Dat dit nog dagen doorgaat? Slecht voor de economie en als dit doorgaat tot na het weekend staat de politie en alles daaraan gelinkt ook enigszins in het hemd.quote:
Vrijmibo naar de klote alles, en vandaag hadden ze franse kaasjes alles.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Proximo het volgende:
Je zult gegijzeld zitten tussen die lui.. godverdomme
Nee, granaatwerpers ofzo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Roland010 het volgende:
Dat het luchtruim dicht is, wil dat zeggen dat er aanwijzingen zijn dat die 2 over zwaar luchtafweergeschut beschikken?
Voorzorgsmaatregelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Roland010 het volgende:
Dat het luchtruim dicht is, wil dat zeggen dat er aanwijzingen zijn dat die 2 over zwaar luchtafweergeschut beschikken?
1st world problems en alles tochquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja super groot probleem die TT natuurlijk
Gvdquote:
Waar?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
Hoppa, zelfs toeschouwers bijna op de vuist met elkaar.
onzichtbare maatregelen treffenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef betyar het volgende:
Ik zag een moslim in Den Bosch. Wat moet ik doen?
Alert zijn! Aldus Ruttequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef betyar het volgende:
Ik zag een moslim in Den Bosch. Wat moet ik doen?
Ze hebben een rocket launcher, maar het luchtruim is daar ook dicht door gevaar omdat er veel helicopters in de lucht zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Roland010 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
onzichtbare maatregelen treffen
Ja wat moet je anders doen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef Proximo het volgende:
Ah van Mark moeten we "gewoon" doorgaan, dat is makkelijk
RTL7 net, die mannen kregen wat ruzie over uitspraken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef Proximo het volgende:
Ah van Mark moeten we "gewoon" doorgaan, dat is makkelijk
[..]
Waar?
Die TV is wel afgesloten hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef Onnoman het volgende:
op live tv zie je nu hoe agenten op het dak voorzichtig aan het sluipen zijn..
beetje kidnapper heeft de TV aan
Ze zeulen dat ding wel overal mee naar toe hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze hebben een rocket launcher, maar het luchtruim is daar ook dicht door gevaar omdat er veel helicopters in de lucht zijn
Of omdat ze de helicopters veilige werkruimte willen geven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:09 schreef Roland010 het volgende:
Nog een extra biertje nemen. Het kan morgen afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders doen dan?
Die (herhalings)beelden op Rtl7 blijf ik bizar vinden. Een aantal mensen lijkt het gewoon gezellig te vinden, beetje lachen, beetje geinen, proberen in beeld te komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
Hoppa, zelfs toeschouwers bijna op de vuist met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |