Er is een wereld buiten FOK!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je komt niet echt onzeker over op FOK.
Deel 1 van jouw goede voornemen. Uitspreken wat je denkt toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat kanik ben een beetje te eerlijk nu geloof ik
Blijft een riskant onderwerp om grappen over te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, ja dat snapte ik wel hoor Fasje.
Ja, dat snap ik maar je persoonlijkheid buiten internet wijkt dan nogal af. Niet dat dat erg is, gewoon een constatering.quote:
Die is eng...Daar ben ik ook vaak onzeker in. Niet voor niets lopen mijn dates vaak zoals ze lopenquote:
Niet wat betreft Sam, maar iedereen heeft wel dingen om onzeker over te zijn en dat is niet per se verkeerd. Zo lang het je maar niet veel belemmert in je doen en laten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:06 schreef yats het volgende:
Jij hebt niets om onzeker over te zijn sam
Nee, die wijkt eigenlijk helemaal niet zoveel afquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik maar je persoonlijkheid buiten internet wijkt dan nogal af. Niet dat dat erg is, gewoon een constatering.
meeste mannen houden juist niet van skinny typesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Samzz het volgende:
En het is me inmiddels wel duidelijk dat lang niet alle mannen enkel op slanke dennen vallen. Dat helpt ook.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Samzz het volgende:
En het is me inmiddels wel duidelijk dat lang niet alle mannen enkel op slanke dennen vallen. Dat helpt ook.
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste mannen houden juist niet van skinny types
Will you teach mequote:
Ik vind mezelf nog wel te zwaar, maar als iemand me nu dik noemt kan ik daar echt niet meer mee zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijft een riskant onderwerp om grappen over te maken.
Dat laatste is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet wat betreft Sam, maar iedereen heeft wel dingen om onzeker over te zijn en dat is niet per se verkeerd. Zo lang het je maar niet veel belemmert in je doen en laten.
Ja. Niet altijd hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Deel 1 van jouw goede voornemen. Uitspreken wat je denkt toch?
Mja, dit is niet waar. De meeste hebben wel een voorkeur voor slank. Maakt niet uit verder.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste mannen houden juist niet van skinny types
Mits je je dienstbaar genoeg opstelt.quote:
Te zwaar, really? Gebaseerd op je blik in de spiegel of zo?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog wel te zwaar, maar als iemand me nu dik noemt kan ik daar echt niet meer mee zitten.Dus al meende je het wel...
Op die fiets.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die wijkt eigenlijk helemaal niet zoveel af. Ik toon niet echt dat ik onzeker ben. Maar ik ben het wel.
Als je ziet wat je bereikt hebt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog wel te zwaar, maar als iemand me nu dik noemt kan ik daar echt niet meer mee zitten.Dus al meende je het wel...
Ik leer het mezelf welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits je je dienstbaar genoeg opstelt.
Je bent een chickquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je ziet wat je bereikt hebt...Je bent een chick
Op meerdere fronten een gemis.quote:
Te zwaar als in dat bepaalde vormen mooier zouden uitkomen als ik nog wat zou afvallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te zwaar, really? Gebaseerd op je blik in de spiegel of zo?
Hij bedoelde ook dat je een catch bent.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een chick? Is dat een compliment tegenwoordig?
slank vind ik dan ook iets anders dan skinny hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja, dit is niet waar. De meeste hebben wel een voorkeur voor slank. Maakt niet uit verder.
Een chick?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je ziet wat je bereikt hebt...Je bent een chick
TLDRquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Beste allemaal hier aanwezig,
We hebben met de relaties sc weer een bewogen jaar achter de rug.
Van een traaglopende sc zijn we weer helemaal opgebloeid tot een SC om trots op te zijn.
Er zijn dit jaar door vele mensen hier successen behaald, en uiteraard hebben er ook mensen gefaald.
Er hebben mensen gehosseld, er zijn mensen gehosseld, sommige vonden een baan, andere verloren hun baan.
Is dat erg? Nee dat is niet erg. En ik zie jullie nu boos naar me kijken.
Maar ik leg het uit schatjes.
Ook wij met deze sc maken deel uit van de cirkel des leven. En daarin win je wat terwijl de ander wat verliest. Dat is de natuurlijke gang van zaken.
Waar het om gaat is dat er uiteindelijk een plek is waar we altijd terecht kunnen.
Hier in de SC, hier oordelen we wel over elkaar, maar we beoordelen elkaar niet.
Behalve dan als het gaat om het feit of we iemand zouden geven..
Maar daar gaat het nu niet om.
Als laatste wil ik jullie bedanken dat jullie mij een platform hebben gegeven om mijn geweldige vorm van humor te kunnen delen.
En ik beloof jullie dat 2015 op dat vlak alleen nog maar beter gaat worden.
At your service,
Royco1
Te open zijn is niet goed. Trust me, ik kan het wetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja. Niet altijd hoorAlleen als ik denk dat het relevant en goed is.
Kijk, dat is een speechquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Royco1 het volgende:
Beste allemaal hier aanwezig,
We hebben met de relaties sc weer een bewogen jaar achter de rug.
Van een traaglopende sc zijn we weer helemaal opgebloeid tot een SC om trots op te zijn.
Er zijn dit jaar door vele mensen hier successen behaald, en uiteraard hebben er ook mensen gefaald.
Er hebben mensen gehosseld, er zijn mensen gehosseld, sommige vonden een baan, andere verloren hun baan.
Is dat erg? Nee dat is niet erg. En ik zie jullie nu boos naar me kijken.
Maar ik leg het uit schatjes.
Ook wij met deze sc maken deel uit van de cirkel des leven. En daarin win je wat terwijl de ander wat verliest. Dat is de natuurlijke gang van zaken.
Waar het om gaat is dat er uiteindelijk een plek is waar we altijd terecht kunnen.
Hier in de SC, hier oordelen we wel over elkaar, maar we beoordelen elkaar niet.
Behalve dan als het gaat om het feit of we iemand zouden geven..
Maar daar gaat het nu niet om.
Als laatste wil ik jullie bedanken dat jullie mij een platform hebben gegeven om mijn geweldige vorm van humor te kunnen delen.
En ik beloof jullie dat 2015 op dat vlak alleen nog maar beter gaat worden.
At your service,
Royco1
EN NU PROOST OP DE SC!quote:
Hij had het niet tegen mij, maar okéquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij bedoelde ook dat je een catch bent.
Art zegt het soms nog wat onhandig.
Ligt in de koelkast, pak maar godverredommequote:
Geen idee. Te oud voorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent een chick? Is dat een compliment tegenwoordig?
Bedankt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen voordragen voor je
CHEERSquote:
Maar hij bedoelde dat welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij had het niet tegen mij, maar oké.
Geef het op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen idee. Te oud voorprobeer hip en jong te zijn
Jij mag gewoon jezelf zijn hoor.quote:
Nu klinkt het alsof je een geslachtsverandering hebt ondergaan.quote:
Ligt eraan. Jij bent al jaren samen met dezelfde, wat weet jij nouquote:
Kom, gaan we gezellig met z'n tweetjes overal tegenaan schoppen. FAK DESE MADSGAPPEIquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |