Niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast inderdaad. Bier drinkende mensen in het OV zijn een verschrikking voor Nederland.
Wat moet ik in Parijs?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
En gaan wij FOK!kers as. zondag ook naar Parijs?
Je mag voor jezelf spreken hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
En gaan wij FOK!kers as. zondag ook naar Parijs?
verstandigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik eigenlijk zelfs in een discussie gaan met een racist die me ook nog dom noemtdoei he
Ik sowieso, ik word altijd slaperig van bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelfs met bier op zijn Nederlanders nog tammer dan die islamisten
Zeker. Ik ben ondertussen nog steeds over dat vraagstuk aan het praten. Ik hoop dat je het irritant vindtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat van jou?
[..]
Lekker tolerant ben je ineens
Ik snap niet dat het nodig is, als iedereen zich gewoon met zn eigen ding bemoeit zal dat een heel stuk schelen.quote:
Ben je betast door een zwerver?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat moet ik in Parijs?![]()
Een van de meest gore steden waar ik ooit ben geweest.
Je komt je flatje niet uit, ik weet het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag voor jezelf spreken hoor
1) Ik noemde je niet dom. Ik noem de post dom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach waarom zou ik eigenlijk zelfs in een discussie gaan met een racist die me ook nog dom noemt doei he
Mm, mooie stad, dichtbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Stad van de liefde, right.. Smerige stad echt gaarste hoofdstad in Europa kan ik bijna wel zeggen. Doe mij maar London of Berlijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Aah ok. Diegene die wordt weggesleept. Was dat die koulibaly of 1 van de gijzelaars want dat is mij niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dezelfde ingang, maar dan vanuit een andere hoek gefilmd. Ik zag het bij het NOS journaal, volgens mij.
Dat mensen niet ingrijpen, zich er niet mee bemoeien of gewoon de omstander spelen is van alle tijden en alle situaties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar ik trouwens ook bang voor ben is dat dit soort dingen en andersom toe gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
Man, de mooiste stad binnen de EU. En juist dat chauvinisme van de Fransman bevalt me om de een of andere reden al heb ik daar zelf last van als ik er ben of samenwerk met Fransen wegens een uit de hand gelopen hobbyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hier in NL worden moskeeën en wrs moslims extra-beschermd iig.quote:
Propaganda.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef HighVolume het volgende:
[..]
gekkenwerk.. ook gewoon door het hele land door.
Londen, Berlijn, Praag, Madrid zijn allemaal beter inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Stad van de liefde, right.. Smerige stad echt gaarste hoofdstad in Europa kan ik bijna wel zeggen. Doe mij maar London of Berlijn.
Volgens mij politie (of wat dan de juiste benaming is)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah ok. Diegene die wordt weggesleept. Was dat die koulibaly of 1 van de gijzelaars want dat is mij niet helemaal duidelijk
Ik als agnostisch anti-theïst vind dit nogal een simpele redenering, anders lees je even in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
En dan heb je de agnosten nog zoals ik... maar goed atheïsten en agnosten zitten elkaar niet in de haren iig... Hoewel ik als agnost de atheïsten wel een beetje simpel vind natuurlijk, dat spreekt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |