ze hadden toch de beveiligingscamera gehackt?quote:
Het laatste nieuws het eerstquote:
Had een burka aan, waarschijnlijk.quote:
aftermath chaosquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze hadden toch de beveiligingscamera gehackt?
hoe kunnen ze het dan mis hebben
Zie je mij dat ergens roepen? Ik zeg gewoon dat er 4 dood zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zijn / waren al gedood door de gijzelnemer, niet door de politie.
Bronquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:37 schreef Abed het volgende:
Automobilist geflitst nabij Reims wegens te hard rijden.
Le Monde vermeld (als ik het goed vertaal) dat ze dat dus helemaal niet was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bevestigd of ze in de supermarkt aanwezig was?
Nous savons que l'appel à témoins lancé en début d'après-midi par la police s'intéressait à une femme : Hayat Boumeddiene, 26 ans. Nos sources nous ont confirmé qu'elle n'était pas présente à Vincennes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het nooit bevestigd of ze in de supermarkt aanwezig was?
Ze kent mensen in de modewereld in Parijs, dus relevantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Buitendam het volgende:
De uitverkoop in Parijs is begonnen, maar helemaal stil volgens dat lijk in Boulevard.
Komt wel dichtbij.
Was een aanvulling vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:40 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens roepen? Ik zeg gewoon dat er 4 dood zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze kent mensen in de modewereld in Parijs, dus relevant
Ik wel. NOS-journaal 18:00 uurquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ze gearresteerd is heb ik sowieso nergens gehoord. Ze is volgens mij of dood, of op de vlucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |