Misschien een A1 voor iemand met een hartaanval in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef Jano9 het volgende:
Meer ambulances richting het dorp, met gillende sirenes
Standaard procedure lijkt mij?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL7, meerdere ambulances met gillender sirenes van en naar het dorp
Ze kunnen langs de achterkant erbij komen, gaatje boren en slaapgas naar binnen spuiten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
wanneer gaan ze dat gebouw bestormen?
1 gijzelaar valt mee qua collateral damage
Er moet ook nog gestaakt worden voor vroeger pensioen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef crv het volgende:
[..]
ze zullen eerst moeten weten waar die gasten zich precies bevinden dus er wordt alles uit de kast gehaald aan technische snufjes om ze te lokaliseren (warmtecamera's, minicams etc) d
dan zal een plan gemaakt moeten worden en tussendoor nog ff gelunched
Ook niet heel effectiefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
wanneer gaan ze dat gebouw bestormen?
1 gijzelaar valt mee qua collateral damage
ik zat ook te denken...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
Kan je nagaan wat er volgende week gaat gebeuren, als nu 2 criminelen die het land zo bezig houden.
Op FOK las je het het eerstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
Kan je nagaan wat er volgende week gaat gebeuren, als nu 2 criminelen die het land zo bezig houden.
Schijnbaar meer dan 1000, al heb ik het nog niet gezien.quote:
rijden in Frankrijk altijd met gillende sirenes..niet nieuwsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
Volgens RTL7, meerdere ambulances met gillende sirenes van en naar het dorp
ow ja die was ik vergetenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Er moet ook nog gestaakt worden voor vroeger pensioen.
Que?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Beetje machtsvertoon wel hoor voor 2 gekkies
Alsof dit de eerste aanslag is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Smack10 het volgende:
en dan zal je zien....lopen ze ineens met hun handjes in de lucht naar buitenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Ik genietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Sorry moest ff tanken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Caland het volgende:
Kwam die tank nou wel of niet toevallig langs?
Het plan is natuurlijk om het land te ontwrichten, dat doe je niet met nu ook een aanval te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
ik zat ook te denken...
wat als deze 2 straks opgeruimd zijn......
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |