Eerste wat ze doen is alle kabels doorknippen en telefoonpalen uitschakelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef Kreator het volgende:
Nu maar hopen dat ze in dat gebouw niet naar Sky News Live kijken, met die agenten op het dak van het gebouw, live in beeld. ;').
Ja, ik kan morgen ook een tas met 10 miljoen euro vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nog een extra biertje meenemen. Het kan morgen afgelopen zijn.
Snap dat ook niet helemaal. Zal wel de spanning zijn die een camera met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Die (herhalings)beelden op Rtl7 blijf ik bizar vinden. Een aantal mensen lijkt het gewoon gezellig te vinden, beetje lachen, beetje geinen, proberen in beeld te komen.
hier ook hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Die (herhalings)beelden op Rtl7 blijf ik bizar vinden. Een aantal mensen lijkt het gewoon gezellig te vinden, beetje lachen, beetje geinen, proberen in beeld te komen.
Dat mag inderdaad gezegd worden, was het niet al dat het een uur geleden ook al is gezegdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef JACM het volgende:
Kijk, Moslims op TV die tegen de aanslagen zijn en zeggen dat het niets met het geloof te maken heeft. Dat mag ook gezegd worden hier, in plaats van iedereen over een kam te scheren door een stel radicalen met een kronkel in hun kop.
Neenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Is de drukkerij waar de broers nu de boel gegijzeld houden ook de drukkerij waar Charlie Hebdo gedrukt werd?
Nee...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Is de drukkerij waar de broers nu de boel gegijzeld houden ook de drukkerij waar Charlie Hebdo gedrukt werd?
Dan kun je i.i.g. genoeg biertjes drinken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, ik kan morgen ook een tas met 10 miljoen euro vinden.
ik ben voor een verplichte moslimidentificatie op straat. dus dat ze verplicht zichtbaar een teken op hun kledij moeten dragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef JACM het volgende:
Kijk, Moslims op TV die tegen de aanslagen zijn en zeggen dat het niets met het geloof te maken heeft. Dat mag ook gezegd worden hier, in plaats van iedereen over een kam te scheren door een stel radicalen met een kronkel in hun kop.
Neehee!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Nope. Enkel promotiemateriaalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Doe dat dan maarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, ik kan morgen ook een tas met 10 miljoen euro vinden.
Krijg jij er ook eentje van me, proost!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:13 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan kun je i.i.g. genoeg biertjes drinken.
Ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef Leandra het volgende:
Heli'squote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Roland010 het volgende:
Dat het luchtruim dicht is, wil dat zeggen dat er aanwijzingen zijn dat die 2 over zwaar luchtafweergeschut beschikken?
Aight, cheers!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Krijg jij er ook eentje van me, proost!
Dan hebben ze toch nog wel mogelijkheden om dit te zien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:12 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Eerste wat ze doen is alle kabels doorknippen en telefoonpalen uitschakelen.
Dat denk ik ook, maar wat doet mijn mening ertoe? Ik ben toch dom hèquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat dit nog dagen doorgaat? Slecht voor de economie en als dit doorgaat tot na het weekend staat de politie en alles daaraan gelinkt ook enigszins in het hemd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch nog wel mogelijkheden om dit te zien?
Vast niet.quote:
Volgens de Telegraaf liveblog wel..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Kan wel afgesproken werk zijn: als jij gepakt wordt eis je vrijheid en andersom.
Paradijs was lyrisch over Rutte. Leek er spontaan ook 90 kilo van af te zijn gevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:13 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond de toespraak van Rutte sowieso heel matig.Aboutaleb was wel goed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vast niet.
Kan wel afgesproken werk zijn: als jij gepakt wordt eis je vrijheid en andersom.
quote:De gijzelnemers die in het Franse stadje Dammartin-en-Goële iemand in gijzeling houden, hebben telefonisch contact met de man die vijf mensen vasthoudt in een joodse supermarkt in Parijs. Dat meldt de Franse nieuwszender France24 op gezag van de politie.
Share
Redactie NU.nl
Het siert je niet dat je dat telkens opnieuw zegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar wat doet mijn mening ertoe? Ik ben toch dom hè
maakt niet uitquote:
Mm, echt idioot hoe ze dergelijke munitie half Frankrijk door meeslepen. Lijkt me best zwaar zo'n ding, met z'n tweeën.quote:
Ze hebben 2 blikjes en een touwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:16 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik dacht dat telefonie was uitgeschakeld?
ah ok.quote:
Maar het is de eerste keer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:16 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Het siert je niet dat je dat telkens opnieuw zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |