De V.S.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
Laten we leren van de VS en ook zwarte lijsten hanteren. De broers stonden op de Amerikaanse lijst en kwamen Amerika niet in.
Dat doet Amerika toch een stuk slimmer dan ons
Daar waren wel een aantal explosies te horen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat die RPG waarschijnlijk in de drukkerij was.
Hier hebben we alleen witte lijstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
Laten we leren van de VS en ook zwarte lijsten hanteren. De broers stonden op de Amerikaanse lijst en kwamen Amerika niet in.
Vroeg ik me ook af. Op dat 18 jarige ventje na niets meer gehoord over "de derde verdachte"quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef beantherio het volgende:
Wat ik trouwens op tv niet hoor (en waarvan ik niet weet of het in dit topic al besproken is) maar wat ik me afvraag: was de gijzelnemer van de supermarkt niet een van de lui die de aanslag van afgelopen woensdag pleegde? Ik herinner me nog wat opmerkingen over het filmpje van afgelopen woensdag waarin de politie-agent wordt geëxecuteerd waarin gesteld werd dat de twee schutters (blijkbaar de twee broers) iets richting een derde en/of vierde persoon gebaarden of riepen.
Als dit allang besproken is en het een domme opmerking is: mijn excuses.
Dat snap ik, maar waar was ie ten tijde van de aanslag?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:01 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Volgens mij zaten die twee broers in die drukkerij en een mattie van hun in die supermarkt. Die mattie had woensdagnacht die agente doodgeschoten.
CNN bagatelliseert het probleem. Terrorisme kan alleen tegen de VS gepleegd worden, al het andere zijn kwajongensstreken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Richestorags het volgende:
Op CNN zeggen ze net dat de broers misschien niet wisten dat ze een gijzelaar hadden. Wat een falers
Er staan meer dan 1 miljoen mensen op die terreurlijsten, de terroristen in Boston stonden daar ook op. Zegt dus niks. Amerika is de oorzaak van al dit moslimterrorisme. Daarom kunnen we beter alle banden met Amerika brekenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
Idd. de VS is medeverantwoordelijk voor de meeste terroristen, wtf doen zij uberhaupt in de islamitsche landen. Zo vergroten ze alleen maar het aantal terroristen.quote:
Divide and Conquer. Afgekeken van de Engelsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Idd. de VS is medeverantwoordelijk voor de meeste terroristen, wtf doen zij uberhaupt in de islamitsche landen. Zo vergroten ze alleen maar het aantal terroristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |