Gelezen, en daar staat niets extreems.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt een ban op Google of zo?
Maar oké, hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamisme
Oké, dan hebben we een heel ander beeld van wat extreem is. Ergens had ik dat idee al.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen, en daar staat niets extreems.
ja en ze is blindquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Irakees het volgende:
[..]
Vrouwe justitia heeft een zwaard
[ afbeelding ]
Hebben de Belgen al aanslagen gepleegd hier vanwege de Belgenmoppen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:00 schreef Samson het volgende:
Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is en niets rechtvaardigt dit geweld. Maar ook vind ik dat niet zomaar alles gewoon zou moeten kunnen onder het mom van persvrijheid. Waarom spotprenten maken waar je anderen mee kwetst? Je hebt ook de keus om dat niet te doen lijkt me.
Uitgaan van een letterlijke interpretatie van een geloofsboek en het willen verwijderen van de scheiding tussen kerk en staat vat jij niet op als extreem? Alles waar het Islamisme voor staat is compleet tegengesteld aan onze rechtsstaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gelezen, en daar staat niets extreems.
Het gaat erom dat jij de keus houdt, zodat je kunt zeggen wat je wilt als jij dat nodig vindt. De redenen daarvoor zijn persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:00 schreef Samson het volgende:
Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is en niets rechtvaardigt dit geweld. Maar ook vind ik dat niet zomaar alles gewoon zou moeten kunnen onder het mom van persvrijheid. Waarom spotprenten maken waar je anderen mee kwetst? Je hebt ook de keus om dat niet te doen lijkt me.
Geef eens aan wat daar extreem is, wat voor alle islamisten geld?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké, dan hebben we een heel ander beeld van wat extreem is. Ergens had ik dat idee al.
Die Syb van de Ploeg heeft het wel geprobeerd, met z'n stem.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben de Belgen al aanslagen gepleegd hier vanwege de Belgenmoppen?
Of zijn er al een zooi geradicaliseerde Friezen op weg om aanslagen te plegen?
Ja, en?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef Irakees het volgende:
[..]
Vrouwe justitia heeft een zwaard
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Die Syb van de Ploeg heeft het wel geprobeerd, met z'n stem.
Nee, als een islamist volgens een boek wil leven, moet hij dat zelf weten. Als hun daar wetgeving voor willen, moeten ze dat regelen in hun land waar dat kan. Daar vind ik niets extreems aan. Ik vind het pas extreem als men dat wil doordrukken in landen waar die wetten anders zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Uitgaan van een letterlijke interpretatie van een geloofsboek en het willen verwijderen van de scheiding tussen kerk en staat vat jij niet op als extreem? Alles waar het Islamisme voor staat is compleet tegengesteld aan onze rechtsstaat.
Wie bedoel je met de aanhangers van een bepaalde stroming ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:14 schreef Irakees het volgende:
[..]
En ik heb je gewezen op het leven van de profeet. Het leven dat jij niet bestudeerd hebt. De manier waarop de profeet zijn leven leefde, in combinatie met een bepaalde stroming van de islam waarvan de aanhangers het leven van de profeet zoveel mogelijk proberen te imiteren in de 21ste eeuw, gaat niet goed samen met de pseudo-vrijheid van meningsuiting van Charlie Hebdo.
Zelfs Christenen hier hebben minder lange tenen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hebben de Belgen al aanslagen gepleegd hier vanwege de Belgenmoppen?
Of zijn er al een zooi geradicaliseerde Friezen op weg om aanslagen te plegen?
Ik heb verder geen behoefte aan het uitleggen van waarom de maatschappelijke toepassing van een letterlijke interpretatie van de islam extreem is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef eens aan wat daar extreem is, wat voor alle islamisten geld?
doe niet zo domquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Jij gaat je braaf aan de wet houden, mocht die wet de Nazi-wet zijn?
Dan heb ik geen behoefte om nog te praten met jou. Zitten we aardig op 1 lijn denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb verder geen behoefte aan het uitleggen van waarom de maatschappelijke toepassing van een letterlijke interpretatie van de islam extreem is.
Die wet is niet de Nazi wet. Die wet is door ons samengesteld. Het is onze wet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Jij gaat je braaf aan de wet houden, mocht die wet de Nazi-wet zijn?
Dus dat homo's dood moeten is niet extremistisch volgens jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als een islamist volgens een boek wil leven, moet hij dat zelf weten. Als hun daar wetgeving voor willen, moeten ze dat regelen in hun land waar dat kan. Daar vind ik niets extreems aan. Ik vind het pas extreem als men dat wil doordrukken in landen waar die wetten anders zijn.
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus dat homo's dood moeten is niet extremistisch volgens jou?
Als een Islamist volgens het boek wil leven is daar inderdaad niets mis mee. Waar het problematisch wordt is bij het opdringen van zijn denkbeelden aan anderen door middel van wetgeving; iets wat inherent is aan het Islamisme, daar zij geen scheiding erkennen tussen kerk en staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, als een islamist volgens een boek wil leven, moet hij dat zelf weten. Als hun daar wetgeving voor willen, moeten ze dat regelen in hun land waar dat kan. Daar vind ik niets extreems aan. Ik vind het pas extreem als men dat wil doordrukken in landen waar die wetten anders zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salafismequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wie bedoel je met de aanhangers van een bepaalde stroming ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |