Geen heel zinnig bericht, maar ik denk, ik zeg het maar evenquote:LIVE. 'Zestien personen aangehouden na aanslagen en gijzelingen'
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465569
Wil je aan allah vragen wat Manchester United en Barcelona gaan doen? Wedden gaat behoorlijk kut de laatste tijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste slachtoffers idd......... toch?
Ik bedoel, laten we wel zijn hu religie, de beste religie die er is, is een religie van vrede.
Alleen door de Joden zionisten worden false flags in werking gezet, waardoor wij gemanipuleerd worden om dit niet te zien.
Gelukkig komen er steeds meer moslim bekeerlingen bij.
En ook staan alle wetenschappelijke ontdekkingen al in de Koran.
En Allah weet alles, elk blaadje dat valt in de herfst, Allah hij weten.
Allah alles weten, hij alles opgeschreven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wil je aan allah vragen wat Manchester United en Barcelona gaan doen? Wedden gaat behoorlijk kut de laatste tijd.
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allah alles weten, hij alles opgeschreven.
Jij geen goede jongen, allah weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.
Basisschoolstruggles
Verreweg de meeste slachtoffers zijn inderdaad moslims.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste slachtoffers idd......... toch?
welke zender?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
Nou, iig zit Jinek weer bijna in haar onderbroek, dus geen moslims als gasten wrs....
bij het binnenstormen van het gebouw zie je ook iemand (dood?) op de grond liggen .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Digi2 het volgende:
De 4 gijzelaars waren door de gijzelnemer al eerder doodgeschoten.
Bron Fr24 (franse openbaar aanklager)
Navrant idd....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Verreweg de meeste slachtoffers zijn inderdaad moslims.
Ow die ken ik inderdaad ook nog. Das lang geleden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een lul van 1 meter 80.
Basisschoolstruggles
quote:'Zestien personen aangehouden na aanslagen en gijzelingen'
'Er zijn zestien mensen aangehouden', zegt Molins. 'Saïd Kouachi had (in tegenstelling tot zijn broer, red.) een blanco strafblad.'
'Een gewonde van Charlie Hebdo vecht nog steeds voor zijn leven.'
De procureur betreurt dat de media de identiteit van de terroristen bekend maakte. 'Zo ging het verrassingseffect verloren.' Daarom besliste het parket in de nacht van woensdag op donderdag om toch een opsporingsbericht te verspreiden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465569
Was al lang doodquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Awsom het volgende:
[..]
bij het binnenstormen van het gebouw zie je ook iemand (dood?) op de grond liggen .
Deze man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me af wanneer Jinek een Sharon Stone'tje gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |