Hoe lang zitten ze daar nu al dan? en dan hadden ze dat allemaal op de vlucht bij zich moeten hebben? Ik betwijfel het...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef Jano9 het volgende:
Hopelijk hebben ze geen boobytraps geplaatst
Ja, lijkt mij ook. Dit kan nog wel eens een vies harde confrontatie worden.quote:
Dat is letterlijk gtaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]
En zij hebben het beste uitzicht
Nu kan je lekker rustig gaan plunderen in andere steden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:05 schreef delano.888 het volgende:
Hoor net op het nieuws: meer dan duizend agenten zijn ter plaatse! Niet echt, toch? Ik zie in ieder geval geen beelden waar dat uit blijkt.
quote:
Nouja, en handgranaat met een touwtje is zo geplaatst natuurlijk, en makkelijk mee te nemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoe lang zitten ze daar nu al dan? en dan hadden ze dat allemaal op de vlucht bij zich moeten hebben? Ik betwijfel het...
Wat moeten ze anders? Er gebeurt al een tijdje niet zoveel meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
NOS gaat gewoon door met andere nieuws?
RTL7 heeft de stream wel aanstaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dit was bij een demonstratie in Engeland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze kunnen dus wel Engels, jij bent gewoon bevooroordeeld.
Iets om Rusland zwart te maken ofzo, dat moet natuurlijk ook gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat is waar, maar die kan je ook gewoon gooien natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, en handgranaat met een touwtje is zo geplaatst natuurlijk, en makkelijk mee te nemen.
Het zal je dochter/moeder maar zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
1 gijzelaar valt mee qua collateral damage
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
wanneer gaan ze dat gebouw bestormen?
Gewoon een bom op dat gebouw gooien klaarquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
ze zullen eerst moeten weten waar die gasten zich precies bevinden dus er wordt alles uit de kast gehaald aan technische snufjes om ze te lokaliseren (warmtecamera's, minicams etc) dquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef 20100 het volgende:
Want dat is er meer dan 1 dit keer?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:08 schreef iBenny het volgende:
RTL7 laat beelden zien van de hoeveelheid politie in het dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |