Die drukken de krant snel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Aanslag in Nimes wordt gemeld door de Midi Libre Franse krant
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. De meeste bezoekers zijn immers schoonmaker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt me trouwens echt muf en ranzig in zo'n Moskee.
Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Lange samenvatting van de dag? Hele dag op school geweest.
Nee dat probeer ik helemaal niet goed te praten, dat jij het niet los van elkaar kunt zien is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Door deze discussie aan te zwengelen probeer je de afslachtingen van de afgelopen dagen goed te praten. Walgelijk.
de mening van de bn-ers moet je niet onderschattenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef michiel_merk het volgende:
ow jee bn-ers die gaan vertellen dat het erg is
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Sylv3se het volgende:
Als dit zo doorgaat kan je wachten op vergeldingsacties van extreem-rechts
Als er hier Jihadisten ofzo meelezen, probs voor jullie als jullie RTL boulevard gijzelen en de uitzendingen kunnen stoppen.quote:
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze gearresteerd is. Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef Strani het volgende:
Als straks echt blijkt dat die vrouw kon wegkomen tijdens de bestorming, kunnen we voorzichtig stellen dat men een klein steekje heeft laten vallen.
Bronnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Houtenbeen het volgende:
In Nimes is een Auto ingereden op een Agent
Het chillste zou toch zijn als die roeptoeters en beledigde moslims hun schouders ophaalden om datgene waardoor ze beledigd worden en het verder negeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Andermans mening ligt toch vaak wat moeilijk bij dergelijke roeptoeters.
Iets over Versailles, Montpellier en Nimes?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze gearresteerd is. Wat heb ik gemist?
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De meeste bezoekers zijn immers schoonmaker.
Vooral in de ruimte waar de schoenen staanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
ok in dat geval ga ik straks ook naar hvnl kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de mening van de bn-ers moet je niet onderschatten![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdag
- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01462948
Zullen nog wel rellen in voorsteden komen en paar moskees die er aan gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Sylv3se het volgende:
Als dit zo doorgaat kan je wachten op vergeldingsacties van extreem-rechts
Als Kwalbert zijn mond open doet dan is een anti-terreureenheid overbodig. De Jihadisten weten wel beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als er hier Jihadisten ofzo meelezen, probs voor jullie als jullie RTL boulevard gijzelen en de uitzendingen kunnen stoppen.
Gr Weldenkend Nederland.
Wat heeft dat met een gijzelneemster in Parijs te maken???quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Iets over Versailles, Montpellier en Nimes?
Aanslag Nimes? Uitleg bittequote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Aanslag in Nimes wordt gemeld door de Midi Libre Franse krant
[ afbeelding ]
nee heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jamai hoopt dat er vandaag niet teveel Nederlanders zijn omgekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ok in dat geval ga ik straks ook naar hvnl kijken
Broers jatten auto, gelokaliseerd, verschuilen zich in drukkerij en gijzelen een werknemer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Lange samenvatting van de dag? Hele dag op school geweest.
Waarom? Je mag je er toch best druk om maken? Zolang je maar niet buiten de wet treedt in het reageren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef Falco het volgende:
[..]
Het chillste zou toch zijn als die roeptoeters en beledigde moslims hun schouders ophaalden om datgene waardoor ze beledigd worden en het verder negeren.
Er waren net al rellen met jongeren rondom die supermarkt die is overvallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zullen nog wel rellen in voorsteden komen en paar moskees die er aan gaan
Pff. Onjuist zeker weer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:30 schreef Houtenbeen het volgende:
Nog meer plaatsen worden gemeld
Nimes, Bordeaux, Lyon en St. etttiene
is juist heel schoon, de turken zelf moeten schoon en rein zijn voordat ze naar allah mogen bidden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bron?quote:
Wat is dit man, heel Frankrijk op zijn kopquote:
Naïef is in dezen een eufemisme voor gestoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:35 schreef akveor het volgende:
Ik word er niet goed van dat de verslaggeving op Euronews het steeds heeft over naïeve jongeren, Dat kan allemaal wel maar de realiteit is dat die naïevelingen idealen nastreven die niet onschuldig zijn en daarom ook niet naïef genoemd zouden mogen worden.
Ik stel voor dat we allemaal ook netjes aan bronvermeldingen doen als we zulke dingen roepen. Want nou wordt het een beetje een paniekerige chaos.quote:
quote:
Auto in gereden op agenten, bestuurder neergeschoten door de politiequote:U n conducteur aurait foncé sur un policier qui a ouvert le feu, blessant l'automobiliste. Les faits se sont déroulés impasse de Bouillargues.
Coup de feu ce vendredi en fin d'après-midi impasse de Bouillargues à Nîmes. Un policier a tiré sur un automobiliste qui lui fonçait dessus au volant de son Audi A3. Le conducteur est blessé. Un gros dispositif est actuellement en place sur les lieux.
Si les circonstances sont encore imprécises, les faits se seraient déroulés en deux temps. Une voiture de police aurait d'abord été percutée par un véhicule dont le signalement a été diffusé. Ensuite, c'est impasse de Bouillargues que la voiture, retrouvée, a foncé sur un représentant des forces de l'ordre qui a fait feu.
Jean-Paul Fournier, le sénateur-maire de Nîmes, est sur les lieux où règne une grosse tension.
Met die doedelzakkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
*Schotten
Ze waren erg luidruchtig inderdaad.
4quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:36 schreef MouzurX het volgende:
3 gijzelaars zijn dus dood in de supermarkt of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |