Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit ik nog op mn gemak![]()
Ergste was een niet zo goed bekend staande maatschappij in Myanmar, waar je ticket werd geschreven op een velletje papier, je tassen door koelies werden gedragen en de wachtruimte was gewoon klapstoeltje op de landingsbaan
Waren sowieso wel erg veilig, hadden een splinternieuwe vloot in tegenstelling tot de oude bakken waar veel pricefighters mee vliegen.quote:
Baas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ergste was een niet zo goed bekend staande maatschappij in Myanmar, waar je ticket werd geschreven op een velletje papier, je tassen door koelies werden gedragen en de wachtruimte was gewoon klapstoeltje op de landingsbaan
Je tassen werden gedragen. Dat is al meer dan Brussel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2014 was geen goed jaar voor Maleisië wat dat betreftquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren sowieso wel erg veilig, hadden een splinternieuwe vloot in tegenstelling tot de oude bakken waar veel pricefighters mee vliegen.
En nog zijn de ticketprijzen naar KL niet gedaald... #durfteprofiterenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
2014 was geen goed jaar voor Maleisië wat dat betreft
die KLM wereldweken vallen sowieso wat tegen qua voordeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nog zijn de ticketprijzen naar KL niet gedaald... #durfteprofiteren
Ik vlieg niet graag met KLM van/naar KL. Dat vliegtuig gaat door naar Jakarta en heeft eeuwig vertraging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
die KLM wereldweken vallen sowieso wat tegen qua voordeel
Veel keus heb je niet toch, SQ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vlieg niet graag met KLM van/naar KL. Dat vliegtuig gaat door naar Jakarta en heeft eeuwig vertraging.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Saind het volgende:
Knut dat buitencentrum is wel echt heeel ghetto
Aids is niet tijdelijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik tijdelijke aids aan mijn keel.
Moet je maar niet slikken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik tijdelijke aids aan mijn keel.
Ja? Die zijn ook vaak goedkoop naar Japan..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MAS, en Turkish Airlines. Die laatste is me zeer goed bevallen.
Gewoon goede service, prettige reistijden en een acceptabele overstap in Istanbul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Die zijn ook vaak goedkoop naar Japan..
Belangrijke vraagstukken:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon goede service, prettige reistijden en een acceptabele overstap in Istanbul.
Hoe ongelijk is Nederland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een WRR rapport als tentamenstof
Ja en goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belangrijke vraagstukken:
- hadden ze bier aan boord?
- hoe was het eten?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hier niet tegen kunt, kom je maar lekker met een kalashnikov bij me langs.
ja maar dat is met overstappen, kost toch ook veel tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MAS, en Turkish Airlines. Die laatste is me zeer goed bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |