Oh en de verdachten van gister hebben ook een tankstation overvallenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel de samenvatting zoekenMaar zo op het eerste oog dus niet meer dan wat speculaties over de mogelijke vluchtroute die ze nemen.
Als je in je hoofd wordt geschoten zie je sowieso vrij weinig meer vrees ik..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja in computerspelletjes zie je wel wat. Of in films.
Maar in het echt, als je met klein kaliber door je hoofd wordt geschoten komt er geen zieke spray bloed uit. Helemaal niet een die je kunt zien op een kutkwaliteit telefoonfilmpje van 200 meter afstand.
Ze zijn ook al niet meer 3 personen aan het zoeken, die 18-jarige knaap zat gewoon op school. Cleared of all charges.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Paris shooting inconsistencies
-The police is looking for 3 people, one is said to be the driver although the video clearly shows that they are only two.
-The offensive cartoon was published in 2011, why attack now?
-The Journal's office was protected by a permanent police patrol for years but this security measure was lifted only a few weeks before and it was downsized to one cop inside the office.
-How did the killers manage to get away without being caught by the police?
-The killers are heard Allahu akbar just to make sure everyone knows they are islamist yet they wear masks and don't want to be identified.
-The suspects are identified thanks to an identity card found in an abandonned vehicle.
-The photos of their id card and their credentials first appeared on an israeli website. This information usually stays top secret.
-The suspects are known by the police for coming back from Syria.
-A Charlie Hebdo reporter told that the attackers had to have been informed that the editorial meeting was taking place, otherwise there are not many people on the premises because the journalists from Charlie Hebdo only gather in their Paris office once per week.
Kan iemand me dikgedrukt tekst uitleggen??
Dan kijk je verkeerd. Daarnaast is Geenstijl zo salonfähig geworden dat hun kindje een PO is geworden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, hoe de pers tegen Geenstijl aankijkt, maar ook alle mensen die weigeren ermee te praten omdat het een racistisch platform is. Hoe men er op Fok! tegen aankijkt. Maar ik zie nooit kritieken op Marokko.nl voorbij komen.
Dat had ik al wel gelezen, dus volgens mij ben ik alweer helemaal bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh en de verdachten van gister hebben ook een tankstation overvallen
Aah ok, ik heb verkeerd gelezen. Het zijn de Amerikaanse ambassades in het buitenland waar altijd al zwaarbewapende agenten rondlopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Staan u ook buiten voor de deur, zichtbaar.
Klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook al niet meer 3 personen aan het zoeken, die 18-jarige knaap zat gewoon op school. Cleared of all charges.
En ze hebben net een tijdje een gebouw omsingeld maar daar zitten ze dus ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat had ik al wel gelezen, dus volgens mij ben ik alweer helemaal bij
Ja. Ze hebben maar 1x per week een redactievergadering waar allen die ze bij naam hebben genoemd en doodgeschoten hebben bijeen zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
-The police is looking for 3 people, one is said to be the driver although the video clearly shows that they are only two.
-The Journal's office was protected by a permanent police patrol for years but this security measure was lifted only a few weeks before and it was downsized to one cop inside the office.
-The killers are heard Allahu akbar just to make sure everyone knows they are islamist yet they wear masks and don't want to be identified.
-The suspects are identified thanks to an identity card found in an abandonned vehicle.
-The photos of their id card and their credentials first appeared on an israeli website. This information usually stays top secret.
-A Charlie Hebdo reporter told that the attackers had to have been informed that the editorial meeting was taking place, otherwise there are not many people on the premises because the journalists from Charlie Hebdo only gather in their Paris office once per week.
Ja, regelmatig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, zie je ooit negatieve berichten over Marokko.nl?
Schot was ook praktisch recht van boven, als de kogel er al doorheen gaat (schedels zijn nogal hard) dan zou het bloed er aan de onderkant uitkomen en zou je het nog niet zien.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je in je hoofd wordt geschoten zie je sowieso vrij weinig meer vrees ik..
Broodje hamquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, ze hebben bij het tankstation ook eten gestolen.
Hoe weten de daders over wekelijkse vergadering??quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben maar 1x per week een redactievergadering waar allen die ze bij naam hebben genoemd en doodgeschoten hebben bijeen zijn.
De daders moeten dat geweten hebben.
Is de stelling
- wie zegt dat het over 1 cartoon gaatquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Je linkje bevat helemaal geen quotes van Peter, dus wat moet ik hier mee?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_op_Peter_R.__.html
Ja in Reims en dat andere dorp nabij de Ardennen, daarna dus nog één?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En ze hebben net een tijdje een gebouw omsingeld maar daar zitten ze dus ook niet.
Die hadden ze blijkbaar altijd op woensdag.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoe weten de daders over wekelijkse vergadering??
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel, hoe de pers tegen Geenstijl aankijkt, maar ook alle mensen die weigeren ermee te praten omdat het een racistisch platform is. Hoe men er op Fok! tegen aankijkt. Maar ik zie nooit kritieken op Marokko.nl voorbij komen.
Niet helemaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef crv het volgende:
[..]
- wie zegt dat het over 1 cartoon gaat
- ook zij kunnen informatiebronnen hebben en op de boel in de gaten houden
- het zal geen geheim zijn wanneer de vergadering is, iedereen deelt zijn shit op SM tegenwoordig
Social mediaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Omdat er tussendoor verwijderd wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
Topic gaat over de 301 posts heen?
Posts verwijderd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
Dit was de laatstequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in Reims en dat andere dorp nabij de Ardennen, daarna dus nog één?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Omdat er tussendoor verwijderd wordt.
Ik weet het en dat is best irritant, pagina verspringt constant.quote:
Ze hebben het tankstation overvallen toch? Tsja als je dan ook honger hebt dan...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef RingBewoner het volgende:
Lol, ze hebben bij het tankstation ook eten gestolen.
Er zijn in Frankrijk dan ook genoeg kale mannen met baarden, je zit wel eens achter de verkeerde aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Triggershot het volgende:
Trouwens wel props voor het zo lang voortvluchtig zijn terwijl het hele land op alert staat en verschillende veiligheidsdiensten je op de kraag zitten?
Is dit geverifieerd?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit was de laatste
Daders in woning?
Le Figaro twittert dat de twee verdachten zich hebben verschanst in een huis in Crépy/en/Valois, in het departement L'Oise. Het huis wordt omsingeld en er vliegen twee helikopters boven.
Les 2 suspects seraient retranchés dans une habitation sans l' #Oise selon @F3Picardie >> http://t.co/iiuZSZ1COSpic.twitter.com/U35JqtuQnk
— Le Figaro (@Le_Figaro) January 8, 2015
Ze bedoelen dat ze getipt moeten zijn door iemandquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Omdat we het er net over hadden dat het zomige broodjes zijn en dat er een pizza bezorgd zou worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben het tankstation overvallen toch? Tsja als je dan ook honger hebt dan...
Jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef RingBewoner het volgende:
hoeveel mensen gooien al hun interne shit op de SM.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een interne gelegenheid??
Ik mag hope dat dat niet de strategie is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er zijn in Frankrijk dan ook genoeg kale mannen met baarden, je zit wel eens achter de verkeerde aan.
Als ze al bijna 24 uur in touw zijn kun je best wel wat honger hebben jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben het tankstation overvallen toch? Tsja als je dan ook honger hebt dan...
Dit, er zullen wel schuiladressen en dergelijke aan te pas zijn gekomen. En mensen die bereid zijn ze te verbergen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef Triggershot het volgende:
Trouwens wel props voor het zo lang voortvluchtig zijn terwijl het hele land op alert staat en verschillende veiligheidsdiensten je op de kraag zitten?
NWS / Minister doet onderzoek naar marokko.nlquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze bedoelen dat ze getipt moeten zijn door iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |