Boeit mij zo'n speech nou. Geef me gewoon een biertjequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal nog vaker moeite voor jou doen
Krijg ik nu serieus een keer gelijk?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
* Royco1 neemt bier mee voor dqod maar gooit het in 1 keer zelf achterover
Barman ben je voor het leven hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
Boeit mij zo'n speech nou. Geef me gewoon een biertje
M'ladyquote:
Dat is de beloning.quote:
Jij mag datquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dat voor je doen. Om vervolgens heel "per ongeluk" net iets te snel achter je aan te lopen waardoor ik tegen je aanbots :
Deur open houden, pets uitdelen! Zo gaat dat tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou dat voor je doen. Om vervolgens heel "per ongeluk" net iets te snel achter je aan te lopen waardoor ik tegen je aanbots :
Jongensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou die arme jongen niet zo aan het lijntje.
Right...quote:
Dat is meer iets voor de romantici onder ons...quote:
Welk lijntje?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niemand aan het lijntje, ik kijk film.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ow?quote:
Ik zou heel raar staan te kijken wanneer een man op een date de deur voor me openhoudt om me vervolgens bij het passeren op m'n kont te petsen.quote:
Verlegen gewordenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'lady. Zo'n mooi woord
.
[..]
Dat is de beloning.
[..]
Jij mag dat.
Mhm.. OMG MMHMMMquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef rival het volgende:
[..]
Deur open houden, pets uitdelen! Zo gaat dat toch
Voor jou, dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:21 schreef yats het volgende:
Dat is meer iets voor de romantici onder ons...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |