ja want de moslims zijn in dit verhaal het slachtofferquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier in NL worden moskeeën en wrs moslims extra-beschermd iig..
En er komt een meldpunt moslimhaat.
Idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Lijkt haast een sympathisant die bij het horen van de gijzel actie besluit zelf in actie te komen inderdaad.
En dan meldt de media ook nog dat er de hele dag al geen contact is geweest met een medewerker van de drukkerij. Als die kidnappers dat horen en waren gaan zoeken hadden ze die man kunnen verraden omdat men zo nodig nieuws willen brengen terwijl de gijzeling gaande is.quote:
Het schijnt dat ze contact hadden met de broers in de drukkerij. Buiten de eis de broers vrij te laten, was het doel natuurlijk ook zaaien van angst en chaos, dat is standaard bij terreur-acties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Komt over als een niet voorbereidde 1-mans actie.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:05 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Die heeft meer luchtinlaat dan een V8 turbocharger.
Moslims zijn de grootste slachtoffers idd......... toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:03 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ja want de moslims zijn in dit verhaal het slachtofferzullen we terug on topic gaan, over vrijheids van meningsuiting en haat meneren die in frankrijk zomaar mensen doodschieten omdat ze denken daar het recht toe te hebben
Goed stilgehouden dan tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En dan meldt de media ook nog dat er de hele dag al geen contact is geweest met een medewerker van de drukkerij. Als die kidnappers dat horen en waren gaan zoeken hadden ze die man kunnen verraden omdat men zo nodig nieuws willen brengen terwijl de gijzeling gaande is.
Geen heel zinnig bericht, maar ik denk, ik zeg het maar evenquote:LIVE. 'Zestien personen aangehouden na aanslagen en gijzelingen'
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465569
Wil je aan allah vragen wat Manchester United en Barcelona gaan doen? Wedden gaat behoorlijk kut de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste slachtoffers idd......... toch?
Ik bedoel, laten we wel zijn hu religie, de beste religie die er is, is een religie van vrede.
Alleen door de Joden zionisten worden false flags in werking gezet, waardoor wij gemanipuleerd worden om dit niet te zien.
Gelukkig komen er steeds meer moslim bekeerlingen bij.
En ook staan alle wetenschappelijke ontdekkingen al in de Koran.
En Allah weet alles, elk blaadje dat valt in de herfst, Allah hij weten.
Allah alles weten, hij alles opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wil je aan allah vragen wat Manchester United en Barcelona gaan doen? Wedden gaat behoorlijk kut de laatste tijd.
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allah alles weten, hij alles opgeschreven.
Jij geen goede jongen, allah weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.
Basisschoolstruggles
Verreweg de meeste slachtoffers zijn inderdaad moslims.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste slachtoffers idd......... toch?
welke zender?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, iig zit Jinek weer bijna in haar onderbroek, dus geen moslims als gasten wrs....
bij het binnenstormen van het gebouw zie je ook iemand (dood?) op de grond liggen .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Digi2 het volgende:
De 4 gijzelaars waren door de gijzelnemer al eerder doodgeschoten.
Bron Fr24 (franse openbaar aanklager)
Navrant idd....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verreweg de meeste slachtoffers zijn inderdaad moslims.
Ow die ken ik inderdaad ook nog. Das lang geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.
Basisschoolstruggles
quote:'Zestien personen aangehouden na aanslagen en gijzelingen'
'Er zijn zestien mensen aangehouden', zegt Molins. 'Saïd Kouachi had (in tegenstelling tot zijn broer, red.) een blanco strafblad.'
'Een gewonde van Charlie Hebdo vecht nog steeds voor zijn leven.'
De procureur betreurt dat de media de identiteit van de terroristen bekend maakte. 'Zo ging het verrassingseffect verloren.' Daarom besliste het parket in de nacht van woensdag op donderdag om toch een opsporingsbericht te verspreiden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465569
Was al lang doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Awsom het volgende:
[..]
bij het binnenstormen van het gebouw zie je ook iemand (dood?) op de grond liggen .
Deze man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af wanneer Jinek een Sharon Stone'tje gaat doen.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 23:24:24Blood, bodies, bullets turn heart of France into war zone http://t.co/cPpD8XC9aB reageer retweet
Moskeeën worden extra-beschermd bij ons hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef LTVDK het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 23:24:24Blood, bodies, bullets turn heart of France into war zone http://t.co/cPpD8XC9aB reageer retweet
Kun je je voorstellen dat je in zo'n situatie terecht komt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef LTVDK het volgende:
Dat zal die extremisten wel stoppen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moskeeën worden extra-beschermd bij ons hoor.
Bij mij in de gemeente staat er niet eens éénquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Als je de oorlog wilt stoppen kun je beter beginnen bij hen die de oorlog voeren.quote:
Ja, man bij de drukkerij is even oud en heeft bijna hetzelfde beroep als ikquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat je in zo'n situatie terecht komt ?
Bij ons ook niet, maar wij wonen in een dorp onder een soort koepel, 3 moslims wonen hier, geloof ik....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij in de gemeente staat er niet eens één.
Of een taser, ook effectiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Zinedinho het volgende:
Ze konden die negert beter met zijn allen in de benen schieten ofzo...Die rende zo naar buiten
dat is die agent die naar buiten rentquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Zinedinho het volgende:
Ze konden die negert beter met zijn allen in de benen schieten ofzo...Die rende zo naar buiten
Misschien verstandiger om mensen als Hans Teeuwen en Geert Wilders extra te beschermen, want wanneer was de laatste keer dat een moslim om zeep werd geholpen in Nederland. Wat ik mij herinner is dat ene Theo van Gogh neergestoken werd en dat mede door onze huichelachtige politici, Gregorius Nekschot (de Nederlandse anti-Islam cartoonist) van zijn bed werd gelicht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die eerst als een rambo naar binnen stormde?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
dat is die agent die naar buiten rent
Wat hier woont zijn volgens mij voornamelijk Turken en vluchtelingen uit Zaïre/Congo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, maar wij wonen in een dorp onder een soort koepel, 3 moslims wonen hier, geloof ik....
die gecontroleerd naar binnen gaat maar achtergelaten wordt door nummer twee die hoort te volgen ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Die eerst als een rambo naar binnen stormde?
Oh volgens de Televaag die terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
dat is die agent die naar buiten rent
Klopt, dacht ik ook. of andersom dat die gast die gendarmen in de poten schoot, maar ja hij was nog even aan het bidden wrs...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:31 schreef Zinedinho het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |