Die drukken de krant snel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Aanslag in Nimes wordt gemeld door de Midi Libre Franse krant
[ afbeelding ]
Dat denk ik niet. De meeste bezoekers zijn immers schoonmaker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt me trouwens echt muf en ranzig in zo'n Moskee.
Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef MouzurX het volgende:
Lange samenvatting van de dag? Hele dag op school geweest.
Nee dat probeer ik helemaal niet goed te praten, dat jij het niet los van elkaar kunt zien is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Door deze discussie aan te zwengelen probeer je de afslachtingen van de afgelopen dagen goed te praten. Walgelijk.
de mening van de bn-ers moet je niet onderschattenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef michiel_merk het volgende:
ow jee bn-ers die gaan vertellen dat het erg is
Wat gebeurt er dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Sylv3se het volgende:
Als dit zo doorgaat kan je wachten op vergeldingsacties van extreem-rechts
Als er hier Jihadisten ofzo meelezen, probs voor jullie als jullie RTL boulevard gijzelen en de uitzendingen kunnen stoppen.quote:
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze gearresteerd is. Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef Strani het volgende:
Als straks echt blijkt dat die vrouw kon wegkomen tijdens de bestorming, kunnen we voorzichtig stellen dat men een klein steekje heeft laten vallen.
Bronnen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Houtenbeen het volgende:
In Nimes is een Auto ingereden op een Agent
Het chillste zou toch zijn als die roeptoeters en beledigde moslims hun schouders ophaalden om datgene waardoor ze beledigd worden en het verder negeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Andermans mening ligt toch vaak wat moeilijk bij dergelijke roeptoeters.
Iets over Versailles, Montpellier en Nimes?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gehoord is dat ze gearresteerd is. Wat heb ik gemist?
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. De meeste bezoekers zijn immers schoonmaker.
Vooral in de ruimte waar de schoenen staanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt me trouwens echt muf en ranzig in zo'n Moskee.
ok in dat geval ga ik straks ook naar hvnl kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de mening van de bn-ers moet je niet onderschatten![]()
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Situatie in Frankrijk: dit gebeurde vrijdag
- Schutters van Charlie Hebdo gijzelen vanaf vrijdagochtend één persoon in drukkerij in Dammartin-en-Goêle
- Speciale eenheid probeerde hele dag te onderhandelen, broers verklaren enkel dat ze willen sterven als martelaar
- In kruidenierszaak in Parijs is op zelfde moment een gijzeling aan de gang, door Amedy Coulibaly, de verdachte van de schietpartij in Montrouge donderdagochtend
- Amedy Coulibaly dreigt gijzelaars dood te schieten als broers Kouachi geen vrijgeleide krijgen
- Om stipt 17u breekt een vuurgevecht los aan de drukkerij én de supermarkt. Zowel de broers Kouachi als Coulibaly komen om bij de politie-invallen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150108_01462948
Zullen nog wel rellen in voorsteden komen en paar moskees die er aan gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Sylv3se het volgende:
Als dit zo doorgaat kan je wachten op vergeldingsacties van extreem-rechts
Als Kwalbert zijn mond open doet dan is een anti-terreureenheid overbodig. De Jihadisten weten wel beter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als er hier Jihadisten ofzo meelezen, probs voor jullie als jullie RTL boulevard gijzelen en de uitzendingen kunnen stoppen.
Gr Weldenkend Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |