abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148537124
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 05:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies, laten we wel wezen, de gasten die in Syrië hebben gevochten zijn radicaal genoeg om ook hier aanslagen te plegen. Het is eigenlijk een gotspe dat je die nog toelaat. En dan mag je je zelfs gaan afvragen waarom. Ik ben zelf anti-islam maar als je zulke mensen weer toelaat vraag je om een aanslag waardoor het sentiment alleen maar groter wordt. Is dat de bedoeling dan? Dit soort mensen de toegang tot ons land ontzeggen is een goede zaak voor zowel mensen die ageren tegen de politieke islam alsook voor de moslims die zeggen dat ze gematigde moslims zijn.

Maar goed, we zien 't wel bij de eerste echte aanslag in Nederland.
Daar begrijp ik ook helemaal niks van.
pi_148537814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar begrijp ik ook helemaal niks van.
Ik ook niet.
Men praat er al tijden over:
http://www.eenvandaag.nl/(...)eer_vervolgd_worden_

Maar wel kritiek op turkije hebben:

http://dutchturks.nl/?p=1576

Kan me voorstellen dat mensen hier kwaad om worden:
quote:
Terugkerende Syriëgangers krijgen huis en opleiding
http://www.hpdetijd.nl/20(...)n-huis-en-opleiding/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148538349
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Men praat er al tijden over:
http://www.eenvandaag.nl/(...)eer_vervolgd_worden_

Maar wel kritiek op turkije hebben:

http://dutchturks.nl/?p=1576

Kan me voorstellen dat mensen hier kwaad om worden:

[..]

Kan ik me ook heel goed voorstellen.

En ja, het blijft hier bij pappen en nathouden. Ze laten ze gewoon weer terugkeren. Lekker gevaarlijk voor de bevolking. Die gasten komen verknipt terug dus zijn tot van alles in staat.
pi_148538643
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kan ik me ook heel goed voorstellen.

En ja, het blijft hier bij pappen en nathouden. Ze laten ze gewoon weer terugkeren. Lekker gevaarlijk voor de bevolking. Die gasten komen verknipt terug dus zijn tot van alles in staat.
BNW:

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_148538691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef Resonancer het volgende:

[..]

BNW:

[ afbeelding ]
Dat zou je bijna gaan denken.
pi_148539017
Heb het nieuws gevolgd, voornamelijk in NWS topic. Heb er even over nagedacht en "alles laten bezinken", maar valt mij toch wel een aantal dingen op en heb een paar vragen. Voel me hier meer op mij gemak om het te posten ;)

- Ik schrik ervan hoe mensen blind achter "vrijheid voor meningsuiting gaat staan" en massaal gaan protesteren/demonstreren met "Je suis Charlie". Op de één of andere manier vind ik dit ook een beetje westerse arrogantie en hypocrisie.
- Wat hebben wij gedaan in Irak, Afganistan en Syrie dat de daders van de aanslag dat gebruiken om een vergelijking te trekken en hun eigen gedrag daarmee goed te praten (interview met de gijzelnemer)?

[ Bericht 0% gewijzigd door MidnightB00m op 10-01-2015 13:38:50 ]
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:36:42 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148539088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:13 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Één persoon volgen kost ruim 20 fte's, daarom.
Was gisteren ook op de franse zenders te volgen Frankrijk heeft erg veel syrie gangers meer dan een ander land in de EU om ze allemaal te gaan volgen heb je heel veel mensen nodig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:39:36 #159
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_148539172
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Was gisteren ook op de franse zenders te volgen Frankrijk heeft erg veel syrie gangers meer dan een ander land in de EU om ze allemaal te gaan volgen heb je heel veel mensen nodig.
En daarmee heb je de mensen die op internet radicaliseren nog niet mee op de kijker.

Wel grappig dat sommige mensen hier toch voor de terugkeer van een soort Stasi pleiten.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:48:30 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148539363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En daarmee heb je de mensen die op internet radicaliseren nog niet mee op de kijker.

Wel grappig dat sommige mensen hier toch voor de terugkeer van een soort Stasi pleiten.
inderdaad, dat niet alleen je weet maar nooit wat iemand in staat is, lone wolf of een complete groep..

Dat laatste snap ik dus ook niet :N
pi_148539560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:33 schreef MidnightB00m het volgende:.
- Wat hebben wij gedaan in Irak, Afganistan en Syrie dat de daders van de aanslag dat gebruiken om een vergelijking te trekken en hun eigen gedrag daarmee goed te praten (interview met de gijzelnemer)?
_O_
https://www.google.nl/sea(...)gbgD&ved=0CAgQ_AUoAQ

En dan houdt men het grootste gedeelte nog geheim

quote:
Rather than saving lives–as Cheney and Bush hiss through clenched teeth–torture has and will cost countless U.S lives, at home and abroad, as a self-righteously violent blowback, fueled by tortured minds, spreads in all directions from U.S. dungeons, from CIA drone strike zones, from depleted uranium target areas, and from other U.S. military occupations.
http://www.counterpunch.o(...)ill-no-prosecutions/

Eisenhower1961.
pi_148539719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

_O_
https://www.google.nl/sea(...)gbgD&ved=0CAgQ_AUoAQ

En dan houdt men het grootste gedeelte nog geheim

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Potverdrie, ik hoop dat ik mijn baan behoud nu ik op dat linkje heb gedrukt :X Kijk thuis wel even verder. Iig bedankt!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 15:45:14 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148542425
We hebben het allemaal verkeerd gezien. De aanslag op het satirische tijdschrift Charlie Hebdo was niet het werk van overenthousiaste islamitische relikneuzen. Dat kan natuurlijk helemaal nooit. Moslims doen zoiets niet. In plaats daarvan komt de BDS-movement, een internatiionale organisatie die de staat Israel wil ontmantelen, met een veel logischer verklaring: het waren de joden. De Mossad, om precies te zijn.

Hiermee bevestigt de BDS (Boycott, Divestment and Sanctions Movement) maar weer eens zijn onverhuld antisemitische karakter. De BDS is invloedrijke club met hooggeplaatste zakenmensen, politici en andersoortige verlichte geesten over de hele wereld.

Het opvallende is dat uit reacties op de sociale media blijkt dat veel moslims meer waarde hechten aan de vergezochte complottheorie van de BDS, dan de officiële lezing van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ook Martin Vrijland was er uiteraard als de kippen bij om zijn visie over het geheel te delen met zijn uiterst kritische volgelingen.

De verklaring van de BDS werd gedaan door een advocate van de beweging, Greta Berlin. Schijnbaar horen antisemieten 'Greta' of 'Gretta' te heten

"In een onhandige poging om een false flag-aanval te ensceneren, heeft de Mossad zojuist de kantoren van Charlie Hebdo in Parijs aangevallen", zo verklaart Greta. "De bedoeling hiervan is om het akkoord tussen Palestina en Frankrijk in duigen te laten vallen. Laten we hopen dat de Franse politie erin slaagt om te laten zien dat dit het werk is van goedgetrainde mannen van de Israëlische veiligheidsdienst en dat ze niet de foute aanname maken dat dit het werk is van moslims. Iets wat raar zou zijn, daar Frankrijk hun vriend is."

De goed geïnformeerde advocate vervolgt: "Israel heeft eerder al laten weten dat Franse ondersteuning aan een Palestijnse staat zeker consequenties zal gaan hebben. Een kleuter kan zien wie er dus verantwoordelijk is voor deze aanval".

Een collega van haar, een huismoedertje genaamd Mary Hughes-Thompson, zocht meer heil in de sociale media. Zo twitterde zij onder andere: "De Hebdo-moorden zijn onverdedigbaar, toch kan ik niet helpen dat dit op een JSIL False Flag lijkt". Met JSIL wordt Jewish State in the Levant bedoeld. Een flauwe verwijzing naar de ISIL, of ISIS. Deze sympathieke dame is mede-oprichter van Free Gaza, een beweging die de opvatting van Hamas deelt dat de staat Israel vernietigd dient te worden.

Kritiek op BDS of Free Gaza gaat gewoonlijk vergezeld met persoonlijke aanvallen en demonisering. Wees dus voorzichtig hiermee!

Bron: onze eigen FP!
'Mossad viel Charlie Hebdo aan'
pi_148543184
Maar natuurlijk. De Joden hebben het gedaan.
Dat er gisteren 4 doden zijn gevallen bij een Joodse supermarkt hebben ze zeker ook zelf gedaan?
Echt om te kotsen dit.
pi_148543706

En dan opeens op wonderbaarlijke wijze ligt er opeens bloed op de stoep waar de "doodschoten franse agent" heeft gelegen wel merkwaardig dat het bloed zichzelf op merkwaardige wijze een meter heeft verplaatst richting de paal van het reclamebord.

Let ook even op het prachtige foutje van de reporter "U can see the blood on the ground which has been put there"

Dat krijg je als je geforceerd probeert de waarheid te verdraaien maar wel denkt aan hetgene wat echt is gebeurd.

A Freudian slip, also called parapraxis, is an error in speech, memory, or physical action that is interpreted as occurring due to the interference of an unconscious ("dynamically repressed") subdued wish, conflict, or train of thought guided by the ego and the rules of correct behaviour. They reveal a "source outside the speech". The concept is thus part of classical psychoanalysis.

En dan nog iets "Wtf doet er opeens een winkelwagentje op een crimescene??? En rozen ook midden in de crimescene nu zou het kunnen dat het onderzoek daar al was afgerond maar waarom is het bloed dan niet fatsoenlijk opgeruimd?
Omdat ze willen dat we het zogenaamde bloed zien.

En dan nog het merkwaardige verhaal dat vandaag naar buiten kwam dat een agent die onderzoek deed naar deze aanslag zelfmoord heeft gepleegd met zijn eigen dienstwapen.
Zelfmoord?? Of een in scene gezette moord om dit geheim in stand te houden.
Typisch geval van een valse vlag operatie.
De daders begonnen binnen ook niet lukraak om zich heen te schieten ze noemden hun slachtoffers bij naam want ze wisten van tevoren al precies wie ze moesten doodschieten.
Ehmm
pi_148543786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
Maar natuurlijk. De Joden hebben het gedaan.
Dat er gisteren 4 doden zijn gevallen bij een Joodse supermarkt hebben ze zeker ook zelf gedaan?
Echt om te kotsen dit.
Tja en dan ook weer het zogenaamde doel. Frankrijk straffen voor hun steun aan de palestijnen.

Deze mensen dichten de joden enorme macht toe. Financieel bijv.
En dan zou dit de straf zijn voor Frankrijk.
Niet dat het niet ernstig is wat er is gebeurt maar dit is wel een heel lullig strafje als je kijkt naar de macht die de joden zouden hebben.
Ich hock in meinem Bonker
pi_148543820
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:41 schreef Photomorti het volgende:

En dan opeens op wonderbaarlijke wijze ligt er opeens bloed op de stoep waar de "doodschoten franse agent" heeft gelegen wel merkwaardig dat het bloed zichzelf op merkwaardige wijze een meter heeft verplaatst richting de paal van het reclamebord.

Let ook even op het prachtige foutje van de reporter "U can see the blood on the ground which has been put there"

Dat krijg je als je geforceerd probeert de waarheid te verdraaien maar wel denkt aan hetgene wat echt is gebeurd.

Jij durft te beweren dat deze reporter ook in het complot zit? :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:47:23 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148543845
Quote schrijft dat het satirische dagblad Charlie Hebdo in handen is van Rothschild.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148543877
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:
Quote schrijft dat het satirische dagblad Charlie Hebdo in handen is van Rothschild.

Nu de rothschilds op één of andere manier gelinkt zijn moet het wel een complot zijn !!! Hoewel dit bericht gebracht wordt door de MSM!!! Dus eigenlijk is het niet te vertrouwen, toch?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:50:06 #170
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148543900
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Awsom het volgende:

[..]

Nu de rothschilds op één of andere manier gelinkt zijn moet het wel een complot zijn !!! Hoewel dit bericht gebracht wordt door de MSM!!! Dus eigenlijk is het niet te vertrouwen, toch?
Dat maak jij ervan, ik meld het alleen maar.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148543969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef Izzy73 het volgende:

Dus?
pi_148543989
Wat ik me altijd afvraag als ik de diverse complottheorieën hier lees en in het bijzonder zogenaamde false flag operaties:

Hoe kan het dat de tientallen - zo niet honderden - acteurs/gewonden/terroristen/organisatie nooit naar buiten komen met het verhaal dat het allemaal nep is?
pi_148544021
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Awsom het volgende:

[..]

Dat maakt het nóg onwaarschijnlijker dat de Mossad er achter zit. Zouden mensen die dit soort dingen schrijven dat niet beseffen?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:56:18 #174
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148544067
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Awsom het volgende:
Wat ik me altijd afvraag als ik de diverse complottheorieën hier lees en in het bijzonder zogenaamde false flag operaties:

Hoe kan het dat de tientallen - zo niet honderden - acteurs/gewonden/terroristen/organisatie nooit naar buiten komen met het verhaal dat het allemaal nep is?
Hoe kan het dat dit soort lui die al jaren in het vizier zijn van veiligheidsdiensten.
Toch een aanslag kunnen plegen?
pi_148544110
Hoe dan ook.. ergens klopt er iets niet en ik vermoed dat president Obama er meer vanaf weet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')