abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 8 januari 2015 @ 18:41:04 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_148476851
Militanten van de terreurgroep Boko Haram hebben zeker honderd mensen gedood in het noordoosten van Nigeria. Volgens het districtshoofd pleegden de jihadisten hun bloedige daad afgelopen weekend in de plaats Baga.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)honderd-mensen.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 8 januari 2015 @ 18:50:30 #2
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_148477129
sommige bronnen hebben het over 2000 doden :{
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_148477184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef nofxtbr het volgende:
Zou het weer een geëscaleerde wedloop zijn, kijken wie de meeste doden op een bepaalt moment vermeldt?
  Redactie Frontpage donderdag 8 januari 2015 @ 18:52:15 #4
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148477185
http://thepeninsulaqatar.(...)llages-in-ne-nigeria

Gewoon 16 complete dorpen afgebrand :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Trouwste user 2022 donderdag 8 januari 2015 @ 18:57:55 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_148477417
quote:
En dan het cynisme van sommige FOK!kers, :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148477443
Tja, de "religie van de vrede" blijft gepassioneerd strijden voor hun doelen: het onderdrukken van andere mensen.
pi_148477562
De islam fascisten zullen nooit stoppen.
pi_148477651
hier zijn gewoon geen woorden voor....
There are only 151 Pokémon.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 januari 2015 @ 19:10:38 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_148477883
quote:
pi_148478282
Vind 't altijd weer kwetsend hoe moslims telkens weer worden afgebeeld, ben er zelf ook een. Voor 't geval je 't nog niet wist... Een groep getikte ''moslims'' is bezig met 't uitmoorden van andere moslims (en alle andere mensen). Jammer weer. Word er niet gekeken naar de 99% die wel normaal kan doen.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:37:42 #11
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_148478910
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef darkmond het volgende:
Vind 't altijd weer kwetsend hoe moslims telkens weer worden afgebeeld, ben er zelf ook een. Voor 't geval je 't nog niet wist... Een groep getikte ''moslims'' is bezig met 't uitmoorden van andere moslims (en alle andere mensen). Jammer weer. Word er niet gekeken naar de 99% die wel normaal kan doen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:38:02 #12
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148478922
Boko Haram maakt snel progressie, afgelopen week al een belangrijke militaire basis ingenomen en de laatste stad in het noordoosten van Nigeria. Hun zelfverklaarde kalifaat is niet te stoppen.
Say what?
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:42:45 #13
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148479127
Eigenlijk moeten de Britten hetzelfde doen als wat de Fransen in Mali deden, de boel flink schoonvegen. Het Franse leger heeft in 2013 daar honderden jihadisten gedood, dat ruimt lekker op.
Say what?
pi_148479132
>Nigeria

Met een gemiddeld IQ van 69, is het ook moeilijk om na te denken voor je iets doet.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 22:40:15 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148486328
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Omdat ik oprecht geïnteresseerd ben in hoe iemand tot de conclusie kan komen dat gelovigen normaal zijn. Christenen drinken het bloed van een zombie. Dat is toch ook facking niet normaal?
het is eigenlijk gewoon wijn
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_148486474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is eigenlijk gewoon wijn
Ja dus? Ze denken dat het Jezus is. Ze accepteren dus dat ze een zombie consumeren.
  Moderator donderdag 8 januari 2015 @ 22:45:41 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148486563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja dus? Ze denken dat het Jezus is. Ze accepteren dus dat ze een zombie consumeren.
nee dat denken ze niet, ze denken dat het wijn is
pi_148486837
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:06 schreef darkmond het volgende:
Got my point? Iedereen is vrij in wat ie gelooft en wat jij nu zegt klinkt simpelweg alsof je zo'n intolerant persoon bent met enkel je eigen visie op het leven, die natuurlijk perfect is.
Sorry man, ik ga serieus niet eens een poging wagen met jou te discussiëren. Punt.
Sorry, maar gelovigen zijn niet helemaal vrij in wat ze geloven. Dat is er met de paplepel ingegoten zonder dat de kinderen een keuze hebben gehad. Indoctrinatie heet zo iets. Iedereen staat daar natuurlijk vrij in (opvoeding is vrij immers), maar het blijft zo dat kinderen weinig te kiezen hebben. Als ze ouder zijn zit het geloof meestal dusdanig verweven in het leven, dat het haast onmogelijk is er rationeel over na de te denken. Als dat toch lukt en je stapt van het geloof af wordt je in staphorst verstoten, maar in de moslimwereld gewoon omgelegd als ze er achter komen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_148486845
Het zijn maar enkelingen.
pi_148491367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:52 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Sorry, maar gelovigen zijn niet helemaal vrij in wat ze geloven. Dat is er met de paplepel ingegoten zonder dat de kinderen een keuze hebben gehad. Indoctrinatie heet zo iets. Iedereen staat daar natuurlijk vrij in (opvoeding is vrij immers), maar het blijft zo dat kinderen weinig te kiezen hebben. Als ze ouder zijn zit het geloof meestal dusdanig verweven in het leven, dat het haast onmogelijk is er rationeel over na de te denken. Als dat toch lukt en je stapt van het geloof af wordt je in staphorst verstoten, maar in de moslimwereld gewoon omgelegd als ze er achter komen.
Bullshit, alleen als je onder een Taliban-regime leeft ja.
당신을 사랑합니다
pi_148491687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Tja, de "religie van de vrede" blijft gepassioneerd strijden voor hun doelen: het onderdrukken van andere mensen.
En anderen komen weer over de rug van talloze slachtoffers hun stokpaardjes berijden.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 01:15:32 #22
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_148491909
quote:
99s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef darkmond het volgende:
Je percentage klopt niet. Het percentage moslims dat dit soort acties steunt moet je in tientallen uitdrukken.
pi_148492019
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Je percentage klopt niet. Het percentage moslims dat dit soort acties steunt moet je in tientallen uitdrukken.
Het percentage moslims wat dergelijk geweld gebruikt ligt onder de 5%.
pi_148493146
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En anderen komen weer over de rug van talloze slachtoffers hun stokpaardjes berijden.
Het verschil is alleen dat stokpaardjes berijden niet strafbaar is en niet tot doden lijdt. Dit in tegenstelling tot de veel te naïeve houding die sommigen aannemen ten opzichte van moslimterreur.
  Moderator vrijdag 9 januari 2015 @ 04:29:35 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_148493463
zucht!

als jullie elkaar doden in de schoenen willen schuiven dan moeten jullie dat vooral doen maar in dit topic stopt deze malle discussie hier!

Boko Haram vanaf nu

[ Bericht 48% gewijzigd door sp3c op 09-01-2015 04:43:35 ]
pi_148493479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 04:29 schreef sp3c het volgende:
zucht!

als jullie elkaar doden in de schoenen willen schuiven dan moeten jullie dat vooral doen maar in dit topic stopt deze malle discussie hier!

Boko Haram vanaf nu
.

On-topic: Boko Haram is vreselijk en de wereld onderneemt er veel te weinig tegen.

[ Bericht 7% gewijzigd door sp3c op 09-01-2015 04:54:02 ]
pi_148501849
En het Nigeriaanse leger is nergens in dat gebied te vinden.
Ура для россии
  vrijdag 9 januari 2015 @ 12:40:44 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148501969
Werd gister nog even snel door het journaal gefietst alsof er een kudde stokstaartjes in Artis is geboren na 18 minuten charly hebdo ellende
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:14:52 #30
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148503226
quote:
SGP wil meer aandacht voor geweld Boko Haram

Bij een massamoord zaterdag in Nigeria door de islamitische terreurorganisatie Boko Haram zijn honderden mensen omgekomen. SGP-Kamerlid Kees van der Staaij, die in het land is, bevestigt berichten daarover.

Onder de slachtoffers zijn veel vrouwen, kinderen en ouderen. Een Nigeriaanse functionaris meldde eerder dat er 2000 slachtoffers waren.

Volgens Van der Staaij worden er voortdurend mensen vermoord in het gebied dat strijders van Boko Haram hebben ingenomen. In het Radio 1 Journaal vertelde hij dat de westerse media aandacht besteden aan de massamoord, maar dat het voor Nigeria zelf nauwelijks nieuws meer is.

Te weinig aandacht
Boko Haram trekt een spoor van dood en verderf door het noordoosten van Nigeria. "Inwoners vertellen mij dat strijders van de terreurgroep op motoren door dorpen rijden en lukraak mensen neerschieten. In een ander dorp zijn vorige week ruim zeventig mensen doodgeschoten. Dat wordt niet door de media gemeld", zegt Van der Staaij.

Hij vindt dat er te weinig aandacht is voor het geweld van Boko Haram. "Je hoort veel over IS, maar Boko Haram doet niet onder voor de gruwelijkheden van IS. Het zijn dezelfde barbaarse praktijken." De internationale gemeenschap moet Nigeria harder aanspreken op de naleving van mensenrechten, vindt hij. "Er kan en moet veel meer gebeuren."

Christenen
De SGP'er is in het Afrikaanse land om zich vooral op de hoogte te stellen van de vervolging van christenen door Boko Haram in het noorden van Nigeria.
Say what?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:16:29 #31
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148503274
minbuza twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 12:04:12 #Koenders: ‘Geschokt door bloedbaden #BokoHaram in Nigeria. Situatie is schrijnend. Leef mee met nabestaanden talloze slachtoffers.’ reageer retweet
Say what?
pi_148503617
Weerzinwekkend.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 13:41:22 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_148504242
Afrikanen zijn wel goed in wreedheden tegenover elkaar. Neem bijvoorbeeld de baby-loterij waar een zwangere vrouw werd opengesneden om te kijken welk geslacht de baby had of het afsnijden van de borsten van een zwangere vrouw zodat ze haar kind niet zou kunnen voeden.

brr :X
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_148514921
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:40 schreef fathank het volgende:
Werd gister nog even snel door het journaal gefietst alsof er een kudde stokstaartjes in Artis is geboren na 18 minuten charly hebdo ellende
Schandalig.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:40:14 #35
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148521826
quote:
Nigeriaans leger opent aanval om Baga te heroveren

Het Nigeriaanse leger is vrijdag een offensief begonnen om de stad Baga en de nabijgelegen militaire basis te heroveren.

Dat heeft een regeringswoordvoerder in de hoofdstad Abuja gezegd. Gevechtsvliegtuigen ondersteunen de militairen om de stad weer in te nemen.

Militanten van de islamitische terreurgroep Boko Haram namen de stad in het noordoosten van het land vorig weekend in. Zij richtten zeker twee slachtpartijen aan, waardoor meer dan honderd mensen zijn omgekomen. Ook brandden zij de huizen van inwoners plat.

Door: ANP
Say what?
pi_148524789
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 04:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

.

On-topic: Boko Haram is vreselijk en de wereld onderneemt er veel te weinig tegen.
De reden dat er een Boko Haram is en ook een IS komt onder andere door alle westerse avonturen en intriges in het midden oosten. Daarnaast is er natuurlijk ook een achterlijke cultuur, maar dat los je niet op door nog een land binnen te vallen.
pi_148525619
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Xa1pt het volgende:
Helaas is dat echt gigantisch veel te veel bij een totaal populatie van 1,3 miljard.
Geweld heeft daarbij zó veel meer impact dan geen-geweld.
pi_148531484
Vreselijk. Veel onschuldige slachtoffers. Dit is inderdaad best onderbelicht in het nieuws de afgelopen paar dagen.
pi_148532105
quote:
Nigeria: 2,000 feared killed in Boko Haram's 'deadliest massacre'

Amnesty International calls the killings ‘a disturbing and bloody escalation’ and a local defence group says its fighters have given up trying to count the bodies

Hundreds of bodies – too many to count – remain strewn in the bush in Nigeria from an Islamic extremist attack that Amnesty International described as the “deadliest massacre” in the history of Boko Haram.

Fighting continued on Friday around Baga, a town on the border with Chad where insurgents seized a key military base on 3 January and attacked again on Wednesday.

“Security forces have responded rapidly, and have deployed significant military assets and conducted air strikes against militant targets,” said a government spokesman.

District head Baba Abba Hassan said most victims are children, women and elderly people who could not run fast enough when insurgents drove into Baga, firing rocket-propelled grenades and assault rifles on town residents.

“The human carnage perpetrated by Boko Haram terrorists in Baga was enormous,” Muhammad Abba Gava, a spokesman for poorly armed civilians in a defence group that fights Boko Haram, told the Associated Press.

He said the civilian fighters gave up on trying to count all the bodies. “No one could attend to the corpses and even the seriously injured ones who may have died by now,” Gava said.

An Amnesty International statement said there are reports the town was razed and as many as 2,000 people killed.

If true, “this marks a disturbing and bloody escalation of Boko Haram’s ongoing onslaught,” said Daniel Eyre, Nigeria researcher for Amnesty International.

The previous bloodiest day in the uprising involved soldiers gunning down unarmed detainees freed in a 14 March 2014 attack on Giwa military barracks in Maiduguri city. Amnesty said then that satellite imagery indicated more than 600 people were killed that day.

The attacks come five weeks away from presidential elections which are likely to trigger even more bloodshed. Already under a state of emergency, the three north-eastern states worst hit by Boko Haram asked the central government for more troops earlier this week. The government has said voting will take place across Borno state although the worsening insecurity means few international observers are likely to get clearance to oversee voting in an area that is traditionally opposition-supporting.

Around 1.5 million people have been displaced by the violence, many of whom will not be able to vote in the polls under Nigeria’s current electoral laws.

Boko Haram also appears to be regionalising the conflict, after threatening neighbouring Cameroon in a video earlier this week.

The government has made no official comment on the alleged massacres. President Goodluck Jonathan skimmed security issues when he relaunched his re-election bid in front of thousands of cheering supporters in the economic capital, Lagos, on Thursday.

The five-year insurgency killed more than 10,000 people last year alone, according to the Washington-based Council on Foreign Relations. More than a million people are displaced inside Nigeria and hundreds of thousands have fled across its borders into Chad and Cameroon.

Emergency workers said this week they are having a hard time coping with scores of children separated from their parents in the chaos of Boko Haram’s increasingly frequent and deadly attacks.

Just seven children have been reunited with parents in Yola, capital of Adamawa state, where about 140 others have no idea if their families are alive or dead, said Sa’ad Bello, the coordinator of five refugee camps in Yola.

He said he was optimistic that more reunions will come as residents return to towns that the military has retaken from extremists in recent weeks.

Suleiman Dauda, 12, said he ran into the bushes with neighbours when extremists attacked his village, Askira Uba, near Yola last year.

“I saw them kill my father, they slaughtered him like a ram. And up until now I don’t know where my mother is,” he told the Associated Press at Daware refugee camp in Yola.
pi_148532193
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:15 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar een groot percentage moslims weet sowieso weinig over zijn eigen geloof en volgt alleen wat een bepaalde man zegt met macht en een zogenaamd religieus gezag, beetje kudde gedrag. Het is daar een stelletje debielen met te fanatieke ideeën. Sowieso denk ik niet graag dat ik met dat soort mensen om zou willen gaan, of ze nou moslims zijn of niet. Ik geloof niet dat een geloof hen maakt tot kille moordenaars of de aanhangers daarvan, er moest al ergens een steekje los hebben gezeten.

Ik hoop dat je tenminste begrijpt dat lang niet elke moslim trots is op de naam die ''wij'' nu krijgen. Schaam me echt dood als zo'n haatbaard mijn imago nog meer de grond in douwt.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_148532233
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef darkmond het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar een groot percentage moslims weet sowieso weinig over zijn eigen geloof en volgt alleen wat een bepaalde man zegt met macht en een zogenaamd religieus gezag, beetje kudde gedrag. Het is daar een stelletje debielen met te fanatieke ideeën.

Ik hoop dat je tenminste begrijpt dat lang niet elke moslim trots is op de naam die ''wij'' nu krijgen. Schaam me echt dood als zo'n haatbaard mijn imago nog meer de grond in douwt.
Voor veel mensen is dat niet duidelijk genoeg.
pi_148533072
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef darkmond het volgende:

[..]

Kan zijn. Maar een groot percentage moslims weet sowieso weinig over zijn eigen geloof en volgt alleen wat een bepaalde man zegt met macht en een zogenaamd religieus gezag, beetje kudde gedrag. Het is daar een stelletje debielen met te fanatieke ideeën. Sowieso denk ik niet graag dat ik met dat soort mensen om zou willen gaan, of ze nou moslims zijn of niet. Ik geloof niet dat een geloof hen maakt tot kille moordenaars of de aanhangers daarvan, er moest al ergens een steekje los hebben gezeten.

Mensen bij wie geen steekje los zit filteren alle doodswensen en andere negatieve dingen uit hun religie. De mensen waar wel een steekje los zit die krijgen van jullie het idee dat het haatboek wat positiefs is. Daarom moet je stoppen met meelopen met de groep en eens gaan nadenken of je wel een god wil volgen die allerlei idiote verboden heeft bedacht.
pi_148533096
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De reden dat er een Boko Haram is en ook een IS komt onder andere door alle westerse avonturen en intriges in het midden oosten. Daarnaast is er natuurlijk ook een achterlijke cultuur, maar dat los je niet op door nog een land binnen te vallen.
Tuurlijk. Het ligt allemaal aan het westen. :')
pi_148533111
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het percentage moslims dat dergelijk geweld stiekem of heel uitgesproken eigenlijk best prima vindt, ligt schrikbarend hoog.

Er zijn complete volksstammen die vinden dat de cartoonisten van Charlie Hebdo de ellende over zichzelf hebben afgeroepen en dat ze deze terreur konden verwachten. Dat is immers "logisch", als je de profeet beledigt.

Een aanzienlijk groter percentage dan 5 procent van de moslims denkt oprecht zo. Voor zover je het überhaupt "denken" kunt noemen.
pi_148533134
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het percentage moslims dat dergelijk geweld stiekem of heel uitgesproken eigenlijk best prima vindt, ligt schrikbarend hoog.

Er zijn complete volksstammen die vinden dat de cartoonisten van Charlie Hebdo de ellende over zichzelf hebben afgeroepen en dat ze deze terreur konden verwachten. Dat is immers "logisch", als je de profeet beledigt.
Net zo hoog als het percentage gasten die geweld tegen moslims en molotovcocktails bij moskeeën naar binnen gooien een heel logisch gevolg vinden naar aanleiding van Parijs.
pi_148533136
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik heb er respect voor hoe jij 4/5e van een post kan filteren om je te storten op de rode lap. Hier een goed boek voor je: http://www.bol.com/nl/p/de-koran/1001004002624133/
pi_148533139
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef superniger het volgende:
Altijd weer die moslims. :{
Ach democratie brengende westen kan ook wat van.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_148533171
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

We hebben op z'n minst een hele dikke vinger in de pap.
pi_148533182
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:34 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We hebben op z'n minst een hele dikke vinger in de pap.
Gadverdamme jij bent het half met mij eens.
pi_148533195
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Net zo hoog als het percentage gasten die geweld tegen moslims en molotovcocktails bij moskeeën naar binnen gooien een heel logisch gevolg vinden naar aanleiding van Parijs.
Ik vind geweld tegen mensen nooit "een logisch gevolg" van iets. Dat er mensen zijn die moskeeën bekogelen, vind ik afkeurenswaardig, maar kan ik gezien de context van de gebeurtenissen in Frankrijk wel begrijpen. Begrijpen is wat anders dan goedkeuren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb er respect voor hoe jij 4/5e van een post kan filteren om je te storten op de rode lap. Hier een goed boek voor je: http://www.bol.com/nl/p/de-koran/1001004002624133/
Ik wil m'n voeten nog niet eens afvegen aan dat vod. Vrijwel geen boek ter wereld heeft aan meer ellende bijgedragen dan dat boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')