preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het plan is natuurlijk om het land te ontwrichten, dat doe je niet met nu ook een aanval te doen.
Je kan dat pas doen als deze voorbij is.
Citroen Clio bestaat helemaal niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
Citroen Clio = de nieuwe Suzuki Swift
ze 2 dagen laten lopenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
Beetje machtsvertoon wel hoor voor 2 gekkies
Mwoah, een aanslag ernaast draagt wel bij aan die andere doelstelling: angstquote:
quote:In het dorp is toevallig een Nederlands stel aanwezig dat op huwelijksreis is. Het gaat om de broer van de Nederlands freelance journalist en voormalig lid van de Tweede Kamer (PvdA) Myrthe Hilkens, die op Twitter fanatiek verslag uitbrengt. ,,Ze vinden het doodeng," schrijft ze.
Citroen Clio jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
Er is geen verband, ik herhaal er is geen verband.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Caland het volgende:
Kwam die tank nou wel of niet toevallig langs?
wellicht is het beidequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Op RTL7 staat nu: 'Eén man gegijzeld'. (Eerder stond daar nog 'vrouw'.)
Citroen Clio?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
Zal wel weer ergens gedreigd zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Infection het volgende:
Waarom hebben mensen het telkens over volgende week? Heb ik iets gemist?
Die bestaat niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
Lijkt me dat er gewoon meer agenten opgeroepen zijn en dat er in het zuiden ook nog heel wat zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit.
En in het zuiden van Frankrijk is geen poltitie meer op de been en begint iemand anders met een AK47 te trollen.... (bij wijze van). En dan... iedereen verplaatsen?
Aparte auto wel, pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
heb je de spoiler van deel 2 gemistquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Infection het volgende:
Waarom hebben mensen het telkens over volgende week? Heb ik iets gemist?
Allebei zwart toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Zipportal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |