Ja precies, dat verwacht ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.
de een is gevoeliger dan de ander hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ridiculed my faith and culture"...
Nou en? Alsof dat zo'n ramp is. Weet je hoeveel mensen er wereldwijd het 'rechtvaardig' of 'goed' vinden dat ik volgens hun geloof voor eeuwig moet branden in de hel? Alsof dat geen belediging is.
De tering... Wat een totaal gebrek aan ruggengraat.
Klopt. Maar het geeft evengoed een flinke dreun dus wat dat betreft is het ook logisch dat ze evengoed neer gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.
Nee wisten we nog niet. Is wel baas als dit echt is gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Excuses, ik heb het topic even niet intensief gevolgd, maar wisten we dit al? De Volkskrant:
'Politie hackte camera's Joodse winkel'
De politie hackte de camera's in de Joodse supermarkt om de posities van de gijzelnemers en de gegijzelden te bepalen, meldt Sky News.
Misschien was die Ahmed wel een atheist, christen of duivelsaanbidder. Mensen maken weer eens te snel aannames.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Ridiculed my faith and culture"...
Nou en? Alsof dat zo'n ramp is. Weet je hoeveel mensen er wereldwijd het 'rechtvaardig' of 'goed' vinden dat ik volgens hun geloof voor eeuwig moet branden in de hel? Alsof dat geen belediging is.
De tering... Wat een totaal gebrek aan ruggengraat.
Nou, ik heb sterk het idee dat die gevoeligheid vooral aangepraat wordt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de een is gevoeliger dan de andere he
Inderdaad, ook al ben ik het totaal oneens met de gebruiken die ze daar hebben, we hebben daar niks te zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Jij snapt het, bijv. die oorlog in Irak die totaal niet nodig was, vinden ze het dan gek dat zoveel mensen wraak willen nemen
Het is helemaal niet zeker dat ze ontsnapt isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Dus die vrouw die ontsnapt is, ik bedoel; hoe ver kan ze nou komen? Alles is toch afgezet?
nee dit is propaganda.quote:
Jij hebt er anders ook moeite mee (en daarom snap ik wel waarom jij naar CNN kijkt).quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat ze het op CNN hadden over wild om zich heen schietende terroristen, terwijl ze gericht hun slachtoffers kozen. Maar goed, vandaag hadden ze het over de good guys en de bad guys anders begrijpt hun publiek het niet.
Je suis Willy.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.
Daarom, waarom zouden we risico nemen voor iets dat ons niet aangaat. Die balkenende was ook een pussy door maar ja te knikken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al ben ik het totaal oneens met de gebruiken die ze daar hebben, we hebben daar niks te zoeken.
Post driehonderd zoveel... Zuchtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
Excuses, ik heb het topic even niet intensief gevolgd, maar wisten we dit al? De Volkskrant:
'Politie hackte camera's Joodse winkel'
De politie hackte de camera's in de Joodse supermarkt om de posities van de gijzelnemers en de gegijzelden te bepalen, meldt Sky News.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.
dat is precies wat het probeert te illustreren Hansiequote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Want alle moslims trekken zich iets aan van spotprenten
Ja, het is nog niet bevestigd maar het lijkt er wel op, aldus het ADquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:10 schreef Starm het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat ze ontsnapt is
Hij is een Jood.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |