Wat dacht je dan van die laffe amerikaanse soldaten die in een hokje zitten en op een schermpje drones besturen en allemaal ondschuldige slachtoffers maken met 1 druk op de knop?quote:Op zondag 18 januari 2015 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja leuk, dat laten gaan... iedereen roept dat altijd maar. Waar even aan voorbij gegaan wordt is dat die gasten er dus op uit gaan om een heilige oorlog te gaan voeren. Ze gaan mensen doden en daar zitten wellicht onschuldige mensen tussen of mensen die juist vechten tegen die idiote ideologie van ze. Je laat als natie dus willens en wetens personen gaan die zullen gaan doden. Lijkt me ook niet echt de bedoeling.
Er zijn zoveel soldaten die terugkeren en compleet getraumatiseerd zijn.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeveel militairen die teruggekeerd zijn van vredesmissies zijn bezig met terroristische plannen?
Kom op Japie, wel reeeel zijn .
En nu ga ik even andere dingen doen. Even geen complotten
We zetten ze ook niet in de gevangenis (oid) om hun een plezier te doen, we zetten ze in de gevangenis om "ervanaf" te zijn. Wat zij wel of niet denken mee te maken na hun dood is hun zaak. Daarnaast kunnen ze nog zo overtuigd zijn van hun geloof, zoveel jaar in de nor is sowieso geen pretje. Je straft om de niet-criminele bevolking te ontzien, niet om 'wraak' te nemen op de dader.quote:Op zondag 18 januari 2015 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zeker in het geval van dit soort terroristische daden heeft dat totaal geen zin. Deze mensen denken dat ze in het paradijs komen als held en 70 maagden krijgen voor wat ze hebben gedaan. Of ze dan 5 jaar langer in de gevangenis moeten zitten als ze gepakt worden schrikt ze echt niet af.
quote:
Ligt het aan mij of spreekt het artikel zichzelf hier tegen? De "rationele" crimineel zal in de eerste instantie overwegen om het niet te doen gezien zij weten wat de gevolgen zijn en vervolgens wordt er zonder enige verklaring geconcludeerd dat het de rationele crimineel een worst zou wezen wat de straf isquote:Zij nemen bewust de pakkans, de kans op straf als de hoogte van de straf mee in hun afweging. Deze factoren kunnen reden zijn om van het voorgenomen delict af te zien, of om een ander delict met een lagere kans op straf voor te bereiden. Zo bezien kan een hoge straf afschrikwekkend werken. Maar zonder een hoge pakkans heeft zwaarder straffen echter vrijwel geen zin. Het weerhoudt de 'rationele' crimineel er niet van een delict te plegen.
quote:Op zondag 18 januari 2015 14:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die laffe amerikaanse soldaten die in een hokje zitten en op een schermpje drones besturen en allemaal ondschuldige slachtoffers maken met 1 druk op de knop?
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 14:08 schreef Izzy73 het volgende:
Gevaarlijke tijden voor BNW-minded mensen?
Waar kritisch nadenken eerst nog bestempeld werd als 'complotdenken',
begint het nu in de hoek van 'terrorisme' en 'staatsgevaarlijk' gedrukt te worden.
2015=8quote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.![]()
Hier nog iets om over na te denken.
MH 370 + MH 17 + QZ 8501 = 8888
1776 / 2 = 888
En de betekenis hiervan is?quote:Op zondag 18 januari 2015 14:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.![]()
Hier nog iets om over na te denken.
MH 370 + MH 17 + QZ 8501 = 8888
1776 / 2 = 888
Ik begrijp het niet. Kun je het uitleggen?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:42 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wellicht een bewijs dat we tegen elkaar worden uitgespeeld?
Ik heb al teveel gezegd, maar 1776 is de onafhankelijkheid verklaring van de Verenigde Staten plus de opkomst van de Bavarische Illuminati, wanneer je dat getal door 2en deelt krijg je 888,quote:Op zondag 18 januari 2015 16:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Kun je het uitleggen?
De Bavarische Illuminati heb ik nog niet eerder over gehoord. Ja, ik kan googelen maar misschien weet jij er meer over?quote:Op zondag 18 januari 2015 16:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik heb al teveel gezegd, maar 1776 is de onafhankelijkheid verklaring van de Verenigde Staten plus de opkomst van de Bavarische Illuminati, wanneer je dat getal door 2en deelt krijg je 888,
De nummers van de 3 vliegtuig rampen in 2014 komen uit op 8888 als je ze bij elkaar optelt, MH17 is de meest beruchte gezien die de druk flink heeft opgevoerd tussen West en Oost. Maar over wie de eigenaar is van Rusland wordt veelal over gezwegen, terwijl dat overduidelijk zichtbaar is in het schild van de Russische federatie.
The illuminti made me do it.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Dat was de quote-knop Cc.[/info]
Die is gewoon ladderzat joh.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..en nu mist er weer een a. Goed bezig jij
Ken je klassiekers! User Tribalwars was nogal vol van de illuminti.quote:
Van jou had ik toch wat meer scherpte verwacht!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
..en nu mist er weer een a. Goed bezig jij
Oh, ik ken alleen de loeminadie en Illoeminatie.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je klassiekers! User Tribalwars was nogal vol van de illuminti.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef tribalwars het volgende:
Nee ben bijna volwassen dus dat maak ik zelf wel uit. Mijn ouders geloven nog teveel in de leugens van de regering dus daar kun je niet over de illuminti praten.
Tribal. Ik zag van de week de hele lucht vol chemtrails en dacht even met weemoed aan hem terug. Zou hij nu in Noorwegen zitten?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ken je klassiekers! User Tribalwars was nogal vol van de illuminti.
Ja, in Fogel z'n achtertuin.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribal. Ik zag van de week de hele lucht vol chemtrails en dacht even met weemoed aan hem terug. Zou hij nu in Noorwegen zitten?
Je hebt Tribal duidelijk niet meegemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie weet had hij het ook wel weer van een ander en bedoelde hij het als joke
quote:
Tuurlijk wel. Hoe kan ik dat nou gemist hebben?quote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt Tribal duidelijk niet meegemaakt.
Ik mis Bankfurt!quote:Op zondag 18 januari 2015 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
tribal was het liefdeskind van cad en Tingo
Ik dacht dat die stront in de tuin van katten en honden afkwamen, maar dit geeft een nieuw perspectief.quote:
Trails Fogel. Trails.quote:Op zondag 18 januari 2015 17:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die stront in de tuin van katten en honden afkwamen, maar dit geeft een nieuw perspectief.
Ja, die zijn er ook.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2015 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribal. Ik zag van de week de hele lucht vol chemtrails en dacht even met weemoed aan hem terug. Zou hij nu in Noorwegen zitten?
Dat was mijn fotoquote:Op zondag 18 januari 2015 21:51 schreef Blaadjes het volgende:
KLB / chemtrials/kunstmatige wolken
Die foto. Ow wat was dat lachen.
Tribal
[..]
Giller hequote:Op zondag 18 januari 2015 21:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat was zo mooi.
Als ik naar buiten kijk zie ik dit.
Over NASA gesproken ... Er stond hier nog wat voor je open: BNW / Apollo Hoax #13 - 2015, the year of truthquote:Op zondag 18 januari 2015 22:11 schreef El_Matador het volgende:
Als ik nu naar buiten kijk, lijkt het alsof er een hele chem blanket over de stad ligt.
Of het is gephotoshopte rook door NASA, dat zou ook altijd nog kunnen...
Waarom zit je nou een 17jarige jongen uit te lachen omdat hij een foto post met chemtrails als ik vragen mag?quote:
Misschien is lezen een optie? Dat was geen uitlachen, dat was een foto van mij die hij als een foto van hem postte.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waarom zit je nou een 17jarige jongen uit te lachen omdat hij een foto post met chemtrails als ik vragen mag?
Is waar.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben altijd heel vriendelijk tegen Tribalwars geweest.
Truste.
Het was een normale vraag en niet bedoeld als persoonlijke aanval of wat dan ook. Dat jij die foto eerst heb gepost wist ik niet. Truste.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is lezen een optie? Dat was geen uitlachen, dat was een foto van mij die hij als een foto van hem postte.
En nok nu eens met dat steeds op de persoon tegen mij. Begint vervelend te worden.
Ik ben altijd heel vriendelijk tegen Tribalwars geweest.
Truste.
Helemaal Cherna.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:25 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet alleen om de maanlanding maar ook de macht van de media en de invloed van overheden en veiligheidsdiensten. Ik kan helaas de link niet snel vinden. Maar tijdens een uitzending van het NDR sprak ook iemand over de macht van de media. Helaas alles in het Duits. Als ik die vind dan post ik hem wel.
Okies. Ik zal het eens allemaal bekijken. Zal er voor mij de stukken uithalen. Toch interessant.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helemaal Cherna.
Hier op BNW in de Kluis staan veel interessante docu's, op onderwerp, ook over de macht van de media, maar niet in het Duits dacht ik.
En de video uit de OP van dit topic geeft een heel mooi compleet historisch overzicht van verschillende complotten, echt een aanrader.
Top. Als je die Duitse docu vindt, kun je hem hier posten? Truste.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:34 schreef Cherna het volgende:
[..]
Okies. Ik zal het eens allemaal bekijken. Zal er voor mij de stukken uithalen. Toch interessant.
yep.quote:Op maandag 19 januari 2015 01:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top. Als je die Duitse docu vindt, kun je hem hier posten? Truste.
Daar zal het ongetwijfeld ook op staanquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:53 schreef Ali_boo het volgende:
Man man man waar haal je je info vandaan? Wikipedea ?Overgins riep Bibi alle Fransen joden op om naar Israel te verhuizen waar ze dan met open armen ontvangen zouden worden . Dit gebeurde tijdens zijn laatste bezoek in Parijs
Dat is wel de reden waar het mee begon.quote:Dat het een rol speelde ok maar het was zeker niet de enige reden . Je word niet gebanned uit 109 landen om die reden alleen.
Wat bedoel je hiermee precies te zeggen? Of moet ik het topic even verder lezen? Ik mis hier namelijk ongeveer alle nuancering.quote:Ook al heb je iemand in je midden die vrouwen verkracht dan nog word je niet als groep verbannen uit een land. Zelfs als je een moordenaar in je midden hebt dan nog word je niet als groep geweerd uit een land . De schuldige worden opgepakt, veroordeeld en de rest van de bevolking leeft gewoon normaal verder.
Please try againquote:Als je uit een bar geweerd word omdat je problemen zou maken zou het wellicht nog aan de eigenaar kunnen liggen . Maar op het moment dat je uit 109 cafes word uitgegooid zou het wellicht handig zijn om even in de spiegel te kijken
En toch vind ik dit enorm zorgwekkend én antisemitisch, of in ieder geval een flinke stap in die richting.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:35 schreef Ali_boo het volgende:
Klopt en dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden . We moeten voorkomen dat de goede mensen slachtoffer worden van haat waar ze niets mee te maken hebben .
Deze mensen zijn niet het probleem, Het probleem ligt bij mensen die als jood door het leven gaan, zich naar kleden , dezelfde tradities hebben en dus alle uiterlijke kenmerken hebben van een doorsnee jood maar dit NIET zijn . Een Rothchild or Rochafaller worden ook als ''joods'' gezien maar je gaat me niet vertellen dat dit goede , onschuldige mensen zijn
En zo heb je helaas een grote groep van fake jews( met veel invloed ) die de goede mensen in hun eigen groep een slechte naam geven . Dit gaat veel verder dan alleen de banking cartel . Maar handiger lijkt me in te gaan op wie die fake jews zijn, wat ze geloven en welke invloed ze hebben gehad op de maatschappij
Er is niets mis met (politiek) zionisten, noch met haar tegenstanders. Het BNW zionisme, fake jews, wereldheerschappij... Waarom wordt dat aan zionisme en Joods zijn opgehangen? Wat is er zionistisch aan? Want ik snap het ff niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:46 schreef Izzy73 het volgende:
Ik vermoed ook dat dat de rede is dat zionisten zich verschuilen achter de joodse identiteit.
Misschien zijn ze wel verantwoordelijk voor vele dingen die in de wereld gebeuren.
Maar mag je er niets van zeggen omdat het anders wordt gezien als antisemitisme.
Een ideale dekmantel. Alles en iedereen mag belachelijk gemaakt worden zie de cartoons van CH.
Maar wanneer je iets over zegt over zionisten, joden of Israël valt dit onder antisemitisme en ben je strafbaar.
Hou alsjeblieft op met mensen van antisemitisme te betichten. Het zionisme is compleet wat anders zoals die joodse zoon van een generaal ook zegt. Als je gewoon puur bekijkt wat die zionisten hebben gedaan tegen de palestijnen is dat compleet ziek. Volkerenmoord etc. Iedereen die daar niet tegen is is dus voor moordenaars en criminelen.quote:Op maandag 19 januari 2015 08:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En toch vind ik dit enorm zorgwekkend én antisemitisch, of in ieder geval een flinke stap in die richting.![]()
Wat in de naam van de heer heeft het 'Joods' zijn er mee te maken? Laat dat dan lekker achterwege.
[..]
Er is niets mis met (politiek) zionisten, noch met haar tegenstanders. Het BNW zionisme, fake jews, wereldheerschappij... Waarom wordt dat aan zionisme en Joods zijn opgehangen? Wat is er zionistisch aan? Want ik snap het ff niet meer.
Je mag prima anitzionistisch zijn, dat heb ik al meerdere keren gezegd. Maar we hebben het niet over hetzelfde als we het over zionisme hebben. Wat BNW doet is wél antisemitisch, hoewel... als ik het goed 'begrijp' gaat het over nepjoden, dus dan is BNW nep-antisemitisch...
En wat een ontzettend gelul. Je mag van alles zeggen en enorm kritisch zijn over Israël, over haar politiek, over het zionisme, over alles. Wat je alleen moet zien te voorkomen, en daar hebben veel mensen moeite mee, is die kritiek ophangen aan de Joodse identiteit. Aan het Joods zijn. Met de daarbij behorende stereotyperingen.
SicSicSics heeft wel degelijk een punt.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met mensen van antisemitisme te betichten. Het zionisme is compleet wat anders zoals die joodse zoon van een generaal ook zegt. Als je gewoon puur bekijkt wat die zionisten hebben gedaan tegen de palestijnen is dat compleet ziek. Volkerenmoord etc. Iedereen die daar niet tegen is is dus voor moordenaars en criminelen.
En by the way ik heb niks tegen Joodse mensen, ik hou van iedereen. Wel tegen verknipte bewegingen of religies.
Daar waar ik het zie, zeg ik er wat van. Niet om de deconstrueren, maar om aan te geven dat je op het randje loopt. Een mening is prima, maar weet waar dei vandaan komt en waar die naartoe gaat. Dat is ook BNW.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:27 schreef Japie77 het volgende:
Hou alsjeblieft op met mensen van antisemitisme te betichten.
Het zionisme is compleet wat anders dan wat? Ik heb ook al (meerdere keren) aangegeven dat er een groot verschil zit tussen het politiek zionisme en het BNW zionisme. Dat laatste vind ik vaak een abjecte moderne visie op de, al 2000 jaar gehoorde, Joodse wereldveroveraars/ machthebber(s).quote:Het zionisme is compleet wat anders zoals die joodse zoon van een generaal ook zegt.
Waarom noem je dat 'de zionisten'? Daarmee sla je dus redelijk de plank mis wat mij betreft, daarmee plaats je jezelf ook buiten de discussie.quote:Als je gewoon puur bekijkt wat die zionisten hebben gedaan tegen de palestijnen is dat compleet ziek. Volkerenmoord etc. Iedereen die daar niet tegen is is dus voor moordenaars en criminelen.
quote:En by the way ik heb niks tegen Joodse mensen, ik hou van iedereen. Wel tegen verknipte bewegingen of religies.
Ben het alleen niet met je eens dat je op het randje loopt als je kritiek hebt op het Zionisme.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar waar ik het zie, zeg ik er wat van. Niet om de deconstrueren, maar om aan te geven dat je op het randje loopt. Een mening is prima, maar weet waar dei vandaan komt en waar die naartoe gaat. Dat is ook BNW.
[..]
Het zionisme is compleet wat anders dan wat? Ik heb ook al (meerdere keren) aangegeven dat er een groot verschil zit tussen het politiek zionisme en het BNW zionisme. Dat laatste vind ik vaak een abjecte moderne visie op de, al 2000 jaar gehoorde, Joodse wereldveroveraars/ machthebber(s).
Die zoon noemt het trouwens al radicaal zionisme. Dit is niet hetzelfde als het BNW zionisme waar ik over begon naar aanleiding van Martin Vrijland's uitspraken.
Verwarrend, ik weet het.
[..]
Waarom noem je dat 'de zionisten'? Daarmee sla je dus redelijk de plank mis wat mij betreft, daarmee plaats je jezelf ook buiten de discussie.
De Israëlische bezettingspolitiek is net zo abject. En dat mag absoluut gezegd worden.
[..]
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2015 13:09 schreef Japie77 het volgende:
Ben het alleen niet met je eens dat je op het randje loopt als je kritiek hebt op het Zionisme.
Zijn vader heeft zich er (net als hij) ook vanaf gekeerd. Interessante familie. Hij is overigens van mening 2. Dat de huidige koers van Israël niet de juiste is. Hij noemt het radicaal zionisme. Prima, dat is absoluut geen antisemitisme.quote:En ik noem dat zionisten naar aanleiding van die presentatie van de zoon van een joodse generaal wiens vader en vrienden zelf zionisten waren/zijn en die dingen hebben uitgevoerd.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
1. Politiek zionisme: Het verkrijgen van een eigen staat en promoten van Israël. Kun je makkelijk kritiek op hebben.
2. Radicaal zionisme: De huidige bezettingspolitiek en de schendingen van de mensenrechten. Kun je prima kritiek op hebben.
3. BNW zionisme: Het (waan)idee dat Amerika het hondje is van Israël/ Israëliërs/ Joodse mensen. Dat deze mensen de werkelijke as van het kwaad zijn. Dat zij gaan voor wereldheerschappij. Dat deze mensen de hele wereld in chaos sturen en alle touwtjes (via banken en het grootkapitaal) in handen hebben.
Mening nr. 3 is wel degelijk antisemitisch. Die andere 2 mag je van mij kritiek op hebben. Mening 3 is echter wel degelijk een moderne versie van de kwaadwillende Jood, met stereotyperingen en alles erop en eraan.
[..]
Zijn vader heeft zich er (net als hij) ook vanaf gekeerd. Interessante familie. Hij is overigens van mening 2. Dat de huidige koers van Israël niet de juiste is. Hij noemt het radicaal zionisme. Prima, dat is absoluut geen antisemitisme.
Duidelijk, doch 1 punt van kritiek, het is 100% zeker dat Israel een enorme sterke lobby heeft in de USA. Israel is zeg maar het lievelingetje van de klas. Lijkt me moeilijk te ontkennen. Verder is het ook een feit dat er in ieder geval met de Rothschild familie een enorme rijke (waarschijnlijk de rijkste ter wereld) familie is die een heleboel touwtjes in handen heeft op onze planeet. Persoonlijk zie ik geen puur joodse samenzwering. Het Vaticaan is bv ook een van de grootste spelers in dit spel. En andere families als bv de Rockefellers en de adelijke families.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
1. Politiek zionisme: Het verkrijgen van een eigen staat en promoten van Israël. Kun je makkelijk kritiek op hebben.
2. Radicaal zionisme: De huidige bezettingspolitiek en de schendingen van de mensenrechten. Kun je prima kritiek op hebben.
3. BNW zionisme: Het (waan)idee dat Amerika het hondje is van Israël/ Israëliërs/ Joodse mensen. Dat deze mensen de werkelijke as van het kwaad zijn. Dat zij gaan voor wereldheerschappij. Dat deze mensen de hele wereld in chaos sturen en alle touwtjes (via banken en het grootkapitaal) in handen hebben.
Mening nr. 3 is wel degelijk antisemitisch. Die andere 2 mag je van mij kritiek op hebben. Mening 3 is echter wel degelijk een moderne versie van de kwaadwillende Jood, met stereotyperingen en alles erop en eraan.
[..]
Zijn vader heeft zich er (net als hij) ook vanaf gekeerd. Interessante familie. Hij is overigens van mening 2. Dat de huidige koers van Israël niet de juiste is. Hij noemt het radicaal zionisme. Prima, dat is absoluut geen antisemitisme.
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ben tegen iedere vorm van discriminatie.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet
[..]
Wat je daar zegt is in principe ook zeer zorgelijk, je beweerd dat iedere BNW-er en iedereen die post op het BNW-forum inclusief het hele BNW forum an sich antisemitisch is.quote:Wat BNW doet is wél antisemitisch, hoewel... als ik het goed 'begrijp' gaat het over nepjoden, dus dan is BNW nep-antisemitisch...
Hij heeft het niet over een hele bevolkingsgroep maar een gedeelte ervan en een aantal individuen.quote:Klopt en dit kan niet vaak genoeg benadrukt worden . We moeten voorkomen dat de goede mensen slachtoffer worden van haat waar ze niets mee te maken hebben .
Deze mensen zijn niet het probleem, Het probleem ligt bij mensen die als jood door het leven gaan, zich naar kleden , dezelfde tradities hebben en dus alle uiterlijke kenmerken hebben van een doorsnee jood maar dit NIET zijn . Een Rothchild or Rochafaller worden ook als ''joods'' gezien maar je gaat me niet vertellen dat dit goede , onschuldige mensen zijn
En zo heb je helaas een grote groep van fake jews( met veel invloed ) die de goede mensen in hun eigen groep een slechte naam geven . Dit gaat veel verder dan alleen de banking cartel . Maar handiger lijkt me in te gaan op wie die fake jews zijn, wat ze geloven en welke invloed ze hebben gehad op de maatschappij
Dat mag wel? Ik bedoel ik ben het er helemaal mee eens dat dit gezegd moet kunnen worden.quote:De Israëlische bezettingspolitiek is net zo abject. En dat mag absoluut gezegd worden.
Weinig voor elkaar krijgen? Dan begrijp je niet helemaal wat er in de wereld gebeurt volgens mij.quote:Op maandag 19 januari 2015 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Nr. 3 ik word er zo moe van.
Zoveel macht en dan zo weinig voor elkaar krijgen.
Nee vast niet. Jullie dichten ze enorm veel macht toe en als er dan wat gebeurt op aarde gaan jullie allerlei ingewikkelde complotten in elkaar knutselen om de joden de schuld te geven.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Weinig voor elkaar krijgen? Dan begrijp je niet helemaal wat er in de wereld gebeurt volgens mij.
Dit artikel geeft redelijk weer dat Israël wel degelijk grote invloed heeft op de buitenlandse politiek van de VS.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee vast niet. Jullie dichten ze enorm veel macht toe en als er dan wat gebeurt op aarde gaan jullie allerlei ingewikkelde complotten in elkaar knutselen om de joden de schuld te geven.
Als hun macht daadwerkelijk zo groot was zou het helemaal niet nodig zijn om een ingewikkeld complot te smeden.
Klein voorbeeld.
De machtige zionisten zitten achter de aanslag in Parijs. Waarom? Ze willen Frankrijk straffen voor hun steun aan de Palestijnen.
Met hun door jullie toegedichte macht kunnen ze Frankrijk binnen 1 dag finacieel de afgrond in helpen.
Maar neen ze doen iets heel anders...ze leggen een redactie van een blad om en fabriceren nog wat beelden in elkaar van een vermoorde agent.
Dat zal ze leren die Fransen met hun steun aan de Palestijnen.
RTL-nieuws? Dat is MSM!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dit artikel geeft redelijk weer dat Israël wel degelijk grote invloed heeft op de buitenlandse politiek van de VS.
Premier Israël tegen VS: Iran is de vijand
De Israëlische premier Netanyahu heeft de Verenigde Staten gewaarschuwd geen toenadering te zoeken tot Iran.
Iran heeft de laatste 300 jaar geen enkel ander land aangevallen!
Hoezo is Iran een bedreiging?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-vs-iran-de-vijand
RTL is MSM .. ja dus? Ik heb nooit beweerd dat alles wat MSM schrijft onwaar is.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
RTL-nieuws? Dat is MSM!
En verder eens met Blaadjes. De meest ingewikkelde complotten worden verzonnen om de moordpartij in Parijs in de schoenen te schuiven van Israël.
Tof he, nu heb je toch je Zionisme-topicquote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
RTL is MSM .. ja dus? Ik heb nooit beweerd dat alles wat MSM schrijft onwaar is.
Bovendien nemen de meeste mensen dat soort websites immers wel serieus.
Er zijn ook verhalen dat de CIA erbij betrokken kan zijn geweest niet alleen maar over Israël.
Misschien nog maar eens de voorspelling van Albert Pike erbij halen. (1971)
2de Wereldoorlog:
"De Tweede Wereldoorlog moet worden aangewakkerd door gebruik te maken van de verschillen tussen de fascisten en de politieke zionisten. Deze oorlog moet over zo dat het nazisme wordt vernietigd en dat de politieke zionisme moeten sterk genoeg zijn om een soevereine staat Israël in Palestina instituut worden gebracht. Tijdens de Tweede Wereldoorlog, moet het internationale communisme genoeg sterk geworden met het oog op het christendom, die dan zou worden tegengehouden en in toom gehouden tot het moment dat we zouden nodig hebben voor de definitieve sociale ramp evenwicht."
3de Wereldoorlog:
"De Derde Wereldoorlog moet worden aangewakkerd door gebruik te maken van de verschillen veroorzaakt door de" Agentur "van de" Illuminati "tussen de politieke zionisten en de leiders van de islamitische wereld. De oorlog moet worden gevoerd op een zodanige wijze dat de islam (de moslim Arabische Wereld) en het politieke zionisme (de Staat Israël) wederzijds elkaar te vernietigen. Intussen is de andere naties, eens te meer verdeeld over deze kwestie zal worden beperkt om te vechten tot het punt van volledige fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. ... We zullen ontketenen de nihilisten en de atheïsten, en wij zullen een formidabele sociale ramp die in al zijn gruwelijkheid zal duidelijk laten zien aan de volken van het effect van absolute atheïsme, de oorsprong van wreedheid en van de meest bloedige onrust uit te lokken. Dan overal, zullen de burgers, verplicht om zich te verdedigen tegen de wereld minderheid van revolutionairen, uit te roeien die destroyers van de beschaving, en de menigte, gedesillusioneerd met het christendom, waarvan de deïstische geesten zullen vanaf dat moment worden zonder kompas of richting, angstig voor een ideaal, maar zonder te weten waar het zijn aanbidding te maken, zal het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, bracht uiteindelijk in de openbare mening. Deze manifestatie zal resulteren uit de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het christendom en het atheïsme, zowel overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment zal volgen."
Zijijijijijijijjnnnnn, naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen!quote:Op maandag 19 januari 2015 14:46 schreef Copycat het volgende:
Heeft Nostradamus er nog iets over gezegd?
Ik ben deze discussie niet begonnen, dat was SicSicSics.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tof he, nu heb je toch je Zionisme-topic
Ahh de zionisten worden uitgespeeld tegen de islamisten. Zijn de zionisten toch niet zo machtig als wordt gedacht.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
RTL is MSM .. ja dus? Ik heb nooit beweerd dat alles wat MSM schrijft onwaar is.
Bovendien nemen de meeste mensen dat soort websites immers wel serieus.
Er zijn ook verhalen dat de CIA erbij betrokken kan zijn geweest niet alleen maar over Israël.
Misschien nog maar eens de voorspelling van Albert Pike erbij halen. (1871)
2de Wereldoorlog:
"De Tweede Wereldoorlog moet worden aangewakkerd door gebruik te maken van de verschillen tussen de fascisten en de politieke zionisten. Deze oorlog moet over zo dat het nazisme wordt vernietigd en dat de politieke zionisme moeten sterk genoeg zijn om een soevereine staat Israël in Palestina instituut worden gebracht. Tijdens de Tweede Wereldoorlog, moet het internationale communisme genoeg sterk geworden met het oog op het christendom, die dan zou worden tegengehouden en in toom gehouden tot het moment dat we zouden nodig hebben voor de definitieve sociale ramp evenwicht."
3de Wereldoorlog:
"De Derde Wereldoorlog moet worden aangewakkerd door gebruik te maken van de verschillen veroorzaakt door de" Agentur "van de" Illuminati "tussen de politieke zionisten en de leiders van de islamitische wereld. De oorlog moet worden gevoerd op een zodanige wijze dat de islam (de moslim Arabische Wereld) en het politieke zionisme (de Staat Israël) wederzijds elkaar te vernietigen. Intussen is de andere naties, eens te meer verdeeld over deze kwestie zal worden beperkt om te vechten tot het punt van volledige fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. ... We zullen ontketenen de nihilisten en de atheïsten, en wij zullen een formidabele sociale ramp die in al zijn gruwelijkheid zal duidelijk laten zien aan de volken van het effect van absolute atheïsme, de oorsprong van wreedheid en van de meest bloedige onrust uit te lokken. Dan overal, zullen de burgers, verplicht om zich te verdedigen tegen de wereld minderheid van revolutionairen, uit te roeien die destroyers van de beschaving, en de menigte, gedesillusioneerd met het christendom, waarvan de deïstische geesten zullen vanaf dat moment worden zonder kompas of richting, angstig voor een ideaal, maar zonder te weten waar het zijn aanbidding te maken, zal het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, bracht uiteindelijk in de openbare mening. Deze manifestatie zal resulteren uit de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het christendom en het atheïsme, zowel overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment zal volgen."
http://snips.home.xs4all.nl/snips/archief/html/revolt/008.html
Het is volgens mij een google translate vertaling van de engelse versie.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:06 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan er weinig touwen aan vast knopen trouwens, dat stuk. Is dit dronken opgeschreven?
Hoe relevant is de mening van ene Albert Pike precies?quote:Op maandag 19 januari 2015 15:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is volgens mij een google translate vertaling van de engelse versie.
Inderdaad moeilijk leesbaar, de originele engelse versie is beter.
Moeilijk om in te schatten hoe geloofwaardig de brief van Albert Pike is.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe relevant is de mening van ene Albert Pike precies?
Dat Israel in bescherming genomen wordt door Europa en VS (en Rusland) is logisch; zovele joden zijn uit die landen naar Israel gevlucht.
Maar ik wacht je topic af over de zionistische complotten achter het geheel. Vooralsnog vind ik dat je het zionisme iets te groot maakt, Israel is wel belangrijk, maar er zijn zoveel andere belangen.
Het lijkt iig verdomd veel op eindtijd profetieën gebaseerd op de bijbel.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Moeilijk om in te schatten hoe geloofwaardig de brief van Albert Pike is.
Maar opvallend is het wel, aangezien zijn beweringen over WO1 en WO2 ook precies kloppen.
Je hebt helemaal gelijk, er zijn veel meer andere belangen. Maar deze lijkt redelijk belangrijk.
Er staat ook in dat het een aanleiding zal zijn voor het oprichten van een wereldregering.
De Derde Wereldoorlog zal ontstaan door het tegen elkaar opzetten van Zionisten en de Islam.
Doel hiervan is dat beiden elkaar zullen vernietigen. Andere landen zullen worden meegesleurd in het conflict en het eindresultaat zal zijn totale uitputting, chaos, zowel politiek, economisch als spiritueel.
Uit deze ellende zal dan uiteindelijk de New World Order verrijzen.
Zoals iedere BNW-er weet is dat het einddoel van de NWO (wie dat ook mogen zijn)
En als je de huidige situatie in de wereld ziet. Lijkt het aardig die kant uit te gaan.
Spanningen tussen Islamisten en de Joden worden in een rap tempo groter.
De VS wil een oorlog in het midden oosten met boots on the ground.
En ook het financiële aspect begint vormen aan te nemen.
Er zijn veel economen die voorspellen dat we in 2015 de grootste beurskrach uit de geschiedenis kunnen verwachten. Dan krijg je een aardige soep van ingrediënten die de voorspelling van Pike
mogelijk kunnen maken.
Ik hoop het niet maar de signalen zijn er.
De Openbaringen van Johannes.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het lijkt iig verdomd veel op eindtijd profetieën gebaseerd op de bijbel.
Ja, daar geloof ik niet zo in. Wel dat machtsgeilen dromen van een wereldregering, maar zoals gezegd; ik denk dat je "de NWO" een veel te groot algemeen en een veel te klein individueel belang toedicht.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:55 schreef Izzy73 het volgende:
Er staat ook in dat het een aanleiding zal zijn voor het oprichten van een wereldregering.
Zoals iedere BNW-er weet is dat het einddoel van de NWO (wie dat ook mogen zijn)
Dat vind ik nogal een voorspelling.quote:De Derde Wereldoorlog zal ontstaan
He?? Eerst een "zionistische lobby" en het doel is de vernietiging ervan?quote:door het tegen elkaar opzetten van Zionisten en de Islam.
Doel hiervan is dat beiden elkaar zullen vernietigen.
Dat eerste doet elke grote oorlog maar het tweede is helemaal niet zeker?quote:Andere landen zullen worden meegesleurd in het conflict en het eindresultaat zal zijn totale uitputting, chaos, zowel politiek, economisch als spiritueel.
Uit deze ellende zal dan uiteindelijk de New World Order verrijzen.
Nee, als je de selectieve MSMedia volgt. Grote delen van de wereld hebben geen conflicten met moslims/islam.quote:En als je de huidige situatie in de wereld ziet. Lijkt het aardig die kant uit te gaan.
Eerst was het Zionisten en islam, nu is het islamisten en joden. Dat zijn nogal verschillende groepen allemaal.quote:Spanningen tussen Islamisten en de Joden worden in een rap tempo groter.
Het lijkt me vooral onderdeel van PNAC; de VS willen controle over het gebied van de Sinai tot Pakistan.quote:De VS wil een oorlog in het midden oosten met boots on the ground.
En ook het financiële aspect begint vormen aan te nemen.
Er zijn veel economen die voorspellen dat we in 2015 de grootste beurskrach uit de geschiedenis kunnen verwachten. Dan krijg je een aardige soep van ingrediënten die de voorspelling van Pike
mogelijk kunnen maken.
Ik hoop het niet maar de signalen zijn er.
Die ja.quote:
Gewoon alles wat in het straatje te pas komtquote:Op maandag 19 januari 2015 16:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die ja.
Wel leuk aan dit topic dat je alles aan kan halen. Het is nooit off topic.
Israël krijgt (terecht) meer en meer druk te verwerken. Ook van de Amerikanen. Er is zeker wel een lobby, maar die is absoluut niet (zo) alles omvattend (als BNW wil geloven).quote:Op maandag 19 januari 2015 13:51 schreef Japie77 het volgende:
Duidelijk, doch 1 punt van kritiek, het is 100% zeker dat Israel een enorme sterke lobby heeft in de USA. Israel is zeg maar het lievelingetje van de klas. Lijkt me moeilijk te ontkennen.
Zonder hier op in te gaan; mooi!quote:Verder is het ook een feit dat er in ieder geval met de Rothschild familie een enorme rijke (waarschijnlijk de rijkste ter wereld) familie is die een heleboel touwtjes in handen heeft op onze planeet. Persoonlijk zie ik geen puur joodse samenzwering. Het Vaticaan is bv ook een van de grootste spelers in dit spel. En andere families als bv de Rockefellers en de adelijke families.
Om even wat olie op het vuur te gooienquote:Dat van zijn vader wist ik niet trouwens. Waar heb je dat gelezen/gehoord?
Nogmaals de vraag; wie is BNW?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:11 schreef SicSicSics het volgende:
alles omvattend (als BNW wil geloven).
quote:Op maandag 19 januari 2015 13:59 schreef Izzy73 het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ik ben tegen iedere vorm van discriminatie.
Het wegzetten van gehele bevolkingsgroepen op basis van afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen is volkomen belachelijk. Ieder mens is een individu.
Rijk of arm doet er niet toe. Mensen dienen beoordeeld te worden op persoonlijke daden.
Niet wanneer er vrijelijk naar Martin Vrijland wordt gequote of verwezen. Of als er NWO dingen worden aangehaald. Dat is nou juist mijn punt.quote:Dus als ik je goed begrijp dan is het wat jou betreft prima om vanaf nu Radicaal Zionisme te bekritiseren?
Dat vindt ik een mooi uitgangspunt.
Want dat is een kleine groep en daarmee is het dus geen generaliseren van hele bevolkingsgroepen.
Ik vermoed overigens dat wanneer iemand in BNW het heeft over zionisme dat ze dan ook bedoelen
het Radicaal zionisme.
Ik zeg dat ze dat doen, maar het vaak (ik hoop altijdquote:Wat je daar zegt is in principe ook zeer zorgelijk, je beweerd dat iedere BNW-er en iedereen die post op het BNW-forum inclusief het hele BNW forum an sich antisemitisch is.
Terwijl Ali Boo zegt dat,
Je hebt gelijk. Hoewel ik er wel bijgezegd heb in eerdere reacties dat men het onbewust doet.quote:Hij heeft het niet over een hele bevolkingsgroep maar een gedeelte ervan en een aantal individuen.
En geeft ook duidelijk aan dat de goede/onschuldigen hieronder lijden.
Ook zeg je:
[..]
Dat mag wel? Ik bedoel ik ben het er helemaal mee eens dat dit gezegd moet kunnen worden.
Maar begrijp niet waarom je vindt dat dat wel mag maar bepaalde personen van joodse afkomst bekritiseren als antisemitisch omschrijft.
Dat is een goede vraag. Tevens heb ik die hier regelmatig gesteld en krijg ik er geen helder beeld vanquote:
quote:Op maandag 19 januari 2015 16:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Tevens heb ik die hier regelmatig gesteld en krijg ik er geen helder beeld van
Volgens mij zijn er net zo veel soorten conspiracy aanhangers als er conspiracies zijn. Ik zal eens nadenken over een beter gebruik van de term.
Alles een zionistisch complot noemen lijkt me vooral dom, niet zozeer antisemitisch, hoewel er bij flink wat van die denkers een lading antisemitisme mee zal spelen.quote:En natuurlijk is kritiek op de Rockerfellers of de Rothschild niet per sé antisemitisch, maar alles een zionistisch complot noemen is dat wel.
The Georgia Guidestones zijn toch de ideeën en plannen van de NWO?quote:Op maandag 19 januari 2015 16:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar geloof ik niet zo in. Wel dat machtsgeilen dromen van een wereldregering, maar zoals gezegd; ik denk dat je "de NWO" een veel te groot algemeen en een veel te klein individueel belang toedicht.
Als het einddoel een wereldregering zou zijn, zou het wel een beetje een slap einddoel zijn. Dan zie ik meer in de Georgie Guidestones. Waar ik het op zich niet mee oneens ben.
Is het ook, daarom toch wel iets om serieus over na te denken.quote:Dat vind ik nogal een voorspelling. (WO3)
Ja, want de (Radicale Zionisten) zijn een speelbal van een nog kleiner groepje.quote:He?? Eerst een "zionistische lobby" en het doel is de vernietiging ervan?
Eh, ik mis vooral enige onderbouwing voor de hoeveelheid claims...quote:
Wat wil je precies dat ik onderbouw? Er is namelijk heel veel info over te vinden op internet.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, ik mis vooral enige onderbouwing voor de hoeveelheid claims...
Er is altijd wel wat in de wereld aan de hand (al dan niet gestaged), 3 jaar geleden had je het punt niet kunnen maken omdat er in Oekraine "niks aan de hand" was. Dat vind ik een beetje makkelijk.
De Georgie Guidestones zijn zogenaamd het teken van "de" NWO dat er depopulatie moet komen.
Ik ben niet voor massamoord, maar dat we met veel teveel mensen zijn, is natuurlijk een feit.
Ik denk alleen dat die NWO er niet gaat komen omdat er veel teveel individuele belangen zijn (gelukkig!) en te weinig gemeenschappelijke (op de Global Warming Scam na).
Mooi voor je topic toch? Maar je snapt dat ik je niet erg goed kan volgen met die losse claims zonder enige bronnen? En je begint inderdaad heel groot en gaat voor mij nu te snel, ik neem aan voor anderen ook. Maar doe dat in je nieuwe topic dan.quote:Op maandag 19 januari 2015 16:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik onderbouw? Er is namelijk heel veel info over te vinden op internet.
Dus onderbouwing en verwijzing naar bronnen is geen probleem alleen wel veel werk.
Dat slaat natuurlijk nergens op. Niemand wil met 7 miljard mensen in Texas -of all places- gaan wonen.quote:Is het een feit dat er teveel mensen leven op aarde?
De hele wereldbevolking past in de staat Texas, het grootste deel van de wereld is onbewoond gebied.
"Nog veel meer"?? Al die armen die straks rijker worden, willen ook allemaal iPads, auto's, vakantie en alles. Hoeveel Aardes wilde je aanboren?quote:En de aarde heeft meer dan genoeg natuurlijke bronnen om nog veel meer mensen in hun behoefte te voorzien.
Ja, het kan anders, maar dat wil niet zeggen dat het in de huidige wereld anders kan, zomaar eventjes. De petitie van Japie zou kunnen helpen misschien.quote:Hoe de wereld op dit moment in elkaar zit wordt de aarde uitgeput. Maar het kan ook heel anders.
Teveel? Liever meer dan minder.quote:Dat er teveel individuele belangen zijn klopt, maar dat kan ook de rede zijn voor de depopulatie.
Dat is inderdaad het principe achter depopulatie (een net woord voor massamoord). Ik snap die gedachtegang prima, los van de immoraliteit ervan.quote:De aarde voor zichzelf willen hebben zonder al die lastige mensen die in hun ogen alleen maar voor "overlast" zorgen.
Ik zie liever dat ie de tijd neemt en dan met goeie onderbouwingen komt, maar inderdaad, ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:44 schreef Ali_boo het volgende:
Izzy, hoe staat het met je topic jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |