De Modelterrorist bestaat nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat een goede terroristen zijn het, voorbeeld voor andere
Agenten kunnen geen onschuldige burgers zijn? De hoedanigheid van agent belet ze om tegelijkertijd een onschuldige burger te zijn?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze schoten voornamelijk op agenten etc, ze wilden niet onschuldige burgers vermoorden die niks verkeerds gedaan hadden in hun ogen.
Anders hadden ze wel een paar honderd kunnen vermoorden.
Mag ik je al aanbidden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef asco het volgende:
Eens kijken wat er morgen allemaal gaat gebeuren. Interessante tijden. Escalatie is de enige kans op redding. En dat heb ik ergens in '99 op een forum gepost. Toen werd ik voor gek verklaard. Maar wacht maar. Tere zieltjes.
Ja maar hoeveel gingen er naar binnen tijdens de overmeestering?? Er zaten toch maar zes mensen binnen????quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Merkie het volgende:
Iemand dit filmpje gezien? Als ik goed tel zie ik 14(!) mensen naar buiten komen.
Waarom zoveel politie? Gaat helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is wel een heel duidelijk filmpje van de supermarkt. Er zaten echt een hoop mensen in zeg.
Het valt allemaal reuze mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ze schoten voornamelijk op agenten etc, ze wilden niet onschuldige burgers vermoorden die niks verkeerds gedaan hadden in hun ogen.
Anders hadden ze wel een paar honderd kunnen vermoorden.
Agent is in dienst van de overheid die ze willen elimineren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef primakov het volgende:
[..]
Agenten kunnen geen onschuldige burgers zijn? De hoedanigheid van agent belet ze om tegelijkertijd een onschuldige burger te zijn?
Kijk het filmpje. Het zijn overduidelijk burgers die naar buiten komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef liebherr-machinist het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel gingen er naar binnen tijdens de overmeestering?? Er zaten toch maar zes mensen binnen????
In ieder geval een stuk meer dan 6quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Merkie het volgende:
Iemand dit filmpje gezien? Als ik goed tel zie ik 14(!) mensen naar buiten komen.
de mensen hebben eten nodigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Waarom zoveel politie? Gaat helemaal nergens over.
Wtf hoezo 25+ politieagenten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:49 schreef Merkie het volgende:
Ja sorry, daar kom ik dus nooit.quote:
Volgende keer sturen ze wel 2 BOA'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Waarom zoveel politie? Gaat helemaal nergens over.
Dat snap ik, je post impliceerde echter dat agenten geen onschuldige burgers zouden kunnen zijn en die gekkies alleen agenten en cartoonisten wilden neerknallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Agent is in dienst van de overheid die ze willen elimineren.
Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zullen we even stoppen met die quasi-grappige nonnieuwsberichtjes? Als ze nu grappig waren oké, maar het niveau is echt om te janken.
Sws een agent die neer gingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef happinessfordogs het volgende:
De agenten die buiten staan lijken wel een paar kogels te vangen? Je ziet ze in elk geval tijdens het vuurgevecht terugdeinzen.
Er valt er ook een neer tussen de auto'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:53 schreef happinessfordogs het volgende:
De agenten die buiten staan lijken wel een paar kogels te vangen? Je ziet ze in elk geval tijdens het vuurgevecht terugdeinzen.
Het viel mij ook al op dat ze het op CNN hadden over wild om zich heen schietende terroristen, terwijl ze gericht hun slachtoffers kozen. Maar goed, vandaag hadden ze het over de good guys en de bad guys anders begrijpt hun publiek het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een gerichte aanslag op mensen die hun profeet bespot hadden.
Je snapt wel wat ik bedoel.
Ze denken allemaal uniek en grappig te zijn, maar het is verre van dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:52 schreef VMSDKR het volgende:
Zullen we even stoppen met die quasi-grappige nonnieuwsberichtjes? Als ze nu grappig waren oké, maar het niveau is echt om te janken.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat ze het op CNN hadden over wild om zich heen schietende terroristen, terwijl ze gericht hun slachtoffers kozen. Maar goed, vandaag hadden ze het over de good guys en de bad guys anders begrijpt hun publiek het niet.
Volgens een aanwezige bij de redactievergadering niet. Maar wat weet die ervan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op dat ze het op CNN hadden over wild om zich heen schietende terroristen, terwijl ze gericht hun slachtoffers kozen.
Lopen elkaar allemaal in de weg joh.quote:
het is wat dat ze elkaar niet beschietenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lopen elkaar allemaal in de weg joh.
Hoe kon die het navertellen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens een aanwezige bij de redactievergadering niet. Maar wat weet die ervan?
Kijken naar rtl4 en lopen al een jaar met i hate poetin shirts.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:55 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen gijzelnemers en gijzelaars niet snappen.
Heeft zich weten te verschuilen onder/achter een tafel/bureau. Toen de dader terugkwam later, kon ie niet meer rondlopen omdat het een kleine ruimte was, bezaaid met lijken :/ Zoiets heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoe kon die het navertellen dan?
Zucht:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef b4kl4p het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
V72506 Montpellier to Strasbourg emergency
http://www.bigbreakingnew(...)r-to-strasbourg.html
Door wat kan hij dan geraakt worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef tralalala het volgende:
Die agent op 0:17 heeft het niet zo fijn.
Maar probeer je dat eens voor te stellen.. Je moet voor je werk je leven echt op het spel zetten. Helden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef tralalala het volgende:
Die agent op 0:17 heeft het niet zo fijn.
afgeketste kogelsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Door wat kan hij dan geraakt worden?
Ah, vliegtuigen, dat vakje hadden de terroristen nog niet af kunnen vinken natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef b4kl4p het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook niet onbelangrijk. Een metro-aanslag of zo is gericht tegen het hele volk, willekeurige mensen moeten boeten voor hun overheid. Wanneer er doelgerichter slachtoffers worden gemaakt, kun je met gedragsverandering de kans verkleinen dat je slachtoffer wordt. Toen Bush zei dat 9/11 een aanslag was op hun way of life had hij ongelijk, inmiddels gaat het terrorisme wel die kant op.quote:
Volgens mij zie je op 0:14 dat er 'per ongeluk' zo'n explosief tussen de agenten afgaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Door wat kan hij dan geraakt worden?
Wat was het probleem dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef b4kl4p het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
LOL.twitter:maiwandafghani twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:19:18'Gijzeling' joodse supermarkt is ten einde. Wie gelooft dat er daadwerkelijk een gijzeling was daar?#NOS #Parijs reageer retweet
Piloot was een beetje waus dus vloog de hele tijd rondjes.quote:
Is al veilig geland. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah, vliegtuigen, dat vakje hadden de terroristen nog niet af kunnen vinken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |