abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148518046
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ah, vliegtuigen, dat vakje hadden de terroristen nog niet af kunnen vinken natuurlijk :{
Dat kan gewoon een technisch probleem/mankement zijn. Echter omdat iemand een gijzeling in Montpellier aan het doen is (die waarschijnlijk niets met dit topic te maken heeft) en dit vliegtuig uit Montpellier komt is het natuurlijk meteen gekaapt door terroristen en alles.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:00:15 #102
181126 MouzurX
Misschien?
pi_148518049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij zie je op 0:14 dat er 'per ongeluk' zo'n explosief tussen de agenten afgaat.
Ja dat is wel heel dom trouwens, is dat echt van die politieagenten?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:00:20 #103
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148518050
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef b4kl4p het volgende:
:o :o :o :o

V72506 Montpellier to Strasbourg emergency

http://www.bigbreakingnew(...)r-to-strasbourg.html
Veilig geland en iedereen is veilig. :)

Wel veel rondjes gevlogen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_148518056
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maiwandafghani twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:19:18 'Gijzeling' joodse supermarkt is ten einde. Wie gelooft dat er daadwerkelijk een gijzeling was daar?#NOS #Parijs reageer retweet
LOL.
IS dat die relnicht die wel eens te zien is bij POW?
pi_148518066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is ook niet onbelangrijk. Een metro-aanslag of zo is gericht tegen het hele volk, willekeurige mensen moeten boeten voor hun overheid. Wanneer er doelgerichter slachtoffers worden gemaakt, kun je met gedragsverandering de kans verkleinen dat je slachtoffer wordt. Toen Bush zei dat 9/11 een aanslag was op hun way of life had hij ongelijk, inmiddels gaat het terrorisme wel die kant op.
Ja maar je ziet wel een verandering van dreigementen van groeperingen, dus die laatste zin kan je dan volledig omdraaien.
pi_148518071

Ik zit bovenstaande filmpje nog even te kijken.

Ze schieten gewoon vanaf een afstand (1) naar binnen.

Op (2) gaat een agent neer.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:00:57 #107
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_148518076
Wat ik trouwens op tv niet hoor (en waarvan ik niet weet of het in dit topic al besproken is) maar wat ik me afvraag: was de gijzelnemer van de supermarkt niet een van de lui die de aanslag van afgelopen woensdag pleegde? Ik herinner me nog wat opmerkingen over het filmpje van afgelopen woensdag waarin de politie-agent wordt geëxecuteerd waarin gesteld werd dat de twee schutters (blijkbaar de twee broers) iets richting een derde en/of vierde persoon gebaarden of riepen.

Als dit allang besproken is en het een domme opmerking is: mijn excuses. :@
  Redactie Frontpage vrijdag 9 januari 2015 @ 19:01:11 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148518084
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat kan gewoon een technisch probleem/mankement zijn. Echter omdat iemand een gijzeling in Montpellier aan het doen is (die waarschijnlijk niets met dit topic te maken heeft) en dit vliegtuig uit Montpellier komt is het natuurlijk meteen gekaapt door terroristen en alles.

:')
Joh :') Net als al die paniek een paar weken terug in Engeland met dat landingsgestel dat niet werkte...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_148518086
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Piloot was een beetje waus dus vloog de hele tijd rondjes.
Zal wel weer aan het fappen zijn geweest.
pi_148518090
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

IS dat die relnicht die wel eens te zien is bij POW?
Zeker.

Beter bekend als Shabir Burhani
pi_148518104
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef tralalala het volgende:

Die agent op 0:17 heeft het niet zo fijn.
Lijkt wel schot in het been.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:01:47 #112
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_148518106
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef tralalala het volgende:

Die agent op 0:17 heeft het niet zo fijn.
Haha jezus
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:01:47 #113
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_148518107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Heb je een grotere versie?
quote:
Column - Dyab Abou Jahjah
de Standaard, 09-01-2015

Ik ben Ahmed

Ik ben niet Charlie, ik ben Ahmed de dode flik.

Charlie heeft mijn geloof en mijn cultuur belachelijk gemaakt. En ik ben vermoord omdat ik zijn recht om dat te doen heb verdedigd. Ik ben Ahmed de dode flik en ik sta dus aan de kant van Charlie tegen de terroristen. Ik ben bereid om de wapens op te nemen om Charlie te beschermen tegen extremisten van mijn cultuur en mijn geloof. En ik ben bereid ervoor te sterven. Omdat ik, Ahmed, ook een burger ben. Je suis un citoyen! Ik draag de waarden van Voltaire hoog in het vaandel. Ik haat jouw mening, maar ik ben bereid te sterven om het recht op de uiting ervan te verdedigen.

Wel jammer dat ik in mijn geliefde republiek weinig mensen vind die hetzelfde denken over mijn mening. Jammer dat er in mijn land, Frankrijk, zo weinig mensen zijn die misschien ook mijn meningen haten en mijn cultuur verachten, maar die bereid zijn om te sterven voor mijn recht om die te uiten en te beleven. Mensen die misschien de hoofddoek van mijn zus haten, maar die bereid zijn om te sterven voor haar recht om er toch voor te kiezen en die, ondanks die haat, vinden dat ze daardoor niet een job of een kans in het onderwijs moet verliezen. Jammer dat sommige hatelijke meningen superieur blijken te zijn tegenover andere hatelijke meningen.

Ik ben Ahmed en ik haat terroristen al evenzeer als jij, en nu haat ik ze nog meer omdat ze mij hebben vermoord. Ik haat terroristen omdat ze een gevaar vormen voor mij en voor jou. Eigenlijk zijn ze zelfs gevaarlijker voor mij dan voor jou. Want ik word getroffen als ze hier een aanslag plegen, omdat ik en mijn kinderen dezelfde straten bewandelen als jij en gebruik maken van dezelfde treinen, bussen en vliegtuigen. Als ik mijn familieleden in mijn land van herkomst bezoek, word ik ook getroffen door die terroristen, want daar, in de moslimwereld, plegen ze de meeste misdaden, tegen moslims. En als ik dan, daar in mijn land van herkomst, al kan ontsnappen aan hun mes, dreig ik om te komen door de bommen van onze vliegtuigen en onze drones, als collateral damage van een ‘precisiebombardement’.

En als ik terug ben, in mijn land in Europa, dan wordt de haat jegens mij door hun daden verantwoord. Dan wordt racisme door hun daden aanvaardbaar gemaakt. Dan roepen islamofoben door hun daden dat islamofobie een absurd begrip is en dat het oké is. Dus heb ik meer redenen dan wie ook om tegen hen te strijden, zelfs al kost het mij het leven.

Maar dat doet niets af aan het feit dat ik nog steeds beledigd ben door wansmakelijke cartoons die niet grappig zijn en die alleen bedoeld waren om mij te provoceren. En natuurlijk moet dat kunnen, maar mijn verontwaardiging moet ook kunnen, want dat is ook vrijheid van meningsuiting.

Ondanks mijn verontwaardiging vind ik je geen vijand, beste Charlie. Ik besef dat je met iedereen spotte. Dat je tegen alle heilige huisjes trapte, dat je niet alleen in moskeeën, maar ook in alle kerken hebt gevloekt. Want, beste Charlie, ik weet dat je ook op de politie spuugde in je cartoons. Ik was daar niet tevreden mee. Ik stond voor je deur, om mijn plicht te doen als burger en als soldaat van de republiek – en ja, daar zijn risico’s aan verbonden, dat heb ik aanvaard toen ik politieagent werd. Maar jij, Charlie, jij was een cartoonist, een vak dat geen risico zou mogen inhouden in een democratie. Jou neerschieten, jou afslachten, is geen moord zoals een ander, niet eens een aanslag zoals een ander.

Vergeef me, Charlie, dat ik het niet kon beletten. Maar wees zeker dat ze al gefaald hebben. Noch de moslim-extremisten, noch de islamofoben zullen erin slagen om dit te gebruiken tegen ons ‘samenleven’, want, beste vriend, de ironie van de realiteit, en de realiteit van onze diverse maatschappij, is dat we gisteren samen stierven. Het is ons bloed, ons gezamenlijk bloed dat op dat zwaard te zien is, en het veroordeelt de ridders van de duisternis die het dragen en hun tegenpolen die de woede tegen die misdaad willen claimen en recupereren.

Door de dood zijn we voor de eeuwigheid verenigd. Nu nog hopen dat de rest van onze medeburgers leren samenleven.
2019: The Great Awakening
pi_148518111
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef beantherio het volgende:
Wat ik trouwens op tv niet hoor (en waarvan ik niet weet of het in dit topic al besproken is) maar wat ik me afvraag: was de gijzelnemer van de supermarkt niet een van de lui die de aanslag van afgelopen woensdag pleegde? Ik herinner me nog wat opmerkingen over het filmpje van afgelopen woensdag waarin de politie-agent wordt geëxecuteerd waarin gesteld werd dat de twee schutters (blijkbaar de twee broers) iets richting een derde en/of vierde persoon gebaarden of riepen.

Als dit allang besproken is en het een domme opmerking is: mijn excuses. :@
Volgens mij zaten die twee broers in die drukkerij en een mattie van hun in die supermarkt. Die mattie had woensdagnacht die agente doodgeschoten.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:02:13 #115
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_148518123
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:00 schreef TargaFlorio het volgende:

Ik zit bovenstaande filmpje nog even te kijken.

[ afbeelding ]

Ze schieten gewoon vanaf een afstand (1) naar binnen.

Op (2) gaat een agent neer.
waarom hebben die terroristen hun RPG niet gebruikt met zo'n clusterfuck aan agenten ?!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:02:27 #116
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148518131
Toch weer onschuldige doden gevallen helaas.
Say what?
pi_148518135
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:02 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

waarom hebben die terroristen hun RPG niet gebruikt met zo'n clusterfuck aan agenten ?!
Omdat die RPG waarschijnlijk in de drukkerij was.
Rossoneri siamo noi.
pi_148518140
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:01 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Volgens mij zaten die twee broers in die drukkerij en een mattie van hun in die supermarkt. Die mattie had woensdagnacht die agente doodgeschoten.
woensdagochtend toch?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:02:54 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_148518141
Begrijp ik dat DWDD nu niet meer ingekort wordt aan het eind van het programma vanwege voetbal maar dat ze nu soms later beginnen als er calamiteiten zijn? :9

[..]

Omdat ze in een drukkerij buiten Parijs zaten...
pi_148518147
Laten we leren van de VS en ook zwarte lijsten hanteren. De broers stonden op de Amerikaanse lijst en kwamen Amerika niet in.
Dat doet Amerika toch een stuk slimmer dan ons
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148518149
quote:

[..]

Omdat die kilometers verderop zaten. Overigens waren ze toen ook al morsdood. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_148518150
Abou JahJah die zijn 2 minuten van faam probeert op te eisen nadat hij niet meer interessant werd na zijn vertrek naar Libanon. :')
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:03:17 #124
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148518156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:03 schreef Religieisfacisme het volgende:
Laten we leren van de VS en ook zwarte lijsten hanteren. De broers stonden op de Amerikaanse lijst en kwamen Amerika niet in.
Dat doet Amerika toch een stuk slimmer dan ons
Dan wij
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:03:18 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_148518157
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Laf waren ze zeker niet
Ze hebben een redactie bestormd man :')

Daarna zijn ze gaan rennen, als de mietjes die ze waren.

laf, laf laf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')