heb zelf een onderofficiersopleiding gevolgd bij het leger en weet hoe een zwaar wapen werkt.
Nee dat is geen meloen, maar een schedel is ook niet erg hard en wat er binnenin zit is zo zacht als
pudding. Het "schot" is niet eens raak, geen terugslag en geen stuiptrekking bij het slachtoffer.
Moeten we geloven dat ze die agent daar een uur hebben laten liggen "bloeden" ipv.naar
Mensen die deze beelden als realistisch bestempelen hebben er inderdaad geen verstand van.
Goed gezegd!

Ik heb zelf 7 jaar gediend bij 44 panserinfantrie met 1 uitzending naar afghanistan en ik kan ook uit persoonlijke ervaring denk wel een redelijk oordeel treffen.

na Alles wat ik heb gezien van de beelden van de neergeschoten agent kan ik alleen maar concluderen dat dit overduidelijk nep is dit is gewoon duidelijk een valse vlag missie geweest van de overheid.
Ehmm
pi_148550641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij er wel verstand van hebt. Hoewel...ik weet niet of het zo gezond is om in alles maar dan ook alles een false flag te zien.
pi_148550651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:14 schreef Izzy73 het volgende:
Nee, dat zijn geen stoorzenders maar users die er anders over denken dan jij.
pi_148550710
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig dat jij er wel verstand van hebt. Hoewel...ik weet niet of het zo gezond is om in alles maar dan ook alles een false flag te zien.
Hij is gewoon realistisch.

Er zijn teveel mensen die gewoon alles klakkeloos aannemen wat ze zien op het nieuws of wat de regering ons verteld want thja als die mensen het zeggen moet het wel waar zijn toch?
Ehmm
pi_148550721
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:18 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Goed gezegd!

Ik heb zelf 7 jaar gediend bij 44 panserinfantrie met 1 uitzending naar afghanistan en ik kan ook uit persoonlijke ervaring denk wel een redelijk oordeel treffen.

na Alles wat ik heb gezien van de beelden van de neergeschoten agent kan ik alleen maar concluderen dat dit overduidelijk nep is dit is gewoon duidelijk een valse vlag missie geweest van de overheid.
Als je daar zo van overtuigd bent kun je ook vast wel uitleggen waarom ze hier een false flag van gemaakt hebben.
pi_148550773
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:18 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Goed gezegd!

Met valse vlag kan je inhoudelijk zoveel kanten op. Verschillende scenario's enzo.
Zijn de slachtoffers nep volgens jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')