Nee, dan denkt iedereen dat ik raar ben :$quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde een facebookprofiel aanmaken voor mijn kat en dan een relatie met hem nemen, maar dacht dat dat een beetje te ver zou gaan
En nu niet?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan denkt iedereen dat ik raar ben :$
Ik vind Loka niet raarquote:
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter op dat idee gekomen
Denk dat je dat wel weet, ja.quote:
Die was er dan wel 'quick' bij ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel weet, ja.
Ik ook. Alleen maar door het schema :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je dat wel weet, ja.
Gewoon doen. Doe ik t ookquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was niet nuchter op dat idee gekomen
Het is begin januari.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dus begin januari naar een feestje in amsterdam waar ik sowieso niet hip genoeg voor ben.
Ik gebruik het woord hip. Daar gaan we al
Net doen of je niet hip bent, dan ben je al hip.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga dus begin januari naar een feestje in amsterdam waar ik sowieso niet hip genoeg voor ben.
Ik gebruik het woord hip. Daar gaan we al
Cappuccino?quote:
Gekke Jappenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef aeque het volgende:
Je kunt altijd nog met een kussen naar de mac gaan.
[ afbeelding ]
Haten op mij en m'n waifuquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef aeque het volgende:
Je kunt altijd nog met een kussen naar de mac gaan.
[ afbeelding ]
Gelukkig is het dan niet je eerste naam.quote:
Nee, die is mooierquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan niet je eerste naam.
Sorry beroepsdeformatiequote:
Instantquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry beroepsdeformatiedus was het een verse cappuccino of instant cappuccino?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |