SPOILER: Zaterdag 10 januari - Voorvertoning film Taken 3 & drankje/eten na de film in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat kan inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat hoeft dan toch niet per se op 1 januari in te gaan? Dat kan ieder moment van het jaar lijkt me.
Laten we daar maar op proosten dan.quote:
Dat is dan ook wel heel lastig in december.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn goede voornemen is vooral afvallen. Maar daar was ik al mee bezig, alleen is dat in december een beetje fout gegaan dus heb ik toch het gevoel alsof ik overnieuw begin.
In 3en. Op een broodje. Met mayoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*note to myself, in 2015 een XXL eten
Mja, dat lijkt me wat lastig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef yats het volgende:
Ow, ik weet nog een goed voornemen. Gewoon gelukkig worden ongeacht hoe dingen lopen.
Ik vind je soms een lul, en daar voel ik me dan best kut bij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef artelligence het volgende:
Ja een goed voornemen die ik zeker moet handhaven: vaker zeggen wat ik denk of voel.Uitdaging
Je hoeft je daar niet kut over te voelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind je soms een lul, en daar voel ik me dan best kut bij.
Ik jou over het algemeen ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hoeft je daar niet kut over te voelenik vind je awesome!
jij onzeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel wat aan m'n onzekerheid doen. Maar daar ben ik al jaren mee bezig, dus een goed voornemen is dat niet.
Ditquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel wat aan m'n onzekerheid doen. Maar daar ben ik al jaren mee bezig, dus een goed voornemen is dat niet.
Is het ook. Al probeer ik dat al langere tijd. Soms lukt het, soms niet.quote:
Dat zou ook een goede zijnquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Fascination het volgende:
Sneller dingen loslaten en proberen positief te blijven denken.
Gelukkig worden is wel een heel vaag doel. Vind het meer een state of mind dan een bestemming.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef yats het volgende:
Ow, ik weet nog een goed voornemen. Gewoon gelukkig worden ongeacht hoe dingen lopen.
picsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
En natuurlijk nog meer awesome jurkjes kopen.
Minder doelen voor de toekomst, meer genieten van het nu.quote:
Het is juist wel een goed voornemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ja, behoorlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij onzeker?
dat ik nou wat aan m'n onzekerheid wil doen
Ben jij ook onzeker?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ditgoed streven. Stip aan de horizon
Wat een kut speech Air.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder doelen voor de toekomst, meer genieten van het nu.
Goed strevenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Fascination het volgende:
M'n reactie over je gewicht was een grapje, he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig worden is wel een heel vaag doel. Vind het meer een state of mind dan een bestemming.
Ik heb niks nieuwsquote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:02 schreef artelligence het volgende:
Ja een goed voornemen die ik zeker moet handhaven: vaker zeggen wat ik denk of voel.Uitdaging
Dat dus, en het minder persoonlijk nemen somsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Fascination het volgende:
Jij hebt niets om onzeker over te zijn samquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
Geluk kan in verschillende dingen schuilen, vandaar dat ik het wel algemeen moet beschrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig worden is wel een heel vaag doel. Vind het meer een state of mind dan een bestemming.
Ik? Ik ben een behoorlijk onzeker persoon op sommige vlakken. En dat is niet sexyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk.
[..]
Ben jij ook onzeker?
I know.quote:
Je komt niet echt onzeker over op FOK.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Dat ik het ben ok, maar jij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik? Ik ben een behoorlijk onzeker persoon op sommige vlakken. En dat is niet sexy
Ik ben vooral heel onzeker over mijn uiterlijk. Ik probeer mezelf zekerder te maken door mezelf sowieso iedere dag een compliment te geven over hoe ik eruit zie. En dat helpt wel. Ook aanvaard ik complimenten van anderen makkelijker, dus dat helpt ook voor mijn zelfbeeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Ik probeer dat door dus af te vallen, mensen minder op een voetstuk te plaatsen en dingen te bereiken voor mezelf.
Oh, ja dat snapte ik wel hoor Fasje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
M'n reactie over je gewicht was een grapje, he.
Dat kanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen. Dat ik het ben ok, maar jij?
Herkenbaar, welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik? Ik ben een behoorlijk onzeker persoon op sommige vlakken. En dat is niet sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |