Precies mijn punt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, zie je ooit negatieve berichten over Marokko.nl? Geenstijl krijgt alle stront over zich heen, juist van veel Marokkanen en Surinamers want razzzziztisch platform, maar over Marokko.nl hoor je ze niet. Geenstijl is inderdaad vaak zeer dubieus in hun berichtgeving, ze sturen bewust aan op een tweespalt door de manier waarop ze hun berichten posten en daarom krijgen ze ook de strontkar over zich heen gekieperd. Marokko.nl verdient dit echter ook omdat daar gewoon regelrecht gestoorde radicalen zitten die ongestoord de dood van Joden en ongelovigen mogen toejuichen zonder dat de moderatie ingrijpt. Maar waar is de verontwaardiging? Niet.
Die heeft wellicht een alibi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste wat ik had gehoord was dat er één zich had aangegeven
Andere dadersquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanochtend een agente vermoord, verdachte nog niet gepakt. Net zoals die van gisteren zijn nog niet gepakt.
Moet je een beetje boter?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Peter heeft gezegd dat hij de vrijheid van meningsuiting wil inperken?
Vreemd dan dat ze dat niet quoten in het nieuwsbericht.
Er bestaan ook domme en ronduit beroerde journalisten.quote:
Alluhoedjes.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijft vaag dat hij van 1 meter afstand door zijn kop wordt geschoten en je niks ziet
Bij hem ging inderdaad ook het licht uit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijft vaag dat hij van 1 meter afstand door zijn kop wordt geschoten en je niks ziet
Daders nog niet gepakt en hier op deze topic probeert men elkaar te overtreffen in politieke correctheid.(kots)quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:16 schreef LTVDK het volgende:
Iemand die mij een update kan geven over de ontwikkelingen van de afgelopen 12 uur?
Die was niet gerelateerd toch, gewoon een bekende draaideur crimineel?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanochtend een agente vermoord, verdachte nog niet gepakt. Net zoals die van gisteren zijn nog niet gepakt.
Call of duty is geen weergave van de realiteitquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Jazeker welquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wel KoosVogels, ik ontken niet dat die lui er zijn, ik zeg alleen dat ik ze niet op Fok! of Geenstijl heb gezien. Op Facebook heb ik inderdaad wel dat soort reacties voorbij zien komen.
Nee ze denken nu dat het een terreur daad was.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was niet gerelateerd toch, gewoon een bekende draaideur crimineel?
Dan ga ik wel de samenvatting zoekenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heeft wellicht een alibi.
Maar veel leesplezier dan
Wel, hoe de pers tegen Geenstijl aankijkt, maar ook alle mensen die weigeren ermee te praten omdat het een racistisch platform is. Hoe men er op Fok! tegen aankijkt. Maar ik zie nooit kritieken op Marokko.nl voorbij komen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, ja. Of bedoel je in de pers?
Kan je het op je hoofd smeren. Man, hij zegt dat niet letterlijk maar als je dit toch uitlokking noemt dan ben je niet helemaal 100. Hij klaagt Holleeder toch ook aan? Dat zou in zijn redenatie dan toch ook niet moeten want hij heeft het met zijn gestalk uitgelokt.quote:
Dat is altijd al zo toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef StephanL het volgende:
Zwaar bewapende agenten bij Franse Ambassade in America.
Dat is dan erg dom want alle massamoordenaars waren behoorlijk intelligent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was van de week nota bene ophef over Nederlanders die aanslagen op moskee's in Zweden toejuichten.
Mijn vertrouwen in het domme deel van de bevolking is niet bijster groot wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |