Gekke Jappenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef aeque het volgende:
Je kunt altijd nog met een kussen naar de mac gaan.
[ afbeelding ]
Haten op mij en m'n waifuquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef aeque het volgende:
Je kunt altijd nog met een kussen naar de mac gaan.
[ afbeelding ]
Gelukkig is het dan niet je eerste naam.quote:
Nee, die is mooierquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig is het dan niet je eerste naam.
Sorry beroepsdeformatiequote:
Instantquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry beroepsdeformatiedus was het een verse cappuccino of instant cappuccino?
Je wat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haten op mij en m'n waifu
Ach sommige zijn nog best lekkerquote:
Nee ik weet niet alles nee.quote:
Geen ideequote:
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, die is mooierPast ook bij me.
Ja, ik wilde nog wat meisjes uitnodigen, maar die zijn niet geinteresseerd, dus ik heb het afgeblazenquote:
Bedoel je tc?quote:
Dus jij zit stiekem elke keer te fappen op tc?quote:
jaquote:
Ik hoop hetzelfde maar dan zonder de dronkenschap.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jamorgen rond deze tijd ben ik al dronken weekend aan het vieren.
Een goede start des weekendsquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jamorgen rond deze tijd ben ik al dronken weekend aan het vieren.
ja en dan zaterdag en zondag nodig om bij te komen.quote:
Ouwe lulquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja en dan zaterdag en zondag nodig om bij te komen.
App haar.quote:
Bij mij in bed, ik zal haar even wakker maken.quote:
trekt lab jas aan..... Ff laten ontploffenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja weekendmorgen nog werken. Wie wil gaan werken voor mij?
jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef yats het volgende:
Ik heb niets met mijn naam eigenlijk. Is dat heel vreemd?
Nee. Ik heb ook een hekel aan mijn naam. Gebruik de afkortingquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef yats het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef yats het volgende:
Wow.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij in bed, ik zal haar even wakker maken.
Kan niet bij telefoonquote:
Alleen een labjas?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
trekt lab jas aan..... Ff laten ontploffen
ik ook niet. Ik vind mijn naam niet bij me passen, maar ben de enige daarin geloof ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:38 schreef yats het volgende:
quote:
Ow sorry hoor ... ik dacht dat 26jarige nog de zaterdag door konden halen...quote:
Beetje jammer weer, maar goed je moet het wel veilig doen inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee TB.... ook een veiligheidsbril op, veiligheidsschoenen aan... en gewoon kleding
Ook niet als hij uberkak is?quote:
Ik dacht eigenlijk dat dat jouw naam wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik heb ook een hekel aan mijn naam. Gebruik de afkorting.
Ik vind dat ook niet, heb ik je weleens gezegd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook niet. Ik vind mijn naam niet bij me passen, maar ben de enige daarin geloof ik
Ik vind dat niet vreemd.
nou ik ga morgen werken dus sta half 8 op. En ga na mijn werk naar vrienden en ga dan meestal met de eerste trein naar huis. Die gaat om half 8 in de ochtend dus ben dan meer dan 24 uur wakkerquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow sorry hoor ... ik dacht dat 26jarige nog de zaterdag door konden halen...
dus geen taken3 voor jou?
Wel taken 3 voor jou? Je staat niet op de lijst.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ow sorry hoor ... ik dacht dat 26jarige nog de zaterdag door konden halen...
dus geen taken3 voor jou?
Nee, helaas ben ik gezegend met een naam die jarenlang in de top 10 meest populaire meisjesnamen heeft gestaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als hij uberkak is?
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat jouw naam was
Fok is een goede bezigheidquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En hoi![]()
Ado is tv aan t kijken en ik heb geen zin om iets te doen.
Aangenaam Jan, ik ben San.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gewoon een onwijs coole naam.
Jan.
Lieg niet want dat is de mijne al.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef artelligence het volgende:
Ik heb gewoon een onwijs coole naam.
Jan.
saai hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou ik ga morgen werken dus sta half 8 op. En ga na mijn werk naar vrienden en ga dan meestal met de eerste trein naar huis. Die gaat om half 8 in de ochtend dus ben dan meer dan 24 uur wakkermaar nee geen taken 3 voor mij.
o ja, twee mensen die dat niet vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet, heb ik je weleens gezegd.
nog niet nee....quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel taken 3 voor jou? Je staat niet op de lijst.
nee hoor. Naar vrienden gaan is wel leuk.quote:
Sorryquote:
Haha, serieus? :$quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet haten op mijn moeders naam :$
mijn zusje ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helaas ben ik gezegend met een naam die jarenlang in de top 10 meest populaire meisjesnamen heeft gestaan.
Serieus jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha, serieus? :$
Was geen haat trouwens.
Annaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef over_hedge het volgende:
Mijn naam kan je ook van achter naar voor schrijven. En nee het is geen bob.
Ah op die fiets. Ik heb er ook 2 maar die zet ik morgen weer terug naar 1 denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog niet nee....
ik heb royco1 geappt of ie nog steeds er een voor mij heeft
ik ben geen chick.quote:
Ik had graag Elizabeth of Catherine gehetenquote:
Mijn moeder heet Nancy. Vind ik op zich wel een mooie naam.quote:
In Friesland kan Anna dus ook als jongensnaamquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helaas ben ik gezegend met een naam die jarenlang in de top 10 meest populaire meisjesnamen heeft gestaan.
Geen dubbele voornaam, wel een dubbele achternaam.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb je zo'n dubbele naam + bijzondere achternaam
Dat is Anne.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Friesland kan Anna dus ook als jongensnaam
Heb ik niet eerder gehoord denk ik. Het heeft wel wat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder heet Nancy. Vind ik op zich wel een mooie naam.En dan op z'n Frans uitgesproken, niet op z'n Engels.
oh. Raar. Weer wat geleerd. Maar nee ik heet geen Anna.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Friesland kan Anna dus ook als jongensnaam
dat vind ik te lang, houd meer van wat kortere namen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had graag Elizabeth of Catherine geheten. Maar helaas.
Oh ja my badquote:
Pip?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh. Raar. Weer wat geleerd. Maar nee ik heet geen Anna.
gelukkig nietquote:
Nee, klopt. Mijn oma wilde ook origineel zijn. Het was traditie dat alle meisjes in de familie als eerste naam Christina kregen. Dus je kreeg allemaal varianten daarop. M'n oma wilde iets anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet eerder gehoord denk ik. Het heeft wel wat.
oe een raadsel... hmms ....quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef over_hedge het volgende:
Mijn naam kan je ook van achter naar voor schrijven. En nee het is geen bob.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee hoor. Naar vrienden gaan is wel leuk.
ik heb voor m'n werk weleens iemand aan de lijn die zo heet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet eerder gehoord denk ik. Het heeft wel wat.
Nee, Anne is wel heel saai, hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik te lang, houd meer van wat kortere namen.
Anne ofzo vind ik wel leuk.
Mocht ik ooit nog n dochter krijgen...
Sannequote:Op donderdag 8 januari 2015 21:47 schreef yats het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
Geen dubbele voornaam, wel een dubbele achternaam.
Nee, supermooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik te lang, houd meer van wat kortere namen.
Anne ofzo vind ik wel leuk.
Mocht ik ooit nog n dochter krijgen...
Drastisch welquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, klopt. Mijn oma wilde ook origineel zijn. Het was traditie dat alle meisjes in de familie als eerste naam Christina kregen. Dus je kreeg allemaal varianten daarop. M'n oma wilde iets anders.
Ik kan geen naam bedenken naast bob en pipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |