Huh maar die staat nu ook bij eenvandaagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Buitendam het volgende:
John vd Heuvel bij Boulevard om tekst en uitleg te geven.
Ik ben zo terug.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Abed het volgende:
Automobilist geflitst nabij Reims wegens te hard rijden.
Was die moslim?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Abed het volgende:
Automobilist geflitst nabij Reims wegens te hard rijden.
- Le Mondequote:Nous savons que l'appel à témoins lancé en début d'après-midi par la police s'intéressait à une femme : Hayat Boumeddiene, 26 ans. Nos sources nous ont confirmé qu'elle n'était pas présente à Vincennes.
Da's Jaap vd Heuvel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh maar die staat nu ook bij eenvandaag
Jeremain Lens.. ik wíst dat die gozer niet deugdequote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Zinedinho het volgende:
Die negert schijnt het broertje te zijn van Lens voetballer Adamo Coulibaly
not sure if trollingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Zinedinho het volgende:
Die negert schijnt het broertje te zijn van Lens voetballer Adamo Coulibaly
Druk om maken mag wat mij betreft ook natuurlijk, maar ik zou dat zelf verspilde energie vinden. Diegene die in jouw ogen provoceren, hebben het liefst dat je reageert en over de zeik raakt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom? Je mag je er toch best druk om maken? Zolang je maar niet buiten de wet treedt in het reageren.
duhquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef blondetrien het volgende:
[..]
- Le Monde
Ze was er dus blijkbaar helemaal niet, begrijp ik dit goed?
Volgens mij is het nooit bevestigd of ze in de supermarkt aanwezig was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kam iemand me ff bijpraten over die vet/zgn ontsnapping van de gijzelneemster aub? Laatste wat ik hoorde was dat ze gearresteerd is..
Dat ze gearresteerd is heb ik sowieso nergens gehoord. Ze is volgens mij of dood, of op de vlucht.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kam iemand me ff bijpraten over die vet/zgn ontsnapping van de gijzelneemster aub? Laatste wat ik hoorde was dat ze gearresteerd is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |