Niets mis mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik houd mijn hart vast inderdaad. Bier drinkende mensen in het OV zijn een verschrikking voor Nederland.
Wat moet ik in Parijs?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
En gaan wij FOK!kers as. zondag ook naar Parijs?
Je mag voor jezelf spreken hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
En gaan wij FOK!kers as. zondag ook naar Parijs?
verstandigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik eigenlijk zelfs in een discussie gaan met een racist die me ook nog dom noemtdoei he
Ik sowieso, ik word altijd slaperig van bier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zelfs met bier op zijn Nederlanders nog tammer dan die islamisten
Zeker. Ik ben ondertussen nog steeds over dat vraagstuk aan het praten. Ik hoop dat je het irritant vindtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat van jou?
[..]
Lekker tolerant ben je ineens
Ik snap niet dat het nodig is, als iedereen zich gewoon met zn eigen ding bemoeit zal dat een heel stuk schelen.quote:
Ben je betast door een zwerver?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat moet ik in Parijs?![]()
Een van de meest gore steden waar ik ooit ben geweest.
Je komt je flatje niet uit, ik weet het.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag voor jezelf spreken hoor
1) Ik noemde je niet dom. Ik noem de post dom.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach waarom zou ik eigenlijk zelfs in een discussie gaan met een racist die me ook nog dom noemt doei he
Mm, mooie stad, dichtbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Stad van de liefde, right.. Smerige stad echt gaarste hoofdstad in Europa kan ik bijna wel zeggen. Doe mij maar London of Berlijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Aah ok. Diegene die wordt weggesleept. Was dat die koulibaly of 1 van de gijzelaars want dat is mij niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, dezelfde ingang, maar dan vanuit een andere hoek gefilmd. Ik zag het bij het NOS journaal, volgens mij.
Dat mensen niet ingrijpen, zich er niet mee bemoeien of gewoon de omstander spelen is van alle tijden en alle situaties.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Waar ik trouwens ook bang voor ben is dat dit soort dingen en andersom toe gaan nemen![]()
[ afbeelding ]
Man, de mooiste stad binnen de EU. En juist dat chauvinisme van de Fransman bevalt me om de een of andere reden al heb ik daar zelf last van als ik er ben of samenwerk met Fransen wegens een uit de hand gelopen hobbyquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:42 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hier in NL worden moskeeën en wrs moslims extra-beschermd iig.quote:
Propaganda.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef HighVolume het volgende:
[..]
gekkenwerk.. ook gewoon door het hele land door.
Londen, Berlijn, Praag, Madrid zijn allemaal beter inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Stad van de liefde, right.. Smerige stad echt gaarste hoofdstad in Europa kan ik bijna wel zeggen. Doe mij maar London of Berlijn.
Volgens mij politie (of wat dan de juiste benaming is)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah ok. Diegene die wordt weggesleept. Was dat die koulibaly of 1 van de gijzelaars want dat is mij niet helemaal duidelijk
Ik als agnostisch anti-theïst vind dit nogal een simpele redenering, anders lees je even in.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
En dan heb je de agnosten nog zoals ik... maar goed atheïsten en agnosten zitten elkaar niet in de haren iig... Hoewel ik als agnost de atheïsten wel een beetje simpel vind natuurlijk, dat spreekt...
Dat was er eentje van de anti-terreureenheid volgens mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Aah ok. Diegene die wordt weggesleept. Was dat die koulibaly of 1 van de gijzelaars want dat is mij niet helemaal duidelijk
tja cartoons worden ook zo bekeken door sommigequote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm..mogen we graffiti tot 'attack' rekenen? Want dan kom je snel tot stevige aantallen.
Ik zoek het meldpunt Nederlanderhaat. Is die er al?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier in NL worden moskeeën en wrs moslims extra-beschermd iig..
En er komt een meldpunt moslimhaat.
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 22:43:51AlQaeda in Yemen eist in verklaring verantwoordelijkheid op voor Parijs-aanval. 1/2 reageer retweet
Welke terreurorganisatie heeft de aanslag nog niet opgeëist?twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 22:45:41> AQAP refereert in verklaring aan dodenlijst Inspire-magazine 2013 waar CharlieHebdo-hoofdredacteur op stond. Wilders ook op die lijst. 2/2 reageer retweet
Die zocht ik ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat was er eentje van de anti-terreureenheid volgens mij.
Nja denk dat het vaak ook met angst te maken heeft of pure verbazing.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef kawotski het volgende:
[..]
Dat mensen niet ingrijpen, zich er niet mee bemoeien of gewoon de omstander spelen is van alle tijden en alle situaties.
Iedereen zegt wel, je suis Charlie, maar ondertussen.. Reken er maar op dat 99% onder de radar wil blijven. Je zal toch eens een paar minuten later het avondeten op tafel zetten..
Weer een filmpje? Hans is zwaar aan de drank/drugs de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef SuperFood het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teeuwen_over_de.html![]()
is laaam is laamquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef SuperFood het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)teeuwen_over_de.html![]()
Is volgens mij de eerste keer dat Al-Qaida het opeist ondanks dat ze al vaak zijn genoemd (door de terroristen).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 22:43:51AlQaeda in Yemen eist in verklaring verantwoordelijkheid op voor Parijs-aanval. 1/2 reageer retweet
Welke terreurorganisatie heeft de aanslag nog niet opgeëist?twitter:HaraldDoornbos twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 22:45:41> AQAP refereert in verklaring aan dodenlijst Inspire-magazine 2013 waar CharlieHebdo-hoofdredacteur op stond. Wilders ook op die lijst. 2/2 reageer retweet
De Iraquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Op 00:35 jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef hmmmz het volgende:
Is het die terrorist die als eerste naar buiten rent?
Of het is gewoon een lulverhaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja denk dat het vaak ook met angst te maken heeft of pure verbazing.
Volgens mij heb ik precies uitgelegd wat in eerste alinea staat in mijn eigen bewoordingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:45 schreef highender het volgende:
[..]
Ik als agnostisch anti-theïst vind dit nogal een simpele redenering, anders lees je even in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agnosticisme
En genoeg draadjes hier waar het e.e.a. wordt besproken, o.a.:
F&L / Priester wordt atheïst na 'proefperiode' van een jaar
Nee, dat was Leroy Jenkins.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef hmmmz het volgende:
Uiteraard, maar het komt erop neer dat we meer redenen hebben om niet in te grijpen dan wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja denk dat het vaak ook met angst te maken heeft of pure verbazing.
Nee, de Nederlander mag je gewoon haten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zoek het meldpunt Nederlanderhaat. Is die er al?
Is er geen ongecensureerde versie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:46 schreef hmmmz het volgende:
Hij ziet er niet bijster gezond uit. Dat gebit valt ook bijna uit elkaar van ellende.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Weer een filmpje? Hans is zwaar aan de drank/drugs de afgelopen dagen.
Mja helaas wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het komt erop neer dat we meer redenen hebben om niet in te grijpen dan wel.
quote:Dertig shoppers verstopten zich in koelruimte tijdens gijzelingsdrama
Tientallen shoppers zouden zich vijf uur lang hebben verstopt in een koelruimte van de Joodse supermarkt terwijl zich daar vrijdag een gijzeling afspeelde.
Toen ze boven geweerschoten hoorden, verstopten ongeveer dertig Joodse winkelaars zich in een koelruimte op de benedenverdieping van de supermarkt. Daar klampten ze zich vijf uur lang aan elkaar vast, om niet onderkoeld te geraken bij temperaturen van -3 graden. Biddend dat ze niet ontdekt zouden worden. Ondertussen werden boven hen zes gijzelaars onder schot gehouden.
Een reporter van de Engelse Daily Mail sprak aan de afzetting van de perimeter rond de supermarkt met een Joodse man wiens neef zich binnen bevond. Johan Dorre, vader van vier kinderen, kon met zijn oom Jacob Katorza bellen. ‘Hij was aan het winkelen toen hij boven geweerschoten hoorde. Samen met de andere mensen in zijn buurt ging hij zich onmiddellijk verstoppen. Hij kon zijn vader enkele minuten spreken aan de telefoon. Die zei hem dat hij kalm moest blijven en op hulp wachten. We hebben hier vijf uur aan de afsluiting gestaan. De langste vijf uur van mijn leven.’
Johan kon uiteindelijk ongedeerd het gebouw verlaten nadat de politie de gijzelnemers kon uitschakelen.
Als het verhaal van Daily Mail klopt, zou dat verklaren waarom er eerst de hele dag sprake was van een vijftal gijzelaars, waarna uiteindelijk veel meer mensen naar buiten gebracht werden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01466507
Dat viel me ook al op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:48 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hij ziet er niet bijster gezond uit. Dat gebit valt ook bijna uit elkaar van ellende.
Hansie toch. Ik hoop dat ik het mis heb maar hij heeft t gebit van een drugsgebruiker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Weer een filmpje? Hans is zwaar aan de drank/drugs de afgelopen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |