Wat is hier kansloos aan man? Mooie hommage. Je snapt het niet zo goed denk ik.quote:
Jij snapt het, bijv. die oorlog in Irak die totaal niet nodig was, vinden ze het dan gek dat zoveel mensen wraak willen nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Er staan meer dan 1 miljoen mensen op die terreurlijsten, de terroristen in Boston stonden daar ook op. Zegt dus niks. Amerika is de oorzaak van al dit moslimterrorisme. Daarom kunnen we beter alle banden met Amerika breken
Je beseft neem ik aan dat je nu geflagged bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. de VS is medeverantwoordelijk voor de meeste terroristen, wtf doen zij uberhaupt in de islamitsche landen. Zo vergroten ze alleen maar het aantal terroristen.
Alleen waren de Engelsen zo slim om dat te doen in een tijd zonder Moderne Media en dergelijke.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Divide and Conquer. Afgekeken van de Engelsen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrouw van de hoofdredacteur charlie
Lekker ding man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrouw van de hoofdredacteur charlie
voor wat precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft neem ik aan dat je nu geflagged bent?
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef StephanL het volgende:
Ik zie nu de beelden op CNN van de aanval op de joodse winkel. Ik zie toch serieus twee agenten neer gaan. Zal wel niet levens dreigend zijn, maar hij schiet ze wel neer.
"Ridiculed my faith and culture"...quote:
Ik heb niks te zoeken in dat pauperlandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer maar eens naar de VS te reizen.
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is hier kansloos aan man? Mooie hommage. Je snapt het niet zo goed denk ik.
Ja precies, dat verwacht ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.
de een is gevoeliger dan de ander hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ridiculed my faith and culture"...
Nou en? Alsof dat zo'n ramp is. Weet je hoeveel mensen er wereldwijd het 'rechtvaardig' of 'goed' vinden dat ik volgens hun geloof voor eeuwig moet branden in de hel? Alsof dat geen belediging is.
De tering... Wat een totaal gebrek aan ruggengraat.
Klopt. Maar het geeft evengoed een flinke dreun dus wat dat betreft is het ook logisch dat ze evengoed neer gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.
Nee wisten we nog niet. Is wel baas als dit echt is gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Excuses, ik heb het topic even niet intensief gevolgd, maar wisten we dit al? De Volkskrant:
'Politie hackte camera's Joodse winkel'
De politie hackte de camera's in de Joodse supermarkt om de posities van de gijzelnemers en de gegijzelden te bepalen, meldt Sky News.
Misschien was die Ahmed wel een atheist, christen of duivelsaanbidder. Mensen maken weer eens te snel aannames.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ridiculed my faith and culture"...
Nou en? Alsof dat zo'n ramp is. Weet je hoeveel mensen er wereldwijd het 'rechtvaardig' of 'goed' vinden dat ik volgens hun geloof voor eeuwig moet branden in de hel? Alsof dat geen belediging is.
De tering... Wat een totaal gebrek aan ruggengraat.
Nou, ik heb sterk het idee dat die gevoeligheid vooral aangepraat wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de een is gevoeliger dan de andere he
Inderdaad, ook al ben ik het totaal oneens met de gebruiken die ze daar hebben, we hebben daar niks te zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Jij snapt het, bijv. die oorlog in Irak die totaal niet nodig was, vinden ze het dan gek dat zoveel mensen wraak willen nemen
Het is helemaal niet zeker dat ze ontsnapt isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus die vrouw die ontsnapt is, ik bedoel; hoe ver kan ze nou komen? Alles is toch afgezet?
nee dit is propaganda.quote:
Jij hebt er anders ook moeite mee (en daarom snap ik wel waarom jij naar CNN kijkt).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat ze het op CNN hadden over wild om zich heen schietende terroristen, terwijl ze gericht hun slachtoffers kozen. Maar goed, vandaag hadden ze het over de good guys en de bad guys anders begrijpt hun publiek het niet.
Je suis Willy.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.
Daarom, waarom zouden we risico nemen voor iets dat ons niet aangaat. Die balkenende was ook een pussy door maar ja te knikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al ben ik het totaal oneens met de gebruiken die ze daar hebben, we hebben daar niks te zoeken.
Post driehonderd zoveel... Zuchtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Excuses, ik heb het topic even niet intensief gevolgd, maar wisten we dit al? De Volkskrant:
De politie hackte de camera's in de Joodse supermarkt om de posities van de gijzelnemers en de gegijzelden te bepalen, meldt Sky News.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.
dat is precies wat het probeert te illustreren Hansiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Want alle moslims trekken zich iets aan van spotprenten
Ja, het is nog niet bevestigd maar het lijkt er wel op, aldus het ADquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Starm het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat ze ontsnapt is
Hij is een Jood.quote:
"hackte"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een simpele redenering. Het radicaliseringsproces zie je door de gehele islamitische wereld en daar ligt ook de oorzaak. Wat je nou doet is de fanatici napraten die allerlei drogredenen bedenken om het westen en andere volkeren te terroriseren. Leg maar eens uit hoe Amerika het moslimterrorisme in bv China, Thailland of India heeft veroorzaakt. Het is overal raak in de islamitische landen en daar kan je wel in de schoenen van andere proberen te schuiven maar dat houdt geen stand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Amerika is de oorzaak van al dit moslimterrorisme.
Ik zou het AD maar met een korreltje zout nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, het is nog niet bevestigd maar het lijkt er wel op, aldus het AD
Was ze überhaupt wel in die winkel? Lijkt mij niet dat je zomaar ontsnapt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:11 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ja, het is nog niet bevestigd maar het lijkt er wel op, aldus het AD
Omroep Brabantquote:DEN BOSCH - De politie heeft naar eigen zeggen voorkomen dat er een grote partij illegale, zware wapens naar Nederland kwam. Het ging onder meer om raketwerpers, een mitrailleur en kalashnikovs. Liefst dertien verdachten zitten vast, onder wie twee Bosschenaren.
Is er al bekend wie precies de doden zijn? Agenten of gijzelaars?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik zou het AD maar met een korreltje zout nemen.
Er zijn al berichten geweest dat ze gedood is, ontsnapt is en er helemaal niks mee te maken heeft.
Ik hou het bij het laatste
En jij praat Rumsfeld na...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat een simpele redenering. Het radicaliseringsproces zie je door de gehele islamitische wereld en daar ligt ook de oorzaak. Wat je nou doet is de fanatici napraten die allerlei drogredenen bedenken om het westen en andere volkeren te terroriseren. Leg maar eens uit hoe Amerika het moslimterrorisme in bv China, Thailland of India heeft veroorzaakt. Het is overal raak in de islamitische landen en daar kan je wel in de schoenen van andere proberen te schuiven maar dat houdt geen stand.
Ik weet het einde al. Dus ik hoef hem niet te zien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hier gaat zeker wel een film over gemaakt worden, zoveel spanning dit dat
4 gijzelaars zegt men.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Is er al bekend wie precies de doden zijn? Agenten of gijzelaars?
Ik snap die Amerikaanse Politiek nog wel, die economie draait op angst, defensiebudget de wapenindustrie.. Hoe verkeerd ook sinds ze die weg ingeslagen zijn kunnen ze niet meer terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Daarom, waarom zouden we risico nemen voor iets dat ons niet aangaat. Die balkenende was ook een pussy door maar ja te knikken.
Ik ben overal welkomquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"hackte"
Waarsxchijnlijk gewoon ergens ingelogd. Alles is hacken tegenwoordig.
Nou ja, het is mogelijk dat er niet iemand was die de inlogcodes had en ze dus wel in moesten breken. Dan is het technisch gezien wel hacken. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon gelijk hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
"hackte"
Waarsxchijnlijk gewoon ergens ingelogd. Alles is hacken tegenwoordig.
Dit ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. de VS is medeverantwoordelijk voor de meeste terroristen, wtf doen zij uberhaupt in de islamitsche landen. Zo vergroten ze alleen maar het aantal terroristen.
linke beelden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:13 schreef Starm het volgende:
[..]
4 gijzelaars zegt men.
Op videobeelden ging sowieso een agent neer
Meest achterlijke wat ik ooit heb gehoord hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat deed die agent die door deze figuren werd vermoord op straat misschien ook wel. Netjes dat je hem een haatbaard noemt.
Ze zullen vast wel fictie in verwerken met een aantal plottwists hahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet het einde al. Dus ik hoef hem niet te zien.
"Ja, maar Palestina!!!1!!1!!"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:12 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Wat een simpele redenering. Het radicaliseringsproces zie je door de gehele islamitische wereld en daar ligt ook de oorzaak. Wat je nou doet is de fanatici napraten die allerlei drogredenen bedenken om het westen en andere volkeren te terroriseren. Leg maar eens uit hoe Amerika het moslimterrorisme in bv China, Thailland of India heeft veroorzaakt. Het is overal raak in de islamitische landen en daar kan je wel in de schoenen van andere proberen te schuiven maar dat houdt geen stand.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 19:11:57#BREAKING Armed robber takes two hostage at jewellery store in southern French city reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |