Toen zat hij nog bij de vvd toch? Toen mocht hij zijn eigen mening nog niet verkondigen.quote:
Wat een onzin. Een kamerlid mag altijd zijn mening verkondigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Toen zat hij nog bij de vvd toch? Toen mocht hij zijn eigen mening nog niet verkondigen.
Dus sprak hij hier namens de vvd en niet voor zichzelf. Derhalve onzin post.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een kamerlid mag altijd zijn mening verkondigen.
quote:
Toch wel gaaf en verfrissend om te zien eigenlijk. Een relatief jonge Wilders die overkomt alsof ie weet waar hij over praat (en die sowieso in een praatprogramma aanwezig isquote:
Nou nou, een fatsoenlijke PR-machine staat echt niet toe dat een poster een witte tekst op een witte achtergrond bevat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt ja, zijn Franse collega's doen dat toch beter.
[ afbeelding ]
Als er hier een aanslag wordt gepleegd, ga ik in elk geval wél sterk ageren tegen figuren die durven te beweren dat het niet te voorzien was. En ik ga ook ageren tegen het veel te softe, naïeve beleid van de afgelopen jaren wat betreft de concrete aanpak van moslim-extremisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:28 schreef flufffy het volgende:
en als hier een aanslag wordt gepleegd gaat iedereen de meeloper uithangen met knip en plak gelul over hoe vaak we wel niet gewaarschuwd waren
Ga lekker op de fascistische pvv stemmen, want die hebben vast wel een oplossingquote:Op zondag 11 januari 2015 06:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er hier een aanslag wordt gepleegd, ga ik in elk geval wél sterk ageren tegen figuren die durven te beweren dat het niet te voorzien was. En ik ga ook ageren tegen het veel te softe, naïeve beleid van de afgelopen jaren wat betreft de concrete aanpak van moslim-extremisme.
Ga lekker krokodillentranen huilen voor Charlie en ga weer rustig verder met het demoniseren van Wilders die bovenaan de dodenlijst van de moordenaars van Charlie staat.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga lekker op de fascistische pvv stemmen, want die hebben vast wel een oplossing
Ik ga alvast onder de tafel zitten.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het Westen en de rest van de beschaafde wereld is in oorlog met moslim-extremisten; met terroristische groeperingen die doelbewust aanslagen plegen in het Westen. Dezelfde groeperingen zijn ook bezig om het grondgebied van de islam met geweld verder uit te breiden; op tal van plekken in Afrika en Azië.
Vergeet Wilders even (en de eventuele aversie tegen Wilders) en luister naar de woorden van de premier van Canada:
Kijk, zulke leiders hebben we nodig. Mensen die niet om de hete brij heen draaien, maar dingen benoemen zoals ze zijn én zorgen voor een aanpak ervan.![]()
Kortom: ja, het is oorlog. Wilders - hoe vervelend ook - heeft gelijk. Het Westen en de totale beschaafde wereld is in staat van oorlog met moslim-extremisten. En zo moeten we de kwestie ook behandelen.
Dus volgens jou zouden nu de wetten moeten gelden die passen bij de staat van oorlog?quote:Op zondag 11 januari 2015 06:07 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom: ja, het is oorlog. Wilders - hoe vervelend ook - heeft gelijk. Het Westen en de totale beschaafde wereld is in staat van oorlog met moslim-extremisten. En zo moeten we de kwestie ook behandelen.
Van sommige lieden zie je de handen duidelijk jeuken om opnieuw een flinke serie persoonlijke vrijheden in te perken, zodat we een mogelijke aanslag alsnog niet kunnen voorkomen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dus volgens jou zouden nu de wetten moeten gelden die passen bij de staat van oorlog?
Klopt, de noodtoestand uitroepen is altijd erg geliefd bij dictators. Wilders is toch niet zo'n democraat als hij altijd zegt te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van sommige lieden zie je de handen duidelijk jeuken om opnieuw een flinke serie persoonlijke vrijheden in te perken, zodat we een mogelijke aanslag alsnog niet kunnen voorkomen.
Ja, de hang naar totalisme zit er diep in bij bepaalde figuren. Volgens mij komen we uiteindelijk verder met het benadrukken van de goede kanten van de westerse keuzes. De 'militaire' strijd is toch bijna niet te winnen blijkt. Het moet uiteindelijk uit het hart komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van sommige lieden zie je de handen duidelijk jeuken om opnieuw een flinke serie persoonlijke vrijheden in te perken, zodat we een mogelijke aanslag alsnog niet kunnen voorkomen.
Welke concrete aanpak verlang je op dit moment?quote:Op zondag 11 januari 2015 06:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er hier een aanslag wordt gepleegd, ga ik in elk geval wél sterk ageren tegen figuren die durven te beweren dat het niet te voorzien was. En ik ga ook ageren tegen het veel te softe, naïeve beleid van de afgelopen jaren wat betreft de concrete aanpak van moslim-extremisme.
Verbind nou een wat consequenties aan die constatering.quote:Op zondag 11 januari 2015 06:07 schreef Elfletterig het volgende:
Het Westen en de rest van de beschaafde wereld is in oorlog met moslim-extremisten; met terroristische groeperingen die doelbewust aanslagen plegen in het Westen. Dezelfde groeperingen zijn ook bezig om het grondgebied van de islam met geweld verder uit te breiden; op tal van plekken in Afrika en Azië.
Vergeet Wilders even (en de eventuele aversie tegen Wilders) en luister naar de woorden van de premier van Canada:
Kijk, zulke leiders hebben we nodig. Mensen die niet om de hete brij heen draaien, maar dingen benoemen zoals ze zijn én zorgen voor een aanpak ervan.![]()
Jihadisten niet terug laten keren en ex-jihadisten (en de gasten die ze rekruteren) opsluiten of het land uitgooien zou al veel helpen. Geen haat-imams meer toelaten. Simpele maatregelen welke elk weldenkend mens al lang geleden had kunnen bedenken.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke concrete aanpak verlang je op dit moment?
We kunnen natuurlijk ook niks doen en de komende 100 jaar de ene aanslag na de andere voorbij zien gaan. Is dat wat je wilt?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verbind nou een wat consequenties aan die constatering.
Veel verder dan 'harder aanpakken' schreeuwen heb ik je je nog niet zien komen op dit forum. Het is oorlog, stel jij. Welke offers ben je bereid te maken? En kom nou eens niet aan met zwaardere straffen en extremisten op de huid zitten, want als je denkt dat het probleem daardoor verdwijnt, ben je wel heel naïef.
De vrijheid om niet vermoord te worden vind ik ook toch wel erg belangrijk hoor. Ik weet niet hoe jij dat ziet.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dat wat er staat?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook niks doen en de komende 100 jaar de ene aanslag na de andere voorbij zien gaan. Is dat wat je wilt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |