Nee die doen al 4 dagen om iemand te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Beatmuziek.
Ik heb het idee dat de Yanks dit sneller hadden opgelost..
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://news.sky.com/interactive/1345361/watch-sky-news-live
Dank!quote:
ik denk dat die fransen dit prima en wellicht doeltreffender dan de yanks oplossenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Beatmuziek.
Ik heb het idee dat de Yanks dit sneller hadden opgelost..
Klopt. Snap ook wel dat de Franse autoriteiten machtsvertoon willen nu, deed Nederland toch ook toen met die inval in -ik dacht- Den Haag, pantserwagens waren er toen ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
We zullen er vanmiddag wel achterkomen.
Met de hofstadgroep toen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt. Snap ook wel dat de Franse autoriteiten machtsvertoon willen nu, deed Nederland toch ook toen met die inval in -ik dacht- Den Haag, pantserwagens waren er toen ook.
Ja, werd er toen geen granaat naar ze geworpen?quote:
Ad's erbij en cashen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wel met GoPro camera op hun helm, kunnen ze dat straks op youtube zetten.
Tjah, die ene gijzelaar..... Ik vrees het ergste voor haar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Smack10 het volgende:
Lijkt erop dat ze zich voorbereiden op een flink bloedbad, en dat met 2 criminelen.
Het wordt een grandioze shootout waarop gta jaloers op isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef Smack10 het volgende:
Lijkt erop dat ze zich voorbereiden op een flink bloedbad, en dat met 2 criminelen.
Laakkwartier hadden ze sowieso mogen platgooien. Maar die pipo's toen waren een stuk minder professioneel.quote:
NOS zei het, maar nu is het bericht weer wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Probleem is dat wij daar niets van zien.
En de jongen die dat deed is inmiddels ex-Moslim en trekt flink ten strijde tegen de Islam.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, werd er toen geen granaat naar ze geworpen?²
NO shitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef Mutant01 het volgende:
1 hostage, een vrouw naar het schijnt.
Operations are underway to neutralize the attackers.
bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef liebherr-machinist het volgende:
Scholen worden geëvacueerd, ze verwachten dus een heel zwaar vuurgevecht...
Bron?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef liebherr-machinist het volgende:
Alsof ze tegen die 2 zegt, zo doe je datquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] zij mag het genadeschot geven
Vrouwen in uniform.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ] zij mag het genadeschot geven
Je weet nooit of ze niet volgehangen met explosieven zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef liebherr-machinist het volgende:
Werd op Radio 1 net ook gezegd, alles wat min of meer openbaar is in de omgeving wordt geëvacueerd.quote:
Ik vrees van welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef Jano9 het volgende:
Hopelijk hebben ze geen boobytraps geplaatst
Tsja sieste hè grote kansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Mr.Ping het volgende:
12 uur precies! Zijn gaan rijden, als ze maar niet naar de Mc Donald's gaan.
Verstandig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werd op Radio 1 net ook gezegd, alles wat min of meer openbaar is in de omgeving wordt geëvacueerd.
Goed hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |