Ze verzinnen daar wel iets op?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:16 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik dacht dat telefonie was uitgeschakeld?
Dat is inmiddels wel onvermijdelijk geworden ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef trolley het volgende:
Nog drie kwartier, dan is het donker. Iets zegt mij dat ze daar op wachten.
Gewoon Whatsapp? Ze kunnen moeilijk al het internetverkeer in Parijs platleggen lijkt me.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat de jodenkoeken volgende week in de aanbieding zijn...
Waarom zouden ze daarop wachten denk je?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef trolley het volgende:
Lijkt mij ook, maar ja het is wel de hele nacht donker, dus dan nog kan het een tijd duren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef trolley het volgende:
Het verschil tussen in Nederland zitten en in Parijs zitten maakt wel verschil maar je mag het hun niet verwijten als ze lachen als je FOK!kers niks verwijtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat heel veel uitmaakt.
Dan vinden ze die Coulibaly helemaal niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef trolley het volgende:
Verrassingselement plus dat hoe langer het duurt, hoe vermoeider die gasten worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daarop wachten denk je?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Dan vinden ze die Coulibaly helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef THiZ-iZ-MaDNeSS het volgende:
[..]
Dan vinden ze die Coulibaly helemaal niet meer
Misschien omdat, met name de twee broers, dan niet meer kunnen waarnemen wat er buiten gebeurt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze daarop wachten denk je?
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nou ik kom dus dom over, maar ik begrijp het niet. Ze waren gesignaleerd bij een station en nu opeens niet meer? Maar waar zijn ze dan, dan kunnen ze toch niet ver zijn? Of wel?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Even serieus: is het zo dom wat ik vraag?
Ik zeg alleen dat ik het bizar vind.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verschil tussen in Nederland zitten en in Parijs zitten maakt wel verschil maar je mag het hun niet verwijten als ze lachen als je FOK!kers niks verwijt
Dat lijkt me ook ja, een (laagvliegend) passagiersvliegtuig raken zou de hele ramp nog 100 keer groter maken dan die al is.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:19 schreef trolley het volgende:
[..]
Misschien omdat, met name de twee broers, dan niet meer kunnen waarnemen wat er buiten gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |