ze hadden toch de beveiligingscamera gehackt?quote:
Het laatste nieuws het eerstquote:
Had een burka aan, waarschijnlijk.quote:
aftermath chaosquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze hadden toch de beveiligingscamera gehackt?
hoe kunnen ze het dan mis hebben
Zie je mij dat ergens roepen? Ik zeg gewoon dat er 4 dood zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zijn / waren al gedood door de gijzelnemer, niet door de politie.
Bronquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Abed het volgende:
Automobilist geflitst nabij Reims wegens te hard rijden.
Le Monde vermeld (als ik het goed vertaal) dat ze dat dus helemaal niet was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bevestigd of ze in de supermarkt aanwezig was?
Nous savons que l'appel à témoins lancé en début d'après-midi par la police s'intéressait à une femme : Hayat Boumeddiene, 26 ans. Nos sources nous ont confirmé qu'elle n'était pas présente à Vincennes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bevestigd of ze in de supermarkt aanwezig was?
Ze kent mensen in de modewereld in Parijs, dus relevantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Buitendam het volgende:
De uitverkoop in Parijs is begonnen, maar helemaal stil volgens dat lijk in Boulevard.
Komt wel dichtbij.
Was een aanvulling vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens roepen? Ik zeg gewoon dat er 4 dood zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze kent mensen in de modewereld in Parijs, dus relevant
Ik wel. NOS-journaal 18:00 uurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze gearresteerd is heb ik sowieso nergens gehoord. Ze is volgens mij of dood, of op de vlucht.
Hoe wilde je anders iemand noemen die cartoonisten en journalisten vermoordt? Strijders? Verzet?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef trolley het volgende:
een paar seconden geleden
De vierde verdachte, Hayat Boumeddiene, is nog spoorloos. Ze zou zijn ontsnapt tijdens de bestorming van de supermarkt.
Redactie NU.nl
Strijder is wel correct ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hoe wilde je anders iemand noemen die cartoonisten en journalisten vermoordt? Strijders? Verzet?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Maanvis het volgende:
frankrijk is groot daar gebeuren ieder uur wel wat schietpartijen.. dus laat je niet misleiden door een franse nieuwssite
Nog steeds niet voorbij dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Skynews zegt: second gunman in Paris supermarket is male and has escaped
www.tblop.comquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef b4kl4p het volgende:
IS er ergens een centrale livestream voor info qua alles zonder allerhande meningen?
waarschijnlijk dus nog lang niet voorbijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat een chaosquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Montpellierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef TLC het volgende:
Volgens EenVandaag zijn er nieuwe gijzelingen, welke dan ??
Ah..ik heb het verder nergens gehoord en de meeste media zeggen dat ze voortvluchtig is, wat haar betrokkenheid dan ook moge zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. NOS-journaal 18:00 uur
Dit is een trollpoging neem ik aan? Of ben je serieus sympathisant?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strijder is wel correct ja.
Snap ook nog niet waarom haar foto ook werd bekend gemaakt, pressie zetten op de gijzelnemer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nous savons que l'appel à témoins lancé en début d'après-midi par la police s'intéressait à une femme : Hayat Boumeddiene, 26 ans. Nos sources nous ont confirmé qu'elle n'était pas présente à Vincennes.
Schijnbaar niet.
Maar men had het daar net over hier
Net zeggen. Het is daar nog vrij rustig voor een vrijdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Maanvis het volgende:
frankrijk is groot daar gebeuren ieder uur wel wat schietpartijen.. dus laat je niet misleiden door een franse nieuwssite
versailles & montpeller worden er genoemd, niet bevestigd volgens mijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef TLC het volgende:
Volgens EenVandaag zijn er nieuwe gijzelingen, welke dan ??
De nieuwe Ice Bucket Challenge..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef danos het volgende:
BN-ers en andere bekenden die Je suis Charlie fotos en filmpjes opnemen
Wat heeft dit met sympathisant te maken? Leer lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dit is een trollpoging neem ik aan? Of ben je serieus sympathisant?
Montpellier is bevestigd maar is niet zeker of er verband is. Hoorde ook wat over Reims en Lille en nog ietsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
versailles & montpeller worden er genoemd, niet bevestigd volgens mij
fixedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Strijder Geestelijk gehandicapte is wel correct ja.
Een manwijf dus?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Killend? Wat betekent dat? (ben 12)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
CNN had net bij de 3 mannen staan: Killend, en bij de vrouw: Wanted.
Hun bedoelen Wanted voor interviewquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:42 schreef SuperFokker het volgende:
CNN had net bij de 3 mannen staan: Killend, en bij de vrouw: Wanted.
Je zou maar die mevrouw zijn er niks mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Leer schrijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat heeft dit met sympathisant te maken? Leer lezen.
Ze hebben mensen vermoord omdat ze zich gekrenkt voelden in hun sprookjes. Daar is geen enkele strijd voor vrijheid bij betrokken. Het waren laffe honden en ze hebben hun verdiende dood gekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat is het wel. De een zn terrorist is de anders zn vrijheidsstrijder
ik stel voor om rtl boulevard te bespreken op viva forumquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
Kan dat RTL Boulevard niet in een TV topic? Dat is hier totaal niet relevant.
huishoudbeurs fb paginaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik stel voor om rtl boulevard te bespreken op viva forum
Hij bedoelt de terroristen in Syrie zelf. Dat vindt hij geen terroristen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Leer schrijven.
Wat wil je nou zeggen? Op welke manier is het vermoorden van cartoonisten geen terrorisme, maar strijd?
Ik stel voor rtl boulevard te verbieden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En de media zwicht voor terreur:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Paris brule t-il?
Frankrijk brandt zou je kunnen zeggen....
strijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Leer schrijven.
Wat wil je nou zeggen? Op welke manier is het vermoorden van cartoonisten geen terrorisme, maar strijd?
Geen bron toevoegen graag, ik hou van stemmingmakerijquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
In Nimes heeft net een man op de politie ingereden.....
Dat lijkt me helemaal een strak plan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat zei ik al maar niemand wil me gelovenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
IS?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Hij bedoelt de terroristen in Syrie zelf. Dat vindt hij geen terroristen.
lekker bukken voor allah en ruiken aan de smerige zweetpoten van de haatbaard voor jequote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt me trouwens echt muf en ranzig in zo'n Moskee.
Da's de orde van de dag, heeft niets met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
2 agenten zouden gewond zijn... midi-libre bron.
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Ik keek net naar buiten en zag iemand zeker een kilometer of 20 te hard rijden.
Bel de RAID en de GIGNquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef Caland het volgende:
Ik keek net naar buiten en zag iemand zeker een kilometer of 20 te hard rijden.
Midi-Libre is bron, dus is geloofwaardig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat zei ik al maar niemand wil me geloven
ach, niet anders dan bij een random Ikea elk weekend in Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
2 agenten zouden gewond zijn... midi-libre bron.
De NAVO vermoordde ook journalisten, waren volgens hen legitieme doelwitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Leer schrijven.
omsingeldquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
in Nice is er een man de straat overgestoken
Laf waren ze zeker nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben mensen vermoord omdat ze zich gekrenkt voelden in hun sprookjes. Daar is geen enkele strijd voor vrijheid bij betrokken. Het waren laffe honden en ze hebben hun verdiende dood gekregen.
Dat deed die agent die door deze figuren werd vermoord op straat misschien ook wel. Netjes dat je hem een haatbaard noemt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
lekker bukken voor allah en ruiken aan de smerige zweetpoten van de haatbaard voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |