abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148887087
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Nee. Ze onderzoeken terrorisme. Je geframe is te doorzichtig.
Islam en terrorisme hebben toch niks met elkaar te maken? Ze doen denk ik geen onderzoek naar de protestantse kerk in Heerhugowaard. Discriminatie dus.
pi_148887166
Is braindead hier nou nog steeds bezig :') gast :')
pi_148887797
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 20:51 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Islam en terrorisme hebben toch niks met elkaar te maken? Ze doen denk ik geen onderzoek naar de protestantse kerk in Heerhugowaard. Discriminatie dus.
Nee, discriminatie heeft daar niets mee te maken.
pi_148887852
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, discriminatie heeft daar niets mee te maken.
Waarom niet?
pi_148894556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 21:08 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Of je trollt of je bent dom.

Je onderzoekt mensen/instituten/gebouwen op terrorisme/radicale ideeën als daar een goede reden voor is.

Die reden is niet 'ze zijn islamitisch'. Dus geen discriminatie.
pi_148895852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 19:06 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Smoesjes. Dit valt me tegen van je. Je keurt discriminatie in dit geval gewoon goed. Het gaat niet om de moskeeën. Ze zullen geen onderzoek doen rond leegstaande moskeeën. Ze onderzoeken moslims. Ze hebben ook geen verdachten in het vizier (bij aanvang). Ze gaan waarschijnlijk kijken wat er gepreekt wordt. Maken contact met de bezoekers wat er speelt. Onderzoeken geldstromen. En niet alleen in moskeeën. Als ze informatie krijgen dat ergens 100 mannen met baarden en jurken regelmatig samenkomen dan zullen ze dat ook waarschijnlijk onderzoeken. Pure discriminatie.
Leuk, die opmerking over smoesjes. Het toont maar weer eens aan dat je van discriminatie werkelijk niets begrepen hebt.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_148895907
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dat is de grootste vraag van dit topic. Ik heb echter te lange en oprechte reacties gezien in eerdere reeksen dus ik ga voor het laatste.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
pi_148898203
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 23:29 schreef bamibij het volgende:

[..]

Je onderzoekt ISLAMITISCHE mensen/instituten/gebouwen op terrorisme/radicale ideeën als daar een goede reden voor is.

Die reden is niet 'ze zijn islamitisch'. Dus geen discriminatie.
FYP.
Ik neem aan dat alles onder de loep genomen wordt, ook al is er geen directe reden om een islamitisch instituut van onwenselijke praktijken te verdenken. Discriminatie dus.
pi_148898215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:06 schreef keste010 het volgende:

[..]

Leuk, die opmerking over smoesjes. Het toont maar weer eens aan dat je van discriminatie werkelijk niets begrepen hebt.
Ik zie het al. Je gaat er niet op in. Dan ga ik er vanuit dat ik gelijk heb. Het is discriminatie en jij keurt het goed.
pi_148898271
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik zie het al. Je gaat er niet op in. Dan ga ik er vanuit dat ik gelijk heb. Het is discriminatie en jij keurt het goed.
Dion Grausjuh!

Heb je je gelijk binnen nu?
pi_148900911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 02:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik ga daar niet op in. Dat is namelijk zinloos zolang jij echt de ballen verstand hebt van wat discriminatie inhoudt. Ik heb je genoeg keren gewezen op hoe discriminatie voor onze wet gedefinieerd wordt maar jij blijft de term maar in je eigen voordeel gebruiken. Lijkt erg op hoe Geert de Islam als ideologie bestempelt; ook zo'n kwestie van recht lullen wat krom is. Ga jij er maar vanuit dat je gelijk hebt hoor, veel plezier ermee! :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')