Oh, niets joh. Je kunt vanmiddag gewoon rustig boodschappen gaan doen en vanavond wat biertjes wegtikken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:39 schreef I-care het volgende:
[..]
jaja, maar wat moeten wij daarmee?
Dat durf ik nu niet meer met al die liefdevolle broeders overal...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:41 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oh, niets joh. Je kunt vanmiddag gewoon rustig boodschappen gaan doen en vanavond wat biertjes wegtikken.
Eisen van onze politici dat we daar troepen heensturen? Naar de VN stappen? Dat soort dingen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:39 schreef I-care het volgende:
[..]
jaja, maar wat moeten wij daarmee?
Sinds wanneer eisen wij iets? Heb ik iets gemist. Denk je niet dat politici daar beter van op de hoogte zijn dan wij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:42 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Eisen van onze politici dat we daar troepen heensturen? Naar de VN stappen? Dat soort dingen?
Goed, omdat je het niet snapt: wij kunnen van onze politici eisen dat ze er meer aandacht aan besteden en evt. stappen ondernemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:44 schreef I-care het volgende:
[..]
Sinds wanneer eisen wij iets? Heb ik iets gemist. Denk je niet dat politici daar beter van op de hoogte zijn dan wij.
Dat ze maar zitten te wachten tot wij eens gaan eisen..
Begin een petitie zou ik zeggen, voeg de daad bij het woord.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:57 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Goed, omdat je het niet snapt: wij kunnen van onze politici eisen dat ze er meer aandacht aan besteden en evt. stappen ondernemen.
...of is dit geen democratie?
Ik vertel je alleen maar wat wij met nieuws hierover zouden kunnen doen, dat was je vraag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:58 schreef I-care het volgende:
[..]
Begin een petitie zou ik zeggen, voeg de daad bij het woord.
Jij ging er vanuit dat ik het niet zou snappen, vandaar de tip..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:02 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen maar wat wij met nieuws hierover zouden kunnen doen, dat was je vraag.
Tis niet eerlijk, maar het hemd is nader dan de rok en eigen leed weegt het zwaarst en zo....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
charlie hebdo krijgt dan 24/7 de aandacht, dit onderwerp wordt even in 3 minuten geflitst.![]()
Het is geen kwestie van een steekje los, het is geen kwestie van religie, het is een kwestie van (jonge) mannen die als de eerste de beste krijgsheer pakken wat ze hebben willen en doden waar ze zin in hebben. Het zijn niets anders dan enorme pestkoppen, maar dan in het extreme. Religie is daarbij niets meer of minder dan een (zeer goedkope) schaamlap om het (wan)gedrag te legitimeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:20 schreef darkmond het volgende:
[..]
Kan zijn. Maar een groot percentage moslims weet sowieso weinig over zijn eigen geloof en volgt alleen wat een bepaalde man zegt met macht en een zogenaamd religieus gezag, beetje kudde gedrag. Het is daar een stelletje debielen met te fanatieke ideeën. Sowieso denk ik niet graag dat ik met dat soort mensen om zou willen gaan, of ze nou moslims zijn of niet. Ik geloof niet dat een geloof hen maakt tot kille moordenaars of de aanhangers daarvan, er moest al ergens een steekje los hebben gezeten.
Bij deze heet ik je welkom en bied ik mij verontschuldigingen aan voor mijn onderschrift. Het is niet mijn bedoeling om jou - als goedwillende moslim - te kwetsen. Het is wel een bewuste provocatie aan de haatbaarden. Ik hoop dat je mijn standpunt begrijpt.quote:Ik hoop dat je tenminste begrijpt dat lang niet elke moslim trots is op de naam die ''wij'' nu krijgen. Schaam me echt dood als zo'n haatbaard mijn imago nog meer de grond in douwt.
Die lui zetten gewoon ISIS even in de schaduw.quote:'Duizenden doden aanval Boko Haram'
De aanval van Boko Haram op de Nigeriaanse stad Baga is misschien wel de dodelijkste terreurdaad van de islamitische groepering tot nu toe.
Dat meldt Amnesty International.
Onderzoeker Daniel Eyre zegt dat er berichten zijn over honderden en zelfs tweeduizend omgekomen burgers. ''We zijn bezig om meer te weten te komen over wat er is gebeurd tijdens de aanval op Baga en omgeving'', aldus Eyre.
Het Nigeriaanse leger is vrijdag een offensief begonnen om Baga en de nabijgelegen militaire basis te heroveren. Militanten van de islamitische terreurgroep Boko Haram namen de stad in het noordoosten van het land vorig weekend in.
Zij richtten zeker twee slachtpartijen aan, waardoor zeker meer dan honderd mensen zijn omgekomen.
Door: ANP
Enorm veel valt er dan ook niet over te zeggen. Het is de zoveelste laffe aanval van moslim-extremisten. De zoveelste poging om andersdenkenden te onderdrukken en af te slachten. Niks nieuws onder de zon, helaas.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
charlie hebdo krijgt dan 24/7 de aandacht, dit onderwerp wordt even in 3 minuten geflitst.![]()
De meeste slachtoffers van dit soort geweld zijn... Moslim...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:49 schreef etuiedelapiel het volgende:
Kuch kuch , wij moslims nemen afstand van deze gruwelijke daad , kuch kuch
Waarom moeten die ontvoerde kinderen dan altijd eerst nog tot de islam bekeerd worden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers van dit soort geweld zijn... Moslim...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Enorm veel valt er dan ook niet over te zeggen. Het is de zoveelste laffe aanval van moslim-extremisten. De zoveelste poging om andersdenkenden te onderdrukken en af te slachten. Niks nieuws onder de zon, helaas.
Maar als jij nog aanvullende interessante inzichten hebt, dan vernemen we die graag.
Bedankt voor je inbreng.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil met charlie hebdo, behalve dat dit een stuk ernstiger is.
Een cultuur kan niemand belonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Eentje die rationaliteit niet beloond.
Maar wel de omgevingsfactoren zo maken dat mensen dat wel doen. Voor de rest was je heel erg diep hoor.quote:
Ik begrijp nog steeds niet wiens cultuur je achterlijk noemt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar wel de omgevingsfactoren zo maken dat mensen dat wel doen. Voor de rest was je heel erg diep hoor.
Dat zegt niet zo veel. Dat was bij nazi's of stalinisten niet veel hoger.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het percentage moslims wat dergelijk geweld gebruikt ligt onder de 5%.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |