En dan heb je de agnosten nog zoals ik... maar goed atheïsten en agnosten zitten elkaar niet in de haren iig... Hoewel ik als agnost de atheïsten wel een beetje simpel vind natuurlijk, dat spreekt...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Klopt. Dat is waarom atheïsten zich niet als atheïsten kunnen organiseren (als bijvoorbeeld tegengewicht voor een religieuze groep).
Dus ik mag ongestraft dag in dag uit, jaar in jaar uit iemand jennen, en zodra hij iets doet is hij een lul?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef marsan het volgende:
[..]
Die knakker die zn handjes niet thuis kan houden.
En bovendien beheerst wellicht een nieuwe aanslag het nieuws dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geef het een week. Is de hysterie voorbij en is iedereen weer bij z'n positieven.
Ik denk dat segregatie vanuit geloof maar ook door etnische verschillen en een bepaalde maatschappelijke benadering daarvan in grote mate bijdragen aan de vatbaarheid voor radicalisering.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het gewoon aan het geloof ligt?
het stormt hier nogalquote:
Agnosten zijn de enige wijze in het land.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
En dan heb je de agnosten nog zoals ik... maar goed atheïsten en agnosten zitten elkaar niet in de haren iig...
Dat zou me verbazen, maar het is niet uit te sluiten. Drie malloten met wat flinke wapens kunnen al ontzettend veel aanrichten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
En bovendien beheerst wellicht een nieuwe aanslag het nieuws dan ook wel weer.
Je zou toch zeggen dat ze ondertussen wel een huiszoeking hebben gedaan en zoiets kunnen bevestigen of ontkrachten, maar ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ah. Nee ik ook niet. Nja dat komt misschien nog boven water.
Minstens 2 anderen blijkbaar, en mogelijk nog meer die zich met hun verbonden voelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar dan was het dus iemand anders, die nu nog op de vlucht is?
Atheïsten zijn idd ietsje simpel...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Agnosten zijn de enige wijze in het land.
Als ik het niet leuk zou vinden dat mensen over zand lopen. Ga je toch niet iedereen die over zand loopt iets aan doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus ik mag ongestraft dag in dag uit, jaar in jaar uit iemand jennen, en zodra hij iets doet is hij een lul?
Kijk, iedereen heeft z'n eigen grenzen. De 1 wordt boos als je blijft zagen over Feyenoord. De ander als je over familie begint. Elke dag flippen er mensen om zaken die jij en ik niet de moeite waard vinden. Maar voor diegene is het blijkbaar wel de moeite waard. Wat ik wil zeggen: als je provoceert om te provoceren, maak je dan gebruik van je vrijheid van meningsuiting, of maak je er dan niet stiekem toch een klein beetje misbruik van?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah ok. Het gaat ook zo snel hier, kan het niet bijhouden
Zet de TV uit, lees die ene website niet of sla de krant dicht. Wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dus ik mag ongestraft dag in dag uit, jaar in jaar uit iemand jennen, en zodra hij iets doet is hij een lul?
Kijk, iedereen heeft z'n eigen grenzen. De 1 wordt boos als je blijft zagen over Feyenoord. De ander als je over familie begint. Elke dag flippen er mensen om zaken die jij en ik niet de moeite waard vinden. Maar voor diegene is het blijkbaar wel de moeite waard. Wat ik wil zeggen: als je provoceert om te provoceren, maak je dan gebruik van je vrijheid van meningsuiting, of maak je er dan niet stiekem toch een klein beetje misbruik van?
Nja veel gebeurt de afgelopen dagen natuurlijk. Waarschijnlijk onwijs veel info die ze moeten onderzoeken. Beseffen wat er is gebeurt. Dus ik heb geduldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze ondertussen wel een huiszoeking hebben gedaan en zoiets kunnen bevestigen of ontkrachten, maar ja.
Hou je bek man, dromer. Mot je klappen soms?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dan heb je de agnosten nog zoals ik... maar goed atheïsten en agnosten zitten elkaar niet in de haren iig... Hoewel ik als agnost de atheïsten wel een beetje simpel vind natuurlijk, dat spreekt...
Nja het is nu meer een statement geworden he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:56 schreef LompeHork het volgende:
Het enige wat ik niet snap zijn al die mensen die "Je suis Charlie" dingen gaan roepen/bordjes omhoog houden/op Facebook posten.
Persoonlijk denk ik dat de nabestaanden er meer aan hebben als mensen gewoon een minuut stil zijn zonder de nodige publiciteit, je ziet dat de (plaatselijke) politiek er al voldoende aan doet. Lijkt mij dat je mensen meer in de hand speelt op zo'n manier, maar dat kan echt geheel aan mij liggen, echt. (ECHT)
quote:Obama: ‘VS staan aan jullie zijde’
De Amerikaanse president Barack Obama heeft vrijdag de solidariteit van de Verenigde Staten overgemaakt aan het Franse volk na de gebeurtenissen in Parijs en omgeving van de afgelopen dagen. Obama had het over 'universele waarden zoals vrijheid die beide landen verbinden'.
'Ik wil dat de Fransen weten dat de VS aan jullie zijde staan, vandaag en morgen', zo zei Obama tijdens een toespraak in Knoxville, Tennessee.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01466299
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al met al is het jaar 2015 wel in en in triest begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |