Oeh, welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
Gvd, eindelijk een nieuwe telefoon naar me onderweg![]()
![]()
Bij wie mag ik even uithuilen van geluk
Ik woon het dichtste in de buurt. Kom maarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
Gvd, eindelijk een nieuwe telefoon naar me onderweg![]()
![]()
Bij wie mag ik even uithuilen van geluk
Zo'n lap ga ik niet lezen, maar je bedoeld het vast goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Beste allemaal hier aanwezig,
We hebben met de relaties sc weer een bewogen jaar achter de rug.
Van een traaglopende sc zijn we weer helemaal opgebloeid tot een SC om trots op te zijn.
Er zijn dit jaar door vele mensen hier successen behaald, en uiteraard hebben er ook mensen gefaald.
Er hebben mensen gehosseld, er zijn mensen gehosseld, sommige vonden een baan, andere verloren hun baan.
Is dat erg? Nee dat is niet erg. En ik zie jullie nu boos naar me kijken.
Maar ik leg het uit schatjes.
Ook wij met deze sc maken deel uit van de cirkel des leven. En daarin win je wat terwijl de ander wat verliest. Dat is de natuurlijke gang van zaken.
Waar het om gaat is dat er uiteindelijk een plek is waar we altijd terecht kunnen.
Hier in de SC, hier oordelen we wel over elkaar, maar we beoordelen elkaar niet.
Behalve dan als het gaat om het feit of we iemand zouden geven..
Maar daar gaat het nu niet om.
Als laatste wil ik jullie bedanken dat jullie mij een platform hebben gegeven om mijn geweldige vorm van humor te kunnen delen.
En ik beloof jullie dat 2015 op dat vlak alleen nog maar beter gaat worden.
At your service,
Royco1
Ja nou!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt in de koelkast, pak maar godverredomme
Lolquote:
Doe maar niet. Ik denk dat het tijd wordt dat de oude omgangsvormen weer een beetje in acht worden genomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Te oud voorprobeer hip en jong te zijn
Ik quote 'm even voor de moeite.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Beste allemaal hier aanwezig,
We hebben met de relaties sc weer een bewogen jaar achter de rug.
Van een traaglopende sc zijn we weer helemaal opgebloeid tot een SC om trots op te zijn.
Er zijn dit jaar door vele mensen hier successen behaald, en uiteraard hebben er ook mensen gefaald.
Er hebben mensen gehosseld, er zijn mensen gehosseld, sommige vonden een baan, andere verloren hun baan.
Is dat erg? Nee dat is niet erg. En ik zie jullie nu boos naar me kijken.
Maar ik leg het uit schatjes.
Ook wij met deze sc maken deel uit van de cirkel des leven. En daarin win je wat terwijl de ander wat verliest. Dat is de natuurlijke gang van zaken.
Waar het om gaat is dat er uiteindelijk een plek is waar we altijd terecht kunnen.
Hier in de SC, hier oordelen we wel over elkaar, maar we beoordelen elkaar niet.
Behalve dan als het gaat om het feit of we iemand zouden geven..
Maar daar gaat het nu niet om.
Als laatste wil ik jullie bedanken dat jullie mij een platform hebben gegeven om mijn geweldige vorm van humor te kunnen delen.
En ik beloof jullie dat 2015 op dat vlak alleen nog maar beter gaat worden.
At your service,
Royco1
Blijkbaar doe ik dan in elk geval iets goed om het interessant te houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
Ligt eraan. Jij bent al jaren samen met dezelfde, wat weet jij nou?
Het hof maken en zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik denk dat het tijd wordt dat de oude omgangsvormen weer een beetje in acht worden genomen.
Huawei Ascend Y550.quote:
Ik zal nog vaker moeite voor jou doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n lap ga ik niet lezen, maar je bedoeld het vast goed
Lijkt me ook beterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik denk dat het tijd wordt dat de oude omgangsvormen weer een beetje in acht worden genomen.
Ik juich dit toe, m'ladyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oud? checkquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik woon het dichtste in de buurt. Kom maar
*geeft dqod een knuffel*
Nu je er toch bent. Gooi er ook even eentje naar mijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja nou!!!!
* Royco1 stamptvoet naar de koelkast
Goed punt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Oud? check
Hosselbaas? Niet in een miljoen jaar
* Royco1 neemt bier mee voor dqod maar gooit het in 1 keer zelf achteroverquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Nu je er toch bent. Gooi er ook even eentje naar mij
In b4 "tegen je hoofd, hoer"
ps psp ps dm dm app appquote:
Zou dat voor je doen. Om vervolgens heel "per ongeluk" net iets te snel achter je aan te lopen waardoor ik tegen je aanbots :quote:
Boeit mij zo'n speech nou. Geef me gewoon een biertjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal nog vaker moeite voor jou doen
Krijg ik nu serieus een keer gelijk?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
* Royco1 neemt bier mee voor dqod maar gooit het in 1 keer zelf achterover
Barman ben je voor het leven hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Boeit mij zo'n speech nou. Geef me gewoon een biertje
M'ladyquote:
Dat is de beloning.quote:
Jij mag datquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dat voor je doen. Om vervolgens heel "per ongeluk" net iets te snel achter je aan te lopen waardoor ik tegen je aanbots :
Deur open houden, pets uitdelen! Zo gaat dat tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dat voor je doen. Om vervolgens heel "per ongeluk" net iets te snel achter je aan te lopen waardoor ik tegen je aanbots :
Jongensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou die arme jongen niet zo aan het lijntje.
Right...quote:
Dat is meer iets voor de romantici onder ons...quote:
Welk lijntje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niemand aan het lijntje, ik kijk film.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ow?quote:
Ik zou heel raar staan te kijken wanneer een man op een date de deur voor me openhoudt om me vervolgens bij het passeren op m'n kont te petsen.quote:
Verlegen gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'lady. Zo'n mooi woord
.
[..]
Dat is de beloning.
[..]
Jij mag dat.
Mhm.. OMG MMHMMMquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Deur open houden, pets uitdelen! Zo gaat dat toch
Voor jou, dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef yats het volgende:
Dat is meer iets voor de romantici onder ons...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |