RyanAir godenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ryanair. Retour eindhoven - warschau 34 euro.
Vlieg er tegenwoordig niet vaak meer.quote:
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ryanair. Retour eindhoven - warschau 34 euro.
Wat een baasquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...
Als je maar op het goede moment boekt en hun achterlijke cookiesysteem ontlooptquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg er tegenwoordig niet vaak meer.
Vroeger waren ze pas echt ziek goedkoop
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn zoontje wil op vakantie naar Japan. Hij mocht kiezen, ik had gehoopt op iets minder ver...
Waarom laat je je zoontje dan kiezen johquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kiezen is iets anders dan bepalen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom laat je je zoontje dan kiezen joh
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je maar op het goede moment boekt en hun achterlijke cookiesysteem ontloopt
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet daar binnenkort extra betalen voor de zwemvesten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.
Dan krijg ik echt de schijt van ryanair.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je moet daar binnenkort extra betalen voor de zwemvesten.
RyanAir is niet echt de maatschappij als je bang bent, nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vlieg tegenwoordig liever iets beters vooral omdat ik vaak met mensen met vliegangst samen vlieg.
Dan krijg ik echt de schijt van ryanair.
Understatement jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
RyanAir is niet echt de maatschappij als je bang bent, nee.
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemakquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Understatement ja
Alleen weinig moeite mee.
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemak
Ik stap zelf ook overal in. Kan mij het schelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na al die baggermaatschappijen met hun proppelor-vliegtuigjes in azie zit ik hier tegenwoordig wel op mn gemak
Ach, dan stop je er gewoon nog 2 inquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stap zelf ook overal in. Kan mij het schelen.
Maar als je met mensen vliegt die al 2 pammetjes nodig hebben om uberhaubt een british airways vliegtuig binnen te stappen waag ik me niet meer aan ryan air.
Daar zit ik nog op mn gemakquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?
Die zijn nu ook weer veiligquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik jou Air Asia had aangeraden?
Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar zit ik nog op mn gemak![]()
Ergste was een niet zo goed bekend staande maatschappij in Myanmar, waar je ticket werd geschreven op een velletje papier, je tassen door koelies werden gedragen en de wachtruimte was gewoon klapstoeltje op de landingsbaan
Waren sowieso wel erg veilig, hadden een splinternieuwe vloot in tegenstelling tot de oude bakken waar veel pricefighters mee vliegen.quote:
Baas.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ergste was een niet zo goed bekend staande maatschappij in Myanmar, waar je ticket werd geschreven op een velletje papier, je tassen door koelies werden gedragen en de wachtruimte was gewoon klapstoeltje op de landingsbaan
Je tassen werden gedragen. Dat is al meer dan Brussel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2014 was geen goed jaar voor Maleisië wat dat betreftquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waren sowieso wel erg veilig, hadden een splinternieuwe vloot in tegenstelling tot de oude bakken waar veel pricefighters mee vliegen.
En nog zijn de ticketprijzen naar KL niet gedaald... #durfteprofiterenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
2014 was geen goed jaar voor Maleisië wat dat betreft
die KLM wereldweken vallen sowieso wat tegen qua voordeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nog zijn de ticketprijzen naar KL niet gedaald... #durfteprofiteren
Ik vlieg niet graag met KLM van/naar KL. Dat vliegtuig gaat door naar Jakarta en heeft eeuwig vertraging.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
die KLM wereldweken vallen sowieso wat tegen qua voordeel
Veel keus heb je niet toch, SQ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vlieg niet graag met KLM van/naar KL. Dat vliegtuig gaat door naar Jakarta en heeft eeuwig vertraging.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Saind het volgende:
Knut dat buitencentrum is wel echt heeel ghetto
Aids is niet tijdelijk hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik tijdelijke aids aan mijn keel.
Moet je maar niet slikken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heb ik tijdelijke aids aan mijn keel.
Ja? Die zijn ook vaak goedkoop naar Japan..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MAS, en Turkish Airlines. Die laatste is me zeer goed bevallen.
Gewoon goede service, prettige reistijden en een acceptabele overstap in Istanbul.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja? Die zijn ook vaak goedkoop naar Japan..
Belangrijke vraagstukken:quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon goede service, prettige reistijden en een acceptabele overstap in Istanbul.
Hoe ongelijk is Nederland?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een WRR rapport als tentamenstof
Ja en goed.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belangrijke vraagstukken:
- hadden ze bier aan boord?
- hoe was het eten?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hier niet tegen kunt, kom je maar lekker met een kalashnikov bij me langs.
ja maar dat is met overstappen, kost toch ook veel tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MAS, en Turkish Airlines. Die laatste is me zeer goed bevallen.
Niks mis met overstappen mits je het vliegtuig uit mag en tijd krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat is met overstappen, kost toch ook veel tijd
Nonstop is kingquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met overstappen mits je het vliegtuig uit mag
Viel me goed mee, zonder overstap was het 11 uur en met 14 uur. Omdat de overstap op de heenvlucht al vrij snel is, merk je er weinig van. Op de terugvlucht is de overstap in de ochtend, dan ben je dus goed uitgeslapen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat is met overstappen, kost toch ook veel tijd
Ik vind het alleen vermoeiend dat elke Ria of Annie constant jankt omdat het woord 'aids' of 'tyfus' wordt gebruikt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arme Stijn. Het nieuws heeft een grote indruk om die jongen gemaakt
Rechtstreeks is altijd sneller, maar als het veel geld scheelt is 1 korte (of juist een hele lange zodat je de stad nog in kunt) tussenstop ook prima.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met overstappen mits je het vliegtuig uit mag
Is natuurlijk wel prettiger, maar op 5 tickets scheelde het mij ook nog eens 1200 euro.quote:
Yep, maar die kun je dus ook uitzetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar ik me wel over verbaas is dat die vliegtuigen nog geen livetracking hebben trouwens. Ik kan serieus met mn telefoon en een fietscomputer van nog geen 300 euro live mn locatie, route, snelheid, richting, hartslag enz naar een website streamen. Dat moet in een airbus van weetikveelhoeveel miljoen toch ook wel te doen zijn
http://www.flightradar24.com/52.34,4.88/10quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar ik me wel over verbaas is dat die vliegtuigen nog geen livetracking hebben trouwens. Ik kan serieus met mn telefoon en een fietscomputer van nog geen 300 euro live mn locatie, route, snelheid, richting, hartslag enz naar een website streamen. Dat moet in een airbus van weetikveelhoeveel miljoen toch ook wel te doen zijn
Waar is de overstap en is het overdag of 's nachts?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet in november richting Thailand. Zit dan te kijken naar vluchten. Overstaptijd van 11 uur vind ik toch net wat te lang, maar wel goedkoop. Dilemma
Overstaptijd van 11 uur?! Dan ben je al op en neer gevlogen man...quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet in november richting Thailand. Zit dan te kijken naar vluchten. Overstaptijd van 11 uur vind ik toch net wat te lang, maar wel goedkoop. Dilemma
Dan heb je nog veel meer mogelijkheden maar ik prefereer non stop, dat is ook al heb je vertraging meestal sneller en met 2 vluchten is de kans op vertraging ook nog eens groter.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Viel me goed mee, zonder overstap was het 11 uur en met 14 uur. Omdat de overstap op de heenvlucht al vrij snel is, merk je er weinig van. Op de terugvlucht is de overstap in de ochtend, dan ben je dus goed uitgeslapen.
Portemonnee is Keizerquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel prettiger, maar op 5 tickets scheelde het mij ook nog eens 1200 euro.
Nou ja, dan zijn die hun puber-fase gewoon ontgroeit. Zulke mensen heb je nou eenmaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vermoeiend dat elke Ria of Annie constant jankt omdat het woord 'aids' of 'tyfus' wordt gebruikt.
Of je moet het risico op vertraging zo klein mogelijk maken. Volgende reis naar Panama en Costa Rica vliegen we vrijdagochtend al naar Madrid en pas de volgende dag vliegen we naar Panama. Pakken we ook nog een dagje/nachtje Madrid mee en waren we veel goedkoper uit. Zijn 2 losse boekingen met dezelfde maatschappij, dus koffers blijven op de luchthaven.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan heb je nog veel meer mogelijkheden maar ik prefereer non stop, dat is ook al heb je vertraging meestal sneller en met 2 vluchten is de kans op vertraging ook nog eens groter.
Oeh doe mij eens een DMquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit hier nu in een lokaal interessante teksten voor CKV te typen. Wie meer info wil, kan een DM krijgen bij aanvraag.
Maar dit is toch vanaf de grond?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/52.34,4.88/10
Zoiets toch?
De zwarte box kan je toch niet uitzetten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar die kun je dus ook uitzetten.
Scheelt nog wel iets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh zit verkeerd te kijken15 uur reistijd, overstaptijd 3 uur. Valt mee
Je volgt de vliegtuigen gewoon, ook over zee. Je kan zien of ze worden omgeleid of niet, of ze verdwijnen van radar. Lijkt me vrij accuraatquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar dit is toch vanaf de grond?
Daar maak je het risico niet kleiner mee maar een avond/nachtje Madrid is niks mis meequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of je moet het risico op vertraging zo klein mogelijk maken. Volgende reis naar Panama en Costa Rica vliegen we vrijdagochtend al naar Madrid en pas de volgende dag vliegen we naar Panama. Pakken we ook nog een dagje/nachtje Madrid mee en waren we veel goedkoper uit. Zijn 2 losse boekingen met dezelfde maatschappij, dus koffers blijven op de luchthaven.
Ga je nu weer via Moskou?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het weinig scheelt liever direct, maar zoals nu met overstap tickets naar japan voor 375 ga ik graag even het vliegtuig uit.
Ik heb nog geen DM gekregen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu bij een raam naar buiten te kijken wetende dat de regen pas stopt rond de klok van zes.
En dan kijk je uit het raam of dat klopt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu bij een raam naar buiten te kijken wetende dat de regen pas stopt rond de klok van zes.
Jij zal later een uitstekende ambtenaar worden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan snap ik niet dat ze moeten zoeken naar een vliegtuig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je volgt de vliegtuigen gewoon, ook over zee. Je kan zien of ze worden omgeleid of niet, of ze verdwijnen van radar. Lijkt me vrij accuraat
Vooroordelen, vooroordelen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zal later een uitstekende ambtenaar worden.
Vertel eens meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij zal later een uitstekende ambtenaar worden.
Poetin weet allesquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Hopelijk weten ze niets van mijn haatcampagne op fok.
Tegen een kleine vergoeding zal ik ze gunstig stemmen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk het wel.
Hopelijk weten ze niets van mijn haatcampagne op fok.
Ik heb ook voor de overheid gewerkt hequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen.
Nee, ik zit nu de video van Greet te bekijken. Zeer amuserend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan kijk je uit het raam of dat klopt?
Kijken ze in België nog altijd uit het raam? Dat is wel een straf, land is namelijk lang niet zo mooi als Nederlandquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ook voor de overheid gewerkt he
Hetgeen je nu aan het doen bent, uit het raam kijken en klagen is een daadwerkelijke functieomschrijving.quote:
Nederlandse overheid, ik heb 2 jaar bij P-Direkt gezeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kijken ze in België nog altijd uit het raam? Dat is wel een straf, land is namelijk lang niet zo mooi als Nederland
Als ze verdwijnen van radar weet je alleen waar ze verdwenen zijn maar niet wat er dan gebeurt. Het vliegt wel met een noodgang van 1000km/u. Het kan ook zijn teruggekeerd, rechtsaf, linksaf..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze moeten zoeken naar een vliegtuig.
Mooi man. Gratis. Geld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hetgeen je nu aan het doen bent, uit het raam kijken en klagen is een daadwerkelijke functieomschrijving.
Zie je mij hier wel eens klagen? Ik klaag eigenlijk zelden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hetgeen je nu aan het doen bent, uit het raam kijken en klagen is een daadwerkelijke functieomschrijving.
Hap nou niet zo..quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie je mij hier wel eens klagen? Ik klaag eigenlijk zelden.
P-Direkt was tot enkele jaren geleden nummer 1 als het gaat over klagen. Nu werkt het pas goed eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse overheid, ik heb 2 jaar bij P-Direkt gezeten.
Ik drink ook al geen koffiequote:Op donderdag 8 januari 2015 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vergeet de koffie niet, ambtenaren zijn dol op koffie
I know, ik heb de helpdesk mee opgezet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
P-Direkt was tot enkele jaren geleden nummer 1 als het gaat over klagen. Nu werkt het pas goed eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |