als het kut is, is het de schud van de artiest hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga hem nu opzetten
als het kut is is het jouw schuld
Nee, van Knut. Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
als het kut is, is het de schud van de artiest hoor
spannendquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ga hem nu opzetten
als het kut is is het jouw schuld
Nee, een ander.quote:
Nigerianenquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
oei, gelukkig maar dat ik geen rabobank heb,.
Zo slecht zijn die mails hequote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Donder op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo slecht zijn die mails he
Mensen die erin trappen_!
Ik zit wel bij de Rabo en krijg die mails echt nooit. Ik krijg mails van een Nigeriaanse prins die mij 1 miljoen dollar beloofd. Prima kerel lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:03 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens.
Random vraag:
zouden jullie op een waddeneiland willen wonen?
Ik verheug me nu al op de informatieve reacties bij thuiskomst.
Nee, ik ben geen stinkende hippie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Random vraag:
Te ver van bewoonde wereldquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Random vraag:
De vriend van de oom van de klasgenoot van een vriendin van mijn zus kende de broer van de ex-vrouw van de neef van de cartoonist. Ik ben diep geraakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer wat er is gebeurd in Parijs. De vriend van de neef van mijn buurman kende een van de cartoonisten. Raakt mij een beetje indirect ook.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De vriend van de oom van de klasgenoot van een vriendin van mijn zus kende de broer van de ex-vrouw van de neef van de cartoonist. Ik ben diep geraakt.
komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Best jammer wat er is gebeurd in Parijs. De vriend van de neef van mijn buurman kende een van de cartoonisten. Raakt mij een beetje indirect ook.
Sorry, je bent niet bijzonder. Iedereen boven de 6 heeft wel eens een tekening gemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf wel eens een tekening gemaakt. (niet van moslims maar van de teenage mutant ninja turtles).
Voor sommige zal dit vergezocht zijn, maar je kijkt toch heel anders tegen de gebeurtenissen aan als iemand die nooit heeft getekend.
Ik voel dit gewoon helemaal. Ik zag een keer iemand tekenen op tv. Het was een handtekening onder een contract, maar toch... Je voelt toch een band plots.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf wel eens een tekening gemaakt. (niet van moslims maar van de teenage mutant ninja turtles).
Voor sommige zal dit vergezocht zijn, maar je kijkt toch heel anders tegen de gebeurtenissen aan als iemand die nooit heeft getekend.
Toch nog iemand die hapt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Sorry, je bent niet bijzonder. Iedereen boven de 6 heeft wel eens een tekening gemaakt
Niet te geloven, juist als je denkt: zo dom zijn ze hier toch niet...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch nog iemand die hapt.
Goed, jij bent het maar, maar toch.
Gelukkig heb ik jouw intelligentie om mij bij vlagen aan op te trekkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet te geloven, juist als je denkt: zo dom zijn ze hier toch niet...
Oei als dat alles is, zijn we beiden fucked...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik jouw intelligentie om mij bij vlagen aan op te trekken
waarmee?quote:
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Paris FCquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:20 schreef opperkleurder het volgende:
Waar heeft die Charlie Hebdo trouwens rechtsback gespeeld?
Ze hebben toch wel 2 echte afmakers voorin lopen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens afgetekend zien verliezen.
Die jonge waterdrager zal wel een tijdje geschorst worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel 2 echte afmakers voorin lopen.
Oh btw, misschien moet je eens in India aan de slag:quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die jonge waterdrager zal wel een tijdje geschorst worden.
Heb daar al 3,5 maand gewoond. Was briljant als je daar met ambtenaren sprak. Wilde je een afspraak maken voor een interview, kon je vaak dezelfde dag nog langskomen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh btw, misschien moet je eens in India aan de slag:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)heid-ontslagen.dhtml
Ja, die hebben toch geen fuck te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb daar al 3,5 maand gewoond. Was briljant als je daar met ambtenaren sprak. Wilde je een afspraak maken voor een interview, kon je vaak dezelfde dag nog langskomen.
Vooral de managers en directeuren doen niks in vergelijking met hun collega's in Nederland, hier werkt het management echt hard weet ik uit ervaring te zeggen. De overheid is Nederland is echt niet zo slecht als je dat vergelijkt met de meeste andere landen in de wereld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die hebben toch geen fuck te doen.
Manager worden is daar ook gewoon een levensdoel. Maakt niet uit wat je managed, zolang je maar manager bent.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooral de managers en directeuren doen niks in vergelijking met hun collega's in Nederland, hier werkt het management echt hard weet ik uit ervaring te zeggen. De overheid is Nederland is echt niet zo slecht als je dat vergelijkt met de meeste andere landen in de wereld.
Toch raar dat Football Manager daar nooit echt is aangeslagen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Manager worden is daar ook gewoon een levensdoel. Maakt niet uit wat je managed, zolang je maar manager bent.
Probeer daar maar eens iets in een 'westers' warenhuis te kopen. Je komt langs 10 verschillende medewerkers die elk een krabbeltje moeten zetten op een bon...quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toch raar dat Football Manager daar nooit echt is aangeslagen.
Maar inderdaad je hebt gelijk. Hetzelfde geldt overigens voor werken in India in het algemeen. Mooiste zijn de beveiligers van pinautomaten. Die zitten/slapen de hele dag op een stoel.
Dat valt wel mee tegenwoordig. Is over het algemeen niet anders dan in Nederland. Bij een enkele winkel heb je 2 counters. Eentje waar je een bonnetje krijgt en eentje waar je moet betalen. Een enkele keer moet je de kassabon nog laten zien om naar buiten te gaan, dat was vooral in supermarkten zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Probeer daar maar eens iets in een 'westers' warenhuis te kopen. Je komt langs 10 verschillende medewerkers die elk een krabbeltje moeten zetten op een bon...
Ik ben voor het laatst in 2008 geweest. Maar toen alleen in Delhi.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat valt wel mee tegenwoordig. Is over het algemeen niet anders dan in Nederland. Bij een enkele winkel heb je 2 counters. Eentje waar je een bonnetje krijgt en eentje waar je moet betalen. Een enkele keer moet je de kassabon nog laten zien om naar buiten te gaan, dat was vooral in supermarkten zo.
Ik in 2009 o.a. Mumbai en Delhi en vorig jaar nog in Mumbai en Goa.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben voor het laatst in 2008 geweest. Maar toen alleen in Delhi.
Ik ben nog niet in veel plaatsen geweest: 1e keer - Delhi, Agra, Jaipur en Bombay, 2e keer - Delhi en Agra.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik in 2009 o.a. Mumbai en Delhi en vorig jaar nog in Mumbai en Goa.
Ik de eerste keer ook die plaatsen aangevuld met Varanasi en Goa (2x). Een keer een weekendje Goa gedaan, dat is een nacht rijden heen en een nacht rijden terugquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in veel plaatsen geweest: 1e keer - Delhi, Agra, Jaipur en Bombay, 2e keer - Delhi en Agra.
Eerste keer was ik er voor een huwelijk van een vriend en de tweede keer ivm het overlijden van mijn opa.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik de eerste keer ook die plaatsen aangevuld met Varanasi en Goa (2x). Een keer een weekendje Goa gedaan, dat is een nacht rijden heen en een nacht rijden terug
Heb jij Indiaas bloed Don?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste keer was ik er voor een huwelijk van een vriend en de tweede keer ivm het overlijden van mijn opa.
Inso en ik vinden dit leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben een katholieke hindostaan uit Suriname.
Inso wist dat al.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso en ik vinden dit leuk.
Ja, al verwacht ik elk moment een post van Stijn. Zijn eten zal nu wel gezakt zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooie duoloog zo in dit topic.
Dat is al verteerd zelfs.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, al verwacht ik elk moment een post van Stijn. Zijn eten zal nu wel gezakt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |