RyanAir godenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ryanair. Retour eindhoven - warschau 34 euro.
Vlieg er tegenwoordig niet vaak meer.quote:
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ryanair. Retour eindhoven - warschau 34 euro.
Wat een baasquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...
Als je maar op het goede moment boekt en hun achterlijke cookiesysteem ontlooptquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg er tegenwoordig niet vaak meer.
Vroeger waren ze pas echt ziek goedkoop
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...
Waarom laat je je zoontje dan kiezen johquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kiezen is iets anders dan bepalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom laat je je zoontje dan kiezen joh
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je maar op het goede moment boekt en hun achterlijke cookiesysteem ontloopt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet daar binnenkort extra betalen voor de zwemvesten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.
Dan krijg ik echt de schijt van ryanair.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet daar binnenkort extra betalen voor de zwemvesten.
RyanAir is niet echt de maatschappij als je bang bent, nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.
Dan krijg ik echt de schijt van ryanair.
Understatement jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
RyanAir is niet echt de maatschappij als je bang bent, nee.
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemakquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Understatement ja
Alleen weinig moeite mee.
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemak
Ik stap zelf ook overal in. Kan mij het schelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemak
Ach, dan stop je er gewoon nog 2 inquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stap zelf ook overal in. Kan mij het schelen.
Maar als je met mensen vliegt die al 2 pammetjes nodig hebben om uberhaubt een british airways vliegtuig binnen te stappen waag ik me niet meer aan ryan air.
Daar zit ik nog op mn gemakquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?
Die zijn nu ook weer veiligquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |