Goed zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega heeft pepernoten meeik ben daar toch wel zo ongelofelijk klaar mee
Ik ben zoekende! Vanaf februari stop ik een half jaar met school en ga ik heel intensief aan de slag in het revalidatie centrum.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gulden middenweg Frips, gulden middenweg
Oeh die bruine laarsjes zijn leuk! Wat is de breedte bij de kuit?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:37 schreef Tink89 het volgende:
Zeg lieverds, heeft er iemand toevallig schoenmaat 39 of 40 en heel hard behoefte aan een uitbreiding van haar collectie voor een heel klein prijsje? Ik doe namelijk even een ordinaire crosspost: V&A / [TK] Heel veel damesschoenen in maat 39 en 40 en vertel jullie daarna dat ik als ontbijt chococruesli met hazelnootmelk had en als lunch drie crackers met cervelaat of kaas. Beetje weinig nog, maar heb zenuwen voor de fysio straks. Als die man gaat vertellen dat ik niet meer mag paardrijden voorlopig, weet ik namelijk echt even niet meer waar ik dan ontspanning uit ga halen...
Ben geen sportfreak, maar als ze me paardrijden afpakken![]()
Zullen we dat in dat topic doen? Anders wordt het zo'n vervuiling hier..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh die bruine laarsjes zijn leuk! Wat is de breedte bij de kuit?
Ik erger me altijd zo aan zelfmedelijden van mensen en slachtofferrollen, maar ik heb geleerd dat ik er gewoon nooit meer op inga.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
BEL DE KRANT! STOP DE PERSEN, BEL RTLNIEUWS! ALLES
[..]
Ooh ja, maar ik snap ook best dat dat even duurt hoor voordat je er aan toe kan geven. Maar dat eeuwige zelfmedelijden wat ik bij sommige mensen altijd zie schiet je zo niks mee op. Dat brengt je in een negatieve spiraal en daar wordt je gewoon niet happy vanLife's a bitch and then you'll die enzo.
Wel fijn dat het is uitgevogeld
Maar er is dus wel iets aan de gang, als je gisteren iets was afgevallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:40 schreef Zeester het volgende:
Ik ben nog steeds niets kwijt. Ik denk dat ik maar tot aankomende woensdag ofzo de weegschaal weg moet zetten en gewoon door moet gaan zoals ik bezig ben, het komt vanzelf.
(Toch beetje teleurgesteld, had gedacht dat ik het afvallen wel echt weer met een kickstart zou beginnen. Maar ben nu een week bezig, en nog niet echt iets kwijt. Gisteren was er 2 ons af maar die waren er net weer bij...)
Pepernoten? Zijn die nu nog te koopquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Collega heeft pepernoten meeik ben daar toch wel zo ongelofelijk klaar mee
Hey die paars/roze H&M schoentjes had ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:37 schreef Tink89 het volgende:
Zeg lieverds, heeft er iemand toevallig schoenmaat 39 of 40 en heel hard behoefte aan een uitbreiding van haar collectie voor een heel klein prijsje? Ik doe namelijk even een ordinaire crosspost: V&A / [TK] Heel veel damesschoenen in maat 39 en 40 en vertel jullie daarna dat ik als ontbijt chococruesli met hazelnootmelk had en als lunch drie crackers met cervelaat of kaas. Beetje weinig nog, maar heb zenuwen voor de fysio straks. Als die man gaat vertellen dat ik niet meer mag paardrijden voorlopig, weet ik namelijk echt even niet meer waar ik dan ontspanning uit ga halen...
Ben geen sportfreak, maar als ze me paardrijden afpakken![]()
Nee zijn nog over van het sinterklaasspel dat we bij haar hebben gespeeldquote:
Haha, mijn oma stopt de pepernoten altijd terug in een zak die over zijn en zet ze dan met pasen opnieuw op tafel. Die krengen zijn tegen die tijd zo zacht en kartonerig dat je niet eens de behoefte voelt om ze te eten!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee zijn nog over van het sinterklaasspel dat we bij haar hebben gespeeld![]()
Oh vertelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vandaag tekenen bij de notarisssssssssssssssssssssss
Met het stuiteren verbrand ik ook veel kcal, om het even ontopic te houden
Ewquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Haha, mijn oma stopt de pepernoten altijd terug in een zak die over zijn en zet ze dan met pasen opnieuw op tafel. Die krengen zijn tegen die tijd zo zacht en kartonerig dat je niet eens de behoefte voelt om ze te eten!
En gefeliciteerd!
Ga vooral door ik had net zin in iets lekker dus de zin verdwijnt nu helemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Fripsel het volgende:
En dan heb ik nog niks gezegd over de appeltaart die ze me voor mijn verjaardag gaf, die over de datum was..
Of over een watermeloen die in de koelkast stond, met schimmel erop, die je nog prima kon eten als je de schimmel eraf sneed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga vandaag tekenen bij de notarisssssssssssssssssssssss
Met het stuiteren verbrand ik ook veel kcal, om het even ontopic te houden
Chips die op tafel gestaan heeft, en dan terug in een zak gegooit word met verschillende smaken door elkaar. Flessen sinas die op de bodem helemaal bruin gekleurd zijn..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga vooral door ik had net zin in iets lekker dus de zin verdwijnt nu helemaal.
En ik maar denken dat mijn oma gierig wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chips die op tafel gestaan heeft, en dan terug in een zak gegooit word met verschillende smaken door elkaar. Flessen sinas die op de bodem helemaal bruin gekleurd zijn..
Nee bij mijn oma heb ik nooit de behoefte om me vol te eten.
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Chips die op tafel gestaan heeft, en dan terug in een zak gegooit word met verschillende smaken door elkaar. Flessen sinas die op de bodem helemaal bruin gekleurd zijn..
Nee bij mijn oma heb ik nooit de behoefte om me vol te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |