Ben ook erg benieuwd hoe het straks zal gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ben net weer begonnen na een periode heel ongezond eten. Zal dus ook een hele hoop vocht zijn, niet per se vet wat ik afval.
Niet alles, maar we hebben het over sporten. Ik sla soms wel eens over als ik totaal geen zin heb, want dan sport ik met tegenzin. Bepaalde zaken in het leven kan ik niet uitstellen, maar dat vind ik niet te vergelijken met sport. Ik vind sporten ook niet zo belangrijk als mijn studie of mijn bijbaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus alles in het leven waar je geen zin in hebt stel je uit of af? Goeie instelling!
"Ja nee ik moet eigk werken maar geen zin joh. Werk morgen wel 2x zo hard!"
Als je iets wilt bereiken in dit geval afvallen is sporten zeker wel belangrijk. En tja dat dan maar overslaan omdat je geen zin hebt vind ik maar zwak. Ziek, blessure oké groot gelijk... Maar geen zin.. Tjaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:21 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet alles, maar we hebben het over sporten. Ik sla soms wel eens over als ik totaal geen zin heb, want dan sport ik met tegenzin. Bepaalde zaken in het leven kan ik niet uitstellen, maar dat vind ik niet te vergelijken met sport. Ik vind sporten ook niet zo belangrijk als mijn studie of mijn bijbaan.
Ja precies want je bent toch maar gegaan enzo. En kusje voor je pink.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik merk dat toch gaan sporten ook al heb ik geen zich vaak de meeste voldoening oplevert. Behalve die keer dat ik mijn pink brak
Auw......quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik merk dat toch gaan sporten ook al heb ik geen zich vaak de meeste voldoening oplevert. Behalve die keer dat ik mijn pink brak
Zeker, maar ik vind het niet zo belangrijk dat ik met tegenzin ga sporten. Dus ik sport ongeveer 2 á 3 keer in de week en als ik echt geen zin heb, sla ik over.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je iets wilt bereiken in dit geval afvallen is sporten zeker wel belangrijk. En tja dat dan maar overslaan omdat je geen zin hebt vind ik maar zwak. Ziek, blessure oké groot gelijk... Maar geen zin.. Tja![]()
Well, wish me luck then...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja gewoon doorlopen. Kun jij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Wat zij zegt. Ik heb ook GEEN zin om nu 8km te gaan hardlopen. Well, pech. Moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je iets wilt bereiken in dit geval afvallen is sporten zeker wel belangrijk. En tja dat dan maar overslaan omdat je geen zin hebt vind ik maar zwak. Ziek, blessure oké groot gelijk... Maar geen zin.. Tja![]()
Als je een plan voor jezelf maakt met hoevaak je per week wilt sporten en je komt daar aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:28 schreef Nammie het volgende:
[..]
Zeker, maar ik vind het niet zo belangrijk dat ik met tegenzin ga sporten. Dus ik sport ongeveer 2 á 3 keer in de week en als ik echt geen zin heb, sla ik over.
Klopt alleen soms kom ik niet aan dat aantal. Ik vind gezond eten en voldoende bewegen ook belangrijker dan een bepaald aantal keer sporten per week halen. Zodra ik moet sporten van mezelf, vind ik het niet meer leuk eigenlijk. Maar daar sta ik blijkbaar alleen in en dat is ook goed, iedereen is anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je een plan voor jezelf maakt met hoevaak je per week wilt sporten en je komt daar aan.
Dan maakt het moment inderdaad niet zoveel uit.
Maar dan moet je wel opletten dat je in totaal goed uit komt per week.
Mwah ik denk dat er wel meer zijn die ook zo denken hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Klopt alleen soms kom ik niet aan dat aantal. Ik vind gezond eten en voldoende bewegen ook belangrijker dan een bepaald aantal keer sporten per week halen. Zodra ik moet sporten van mezelf, vind ik het niet meer leuk eigenlijk. Maar daar sta ik blijkbaar alleen in en dat is ook goed, iedereen is anders.
Lijkt me ook heel gezond. Het leven draait niet om verplicht sporten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat er wel meer zijn die ook zo denken hoor
Dat is helemaal waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel gezond. Het leven draait niet om verplicht sporten.
Dat heb ik met mijn trainingen, die zijn alleen op die twee dagen dus dan moet het wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij hardlopen komt wel wat planning. Want je kunt niet ineens iedere dag gaan lopen dus steeds minstens 1 dag rust er tussen anders loop je je schenen ofzo totaal aan gort.
Maarja hier komen we toch niet aan uit.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Well, wish me luck then...Veel plezier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Ik heb een verjaardag vanavond, dus ik heb wat snacks ingecalculeerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey gaat er niemand iets minder gezonds eten dit weekend? Dan ga ik me straks nog schuldig voelen
Nah goed dat je er geen zin in hebt Lucky.
Klopt. En redelijk fanatiek ook, was voor mn vakantie zo vee dat ik van de medium intensity naar de high intensity kon. Nu kan ik weer in de low startenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:58 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk kan je snel weer sporten d-e
Jij deed bootcamp toch?
Gerookte zalm? Tonijn? Champignons?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben eens aan het denken voor mijn salade.
Ik heb ijsberg sla, bleekselderij, komkommer, rode paprika, lente ui, gerookte kip, tzaziki.
Iemand nog een idee? Ik heb geen zin in ei ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |