Hoe lang zitten ze daar nu al dan? en dan hadden ze dat allemaal op de vlucht bij zich moeten hebben? Ik betwijfel het...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef Jano9 het volgende:
Hopelijk hebben ze geen boobytraps geplaatst
Ja, lijkt mij ook. Dit kan nog wel eens een vies harde confrontatie worden.quote:
Dat is letterlijk gtaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
En zij hebben het beste uitzicht
Nu kan je lekker rustig gaan plunderen in andere steden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef delano.888 het volgende:
Hoor net op het nieuws: meer dan duizend agenten zijn ter plaatse! Niet echt, toch? Ik zie in ieder geval geen beelden waar dat uit blijkt.
quote:
Nouja, en handgranaat met een touwtje is zo geplaatst natuurlijk, en makkelijk mee te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe lang zitten ze daar nu al dan? en dan hadden ze dat allemaal op de vlucht bij zich moeten hebben? Ik betwijfel het...
Wat moeten ze anders? Er gebeurt al een tijdje niet zoveel meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
NOS gaat gewoon door met andere nieuws?
RTL7 heeft de stream wel aanstaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was bij een demonstratie in Engeland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Engels, jij bent gewoon bevooroordeeld.
Iets om Rusland zwart te maken ofzo, dat moet natuurlijk ook gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat is waar, maar die kan je ook gewoon gooien natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, en handgranaat met een touwtje is zo geplaatst natuurlijk, en makkelijk mee te nemen.
Het zal je dochter/moeder maar zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
1 gijzelaar valt mee qua collateral damage
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
wanneer gaan ze dat gebouw bestormen?
Gewoon een bom op dat gebouw gooien klaarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
ze zullen eerst moeten weten waar die gasten zich precies bevinden dus er wordt alles uit de kast gehaald aan technische snufjes om ze te lokaliseren (warmtecamera's, minicams etc) dquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
Want dat is er meer dan 1 dit keer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
RTL7 laat beelden zien van de hoeveelheid politie in het dorp
Misschien een A1 voor iemand met een hartaanval in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef Jano9 het volgende:
Meer ambulances richting het dorp, met gillende sirenes
Standaard procedure lijkt mij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL7, meerdere ambulances met gillender sirenes van en naar het dorp
Ze kunnen langs de achterkant erbij komen, gaatje boren en slaapgas naar binnen spuiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
Er moet ook nog gestaakt worden voor vroeger pensioen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ze zullen eerst moeten weten waar die gasten zich precies bevinden dus er wordt alles uit de kast gehaald aan technische snufjes om ze te lokaliseren (warmtecamera's, minicams etc) d
dan zal een plan gemaakt moeten worden en tussendoor nog ff gelunched
Ook niet heel effectiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
ik zat ook te denken...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
Kan je nagaan wat er volgende week gaat gebeuren, als nu 2 criminelen die het land zo bezig houden.
Op FOK las je het het eerstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
Kan je nagaan wat er volgende week gaat gebeuren, als nu 2 criminelen die het land zo bezig houden.
Schijnbaar meer dan 1000, al heb ik het nog niet gezien.quote:
rijden in Frankrijk altijd met gillende sirenes..niet nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL7, meerdere ambulances met gillende sirenes van en naar het dorp
ow ja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Er moet ook nog gestaakt worden voor vroeger pensioen.
Que?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Beetje machtsvertoon wel hoor voor 2 gekkies
Alsof dit de eerste aanslag is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
en dan zal je zien....lopen ze ineens met hun handjes in de lucht naar buitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Ik genietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Sorry moest ff tanken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Caland het volgende:
Kwam die tank nou wel of niet toevallig langs?
Het plan is natuurlijk om het land te ontwrichten, dat doe je niet met nu ook een aanval te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
ik zat ook te denken...
wat als deze 2 straks opgeruimd zijn......
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Volgende week?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
Heb er verder niks meer over gehoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Caland het volgende:
Kwam die tank nou wel of niet toevallig langs?
De strijd in Syrië gaat nog jaren door. Nu is het nog een klein groepje. Relatief klein dan. Dit gaat 1 grote chaos worden de komende decennia.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
ik zat ook te denken...
wat als deze 2 straks opgeruimd zijn......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |