Wentelteefjes van suikerbrood goed? Dat was mijn brunch namelijk, restverwerking...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Ja hey gaat er niemand iets minder gezonds eten dit weekend? Dan ga ik me straks nog schuldig voelen
Nah goed dat je er geen zin in hebt Lucky.
Pullef pork, dat moet ik ook echt nog eens gaan proberen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:32 schreef Myraela het volgende:
We beginnen het jaar goed met -3.7
[..]
Ik ga vanavond naar die film met FOK!, daarna een meeting en daar eet ik een broodje pulled pork met patatjes.Voor de rest ga ik niet drinken, maar als ik dan toch moet betalen voor eten dan wil ik wel iets dat ik ook echt lekker vind.
Dat teltquote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wentelteefjes van suikerbrood goed? Dat was mijn brunch namelijk, restverwerking...
Hier zit ik ondertussen wel weer lekker in het normale ritme, deze week twee volleybaltrainingen gehad. Vanaf volgende week weer een training en een wedstrijd. Zit inmiddels ook weer netjes onder de 83 kilo, nog vijf ons tot mijn laagste gewicht van 2014. Dus ik ben tevreden zo, met de gestaag dalende lijn.
lift of death is idd goeie doe m zelf ook altijd met de squad er dan bij ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:29 schreef foxx6 het volgende:
[ afbeelding ]
Squatten is naast deathliften 1 van de beste oefeningen als je het mij vraagt. Voor de mensen die willen beginnen met afvallen is het belangrijk om duidelijke afspraken met jezelf te maken (http://letfatcry.nl/afvallen-hoe-5-tips-voor-jou/) zodat je het goed vol kan houden.
Lunches zijn inderdaad ook verschrikkelijk zwaar, maar hoe zwaarder de oefening is hoe meer resultaat je zult krijgen
Oja die wilde ik ook nog eens gaan op zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké die 7 minute workout is zwaar. Ik ben echt slecht in opdrukken planking enz
Hoe vallen jullie binnen 1 week zoveel af? Ik lees -2,4 en -3. Dat wil ik ookquote:
Niet janken! Ik moest tegen windkracht 8 in fietsen na squats e.d net.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
lift of death is idd goeie doe m zelf ook altijd met de squad er dan bij ook
ik had net zieke cravings en vrat 2000 kcal... best wel schuldgevoeltje nu
straks weer ff die energie omzetten in lean mass in de gym
al waait t wel hard, geen zin om door weer en wind naar die sportschool te lopen eigenlijk
iemand motivatietips?
Niet gaan, volgende keer extra hardquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
al waait t wel hard, geen zin om door weer en wind naar die sportschool te lopen eigenlijk
iemand motivatietips?
Komt ook veel door extra kerstkilos en het begin gaat altijd sneller.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe vallen jullie binnen 1 week zoveel af? Ik lees -2,4 en -3. Dat wil ik ook![]()
Bij mij duurt het wel 2 weken tot er 1 kilo af is
Nou nou wat een motivatie...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet gaan, volgende keer extra hard
Ja als je het wel doet voel je je daarna echt super.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
iemand motivatietips?
Ow dat zie ik niet zo. Als ik echt helemaal geen zin heb, ga ik niet. 😊 Ik zou vandaag ook gaan hardlopen, maar ik vind het heel erg vies weer. Dan haal ik het een ander moment wel in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou nou wat een motivatie...
Gaat niet helpen hoor de volgende keer extra hard gaan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ow dat zie ik niet zo. Als ik echt helemaal geen zin heb, ga ik niet. 😊 Ik zou vandaag ook gaan hardlopen, maar ik vind het heel erg vies weer. Dan haal ik het een ander moment wel in.
Ja ben net weer begonnen na een periode heel ongezond eten. Zal dus ook een hele hoop vocht zijn, niet per se vet wat ik afval.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoe vallen jullie binnen 1 week zoveel af? Ik lees -2,4 en -3. Dat wil ik ook![]()
Bij mij duurt het wel 2 weken tot er 1 kilo af is
Whaha Nee jij komt er welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ow dat zie ik niet zo. Als ik echt helemaal geen zin heb, ga ik niet. 😊 Ik zou vandaag ook gaan hardlopen, maar ik vind het heel erg vies weer. Dan haal ik het een ander moment wel in.
Niet? Wat vind jij er fout aan?quote:
Nog tips voor hardlopen met windkracht 8?quote:
O zo! Dat begrijp ik, alsnog heel fijn natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ja ben net weer begonnen na een periode heel ongezond eten. Zal dus ook een hele hoop vocht zijn, niet per se vet wat ik afval.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat haal ik ook niet hoor. Ik was al blij met het eerste pond eraf
Dus alles in het leven waar je geen zin in hebt stel je uit of af? Goeie instelling!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Niet? Wat vind jij er fout aan?Ik zie het als denken aan mezelf en rekening houden met mezelf.
Ja gewoon doorlopen. Kun jij welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog tips voor hardlopen met windkracht 8?ik moet zo nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |