Wat is hier kansloos aan man? Mooie hommage. Je snapt het niet zo goed denk ik.quote:
Jij snapt het, bijv. die oorlog in Irak die totaal niet nodig was, vinden ze het dan gek dat zoveel mensen wraak willen nemenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef Ferbo het volgende:
[..]
Er staan meer dan 1 miljoen mensen op die terreurlijsten, de terroristen in Boston stonden daar ook op. Zegt dus niks. Amerika is de oorzaak van al dit moslimterrorisme. Daarom kunnen we beter alle banden met Amerika breken
Je beseft neem ik aan dat je nu geflagged bent?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. de VS is medeverantwoordelijk voor de meeste terroristen, wtf doen zij uberhaupt in de islamitsche landen. Zo vergroten ze alleen maar het aantal terroristen.
Alleen waren de Engelsen zo slim om dat te doen in een tijd zonder Moderne Media en dergelijke.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Divide and Conquer. Afgekeken van de Engelsen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrouw van de hoofdredacteur charlie
Lekker ding man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrouw van de hoofdredacteur charlie
voor wat precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef eight het volgende:
[..]
Je beseft neem ik aan dat je nu geflagged bent?
Ze zijn wel zwaar bepantserd dus een kogel kunnen de agenten wel opgevangen hebben zonder dat dit levensbedreigend is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:07 schreef StephanL het volgende:
Ik zie nu de beelden op CNN van de aanval op de joodse winkel. Ik zie toch serieus twee agenten neer gaan. Zal wel niet levens dreigend zijn, maar hij schiet ze wel neer.
"Ridiculed my faith and culture"...quote:
Ik heb niks te zoeken in dat pauperlandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Probeer maar eens naar de VS te reizen.
Ja sorry, natuurlijk snap ik het. Ik vind het hele "Je suis Charlie" alleen vrij tenenkrommend. Kan er ook niks aan doen. Heb dat eigenlijk altijd wel met dat soort volks dingetjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is hier kansloos aan man? Mooie hommage. Je snapt het niet zo goed denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |