Als ie het deed uit naam van Koning Oranje jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Strani het volgende:
Ik weet het niet hoor.. Ik woon bijvoorbeeld in Spanje en als hier een Nederlander zo'n grote aanslag zou plegen, zou ik me toch wel geroepen voelen er wat over te zeggen. Ik snap het wel.
Omdat die gek hetzelfde paspoort heeft als ik? Je bent in mijn ogen toch echt verantwoordelijk voor je eigen acties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor.. Ik woon bijvoorbeeld in Spanje en als hier een Nederlander zo'n grote aanslag zou plegen, zou ik me toch wel geroepen voelen er wat over te zeggen. Ik snap het wel.
De prominente aanwezigheid van de islam (in de media) speelt het wel weer een beetje in de hand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, vandaar dat ik hen wel kan begrijpen toch.
Dat zeg ik hen ook altijd, kijk hier in NL is atheïsme veel voorkomend, wij gaan daar niet sektarisch om doen.
Er ligt inderdaad al iemand op de vloer. Die zal hij eerder gedood hebben?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef empa1010 het volgende:
Toen het luik open ging zag je dat er rechts al iemand (dood leek me) op de grond lag?
Bijvoorbeeld ja. En met die speeches van Willy weet je het nooit..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ie het deed uit naam van Koning Oranje ja
Dat doet echt niemand hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jezus, zitten jullie nog steeds te zaniken over de islam eb of alle islamieten/moslims (streep door naar keuze) schuldig zijn?
Ok hier dan: NEE dat zijn ze niet.
Next
Ja, next topic als het je niet bevalt dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jezus, zitten jullie nog steeds te zaniken over de islam eb of alle islamieten/moslims (streep door naar keuze) schuldig zijn?
Next
Daar gaat het nu voor de verandering eens een keer niet omquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Next
Jezus, kap nou eens met iedereen te zeggen waar men het over mag hebben. Jij bent ook maar één van de vele users hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Next
Zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als ik haar was. Ze hoeft zich net zo min te verantwoorden als een willekeurig ander persoon.
Er zouden al 4 doden geweest zijn alvorens het schieten door de politie begon. Dat zou dan kloppen. (althans, 1 dode sowieso, want die ligt daar duidelijk)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad al iemand op de vloer. Die zal hij eerder gedood hebben?
In een ander filmpje zie je een agent rechts bij de ingang iemand bij de deur op de grond onder vuur nemen. Ik gok dat dat die kerel is waarbij het beeld is geknipt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Diegene die naar de deur rent van binnenuit is dat die koulibaly? Het beeld stopt ineens op het moment dat het gebeurd
Gelovigen denken niet eens dat de bijbel of Koran letterlijk waar isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelf praat ik liever in waarschijnlijkheden. Ik ben een agnost maar vind het zeer (zeer, zeer, zeer) onwaarschijnlijk dat bijvoorbeeld de Koran klopt. Hoe kaler de definitie van God, hoe makkelijker de mogelijkheid ervan te verdedigen valt naar mijn idee.
Precies, zie zo wat verdraagzaamheidsfundamentalisten een aanslag plegenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. En met die speeches van Willy weet je het nooit..
quote:Klopjacht op levensgevaarlijke terreurbruid
De Franse politie maakt nog altijd jacht op Hayat Boumeddiene. De 26-jarige vrouw is de echtgenote van terrorist Amedy Coulibaly, die werd gedood bij de bestorming van de Joodse supermarkt in Parijs waar hij een groot aantal mensen gegijzeld hield. Boumeddiene is waarschijnlijk gewapend en geldt als zeer gevaarlijk.
Het is niet helemaal duidelijk of Boumeddiene meedeed aan de gijzeling in de supermarkt. In dat geval wist ze waarschijnlijk te ontkomen in de chaos die ontstond nadat de politie het gebouw bestormde.
Hayat Boumeddiene en Amedy Coulibaly zouden oor de islam zijn getrouwd nadat Coulibaly vrijkwam uit de gevangenis, waar hij een jarenlange straf uitzat voor een gewapende overval.
De Franse krant Le Monde plaatstee vrijdagavond foto's van de twee, waarop de gesluierde Boumeddiene een kruisboog op de camera richt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
Ik zou me ook helemaal niet verantwoordelijk voelen, dat moet je vooral niet denken. Ik zou het doen als geste naar (in mijn voorbeeld) de Spanjaarden om een eventueel negatief beeld over Nederlanders zo snel mogelijk tegen te gaan, al is het maar op kleine schaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat die gek hetzelfde paspoort heeft als ik? Je bent in mijn ogen toch echt verantwoordelijk voor je eigen acties.
Het is naar mijn idee totaal onnodig. Ik voel me ook niet geroepen om mijn excuses te maken voor deze mannen omdat zij net zoals ik twee oren en een neus hebben. Ik hoor niet bij hen en zij niet bij mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zowaar met je eens.Tot 2:44 vond ik het een prima video en erg begrijpelijk, maar je letterlijk verontschuldigen voor iets waarmee je niets te maken hebt?
Red_85?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar ik trouwens ook bang voor ben is dat dit soort dingen en andersom toe gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
Erg sneu ja, maar dit zal alleen maar toenemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar ik trouwens ook bang voor ben is dat dit soort dingen en andersom toe gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Precies, zie zo wat verdraagzaamheidsfundamentalisten een aanslag plegen
Mm, longshot, ik denk dat dit toch een uitzonderlijk incident is, een man met een blikje bier in een trein is ook vaag wmb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe stuitend ook: racisme lijkt me nou ook niet direct het juiste woord. Was dit een verwesterde marokkaanse dame zonder hoofddoek geweest dan had het hele voorval waarschijnlijk niet plaatsgevonden. Niet dat, dat het minder kwalijk maakt. Racistisch is 't imo alleen niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Terreurbruidquote:
Wat een triest bericht. Arme vrouwen. Dat niemand ook voor hun op kwam, ongelooflijk. Hoop ook niet dat het gaat toenemen, ben er wel bang voor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot het genoemde punt spreekt ze haar, naar ik aanneem oprechte boosheid uit. Wat mij betreft haar goed recht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee totaal onnodig. Ik voel me ook niet geroepen om mijn excuses te maken voor deze mannen omdat zij net zoals ik twee oren en een neus hebben. Ik hoor niet bij hen en zij niet bij mij.
Facebook. Prima bron. Geloofwaardig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik houd mijn hart vast inderdaad. Bier drinkende mensen in het OV zijn een verschrikking voor Nederland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
De hoeveelheid domheid in deze post is nauwelijks te bevatten. Waar te beginnen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelovigen denken niet eens dat de bijbel of Koran letterlijk waar is
En dat van jou?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, next topic als het je niet bevalt dan?
Lekker tolerant ben je ineensquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, next topic als het je niet bevalt dan?
Van beide kanten, ik ben ook vaak genoeg uitgescholden om jawel mn haar kleur.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent blond?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Van beide kanten, ik ben ook vaak genoeg uitgescholden om jawel mn haar kleur.
Jammer genoeg zal het wel vaker gaan voorkomen.
Al was dit specifieke verhaal niet waar, we weten allemaal dat het gebeurt. Zo'n kerel is gewoon het 'autochtone' equivalent van een terroriserend straafschoffie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Facebook. Prima bron. Geloofwaardig.
Ik zeg ook expres en andersom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Van beide kanten, ik ben ook vaak genoeg uitgescholden om jawel mn haar kleur.
Jammer genoeg zal het wel vaker gaan voorkomen.
Een andere ingang?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In een ander filmpje zie je een agent rechts bij de ingang iemand bij de deur op de grond onder vuur nemen. Ik gok dat dat die kerel is waarbij het beeld is geknipt.
Ach waarom zou ik eigenlijk zelfs in een discussie gaan met een racist die me ook nog dom noemtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
De hoeveelheid domheid in deze post is nauwelijks te bevatten. Waar te beginnen...
Mmz,
1) Ik heb het over de Koran - niet over wat gelovige ervan denken
2) ''Gelovigen denken..'' is een generalisatie die geen weerspiegeling is van wat is.
3) De Koran zelf is zeer expliciet in de uiting dat dé waarheid erin beschreven is.
Er zijn zelfs mensen die Rooms-katholiek zijn maar daar niet in geloven. Ik heb het bij mijn geboorte gratis mogen ontvangen. Ik doe er niets mee dan me sociaal aan de regels houden om het leefbaar/gezellig te houden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelovigen denken niet eens dat de bijbel of Koran letterlijk waar is
Zelfs met bier op zijn Nederlanders nog tammer dan die islamistenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef happinessfordogs het volgende:
Ik houd mijn hart vast inderdaad. Bier drinkende mensen in het OV zijn een verschrikking voor Nederland.
Nee, dezelfde ingang, maar dan vanuit een andere hoek gefilmd. Ik zag het bij het NOS journaal, volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |