Protest tegen de Joodse woekerprijzen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
Wat was nu eigenlijk het doel van die gijzeling in de supermarkt?
Om die 2 anderen zonder kleerscheuren weg te laten komen in de drukkerij. Als eis.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
ach ze weten allang dat die 2 poppetjes al jaren in het grijze circuit zaten. moet je ze tiental jaar gaan opsluiten? ik vind het prima zo.quote:
Nee, alles 35% korting.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Protest tegen de Joodse woekerprijzen.
bestorming op de drukkerij voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
Moeten altijd wat Joden mee naar het hiernamaals, en matties helpen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef agter het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lilian? Is dat een jongensnaam in FR?
Komt over als een niet voorbereidde 1-mans actie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Om die 2 anderen zonder kleerscheuren weg te laten komen in de drukkerij. Als eis.
Schijnbaar... Kelly trouwens ook (zelfs in Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lilian? Is dat een jongensnaam in FR?
Marine ook?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schijnbaar... Kelly trouwens ook (zelfs in Nederland)
ik nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:56 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ach ze weten allang dat die 2 poppetjes al jaren in het grijze circuit zaten. moet je ze tiental jaar gaan opsluiten? ik vind het prima zo.
In Italië is Daniëlle ook gewoon een mannennaam, dus zou best kunnenquote:
Wie weet komt er morgen wel een vervolg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:01 schreef LelijKnap het volgende:
Meh, dit was het dan wel weer. Tot de volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |